Laminaatkiezer
9,1
Filter 29 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 28 met beschrijving

• .
    Review voor Laminaatkiezer

Product kwam beschadigd binnen. Laten zien in de winkel. Aardige man vertelde dat als ik te kort kwam ik terug kon komen. Maar daar heb je eigenlijk niet zoveel aan.

• Saskia
    Review voor Laminaatkiezer

Reageren snel, goed bereikbaar, komen afspraken na, goed product

• Hoe beoordeel je Laminaatkiezer?

• Gideon
    Review voor Laminaatkiezer

Zeer tevreden. Goede prijs kwaliteit. Laminaat goede gelegd door vriendelijk personeel.

• Ton Makkink
    Review voor Laminaatkiezer

Kwam bij de winkel en het laminaat had een andere onderkant. Werd me verzekerd dat het het zelfde laminaat was en een verkoper liet me zelfs een staal zien in de winkel. Echter na thuiskomst gecheked en wat schetst mijn verbazing het laminaat is ongeveer een mm dunner dan het origineel . De product omschrijving klopt dus niet!!!. De toplaag ligt gelukkig wel even hoog dus hopen dat het niet gaat golven op de oude bestaande vloer . Wat betreft bestellen en ophalen is het voor de deur ophalen en inladen geholpen door personeel.Kreef keurig bericht dat het laminaat kon worden afgehaald met een vanaf datum.

• R.Drommel
    Review voor Laminaatkiezer

Netjes ingepakt en op tijd geleverd. Uitstekende snelle service bij extra nalevering.

• Leon

Top geleverd

• Doornebosch

Gewoon goed

• Amber

Heel tevreden!

• Ben
    Review voor Laminaatkiezer

Dit is echt de beste webwinkel die er bestaat. Goede service, vriendelijke mensen en een uitstekende klachtenafhandeling. De uitmuntende wijze van communiceren per email of telefoon staat je zeker nog een lange tijd bij. Ook worden alle positieve reviews door laminaatkiezer zeer op prijs gesteld. Ik kan echt iedereen ten alle tijde aanraden om hier te kopen. Super en toch zo gewoon gebleven! Wat een sympathieke mensen. Echte mensen, zoals je ze niet vaak meer meemaakt. Ik hoop van harte dat Laminaatkiezer/De Bron in Vlaardingen heel succesvol blijft met de dingen die ze doen.

• H. Schilder
    Review voor Laminaatkiezer

Goed advies en uitleg, goede begeleiding en alles snel en op tijd bezorgd!!

• vd Mast

Razendsnel!

• De Bakker
    Review voor Laminaatkiezer

Altijd snel en gemakkelijk contact via watsapp. Vakkundige parketteurs die weten wat aanpakken is. Vloer erg netjes geleverd en gelegd.

• Annelies
    Review voor Laminaatkiezer

Snelle en correcte levering. Een pluim waard.

• Vermeeren

Snel en accuraat

• R.Hubers
    Review voor Laminaatkiezer

R.Hubers :Een woord voor deze winkel Laminaatkiezer ,,GRANDIOOS .grote sortering in laminaat in verschillende prijsklasse.vakkundig gelegd door mensen met ervaring.Behulpzaam en op alles een oplossing weten te vinden, daar is de klant echt koning.
    Een aanrader.dit zeker weten ,heb het ondervonden

• Toine
    Review voor Laminaatkiezer

Bestelling en levering prima verlopen. Goede ontvangst bij het afhalen van de spullen. Verder geen bijzonderheden.

• aat van den akker
    Review voor Laminaatkiezer

Wat een geweldige klantenservice en snelle levering hebben ons fantastisch geholpen .Was al eerder klant in rotterdam voor tapijten ,maar ook hier is de service en vakmanschap geweldig.
    Het Laminaat is prachtig in onze winkel De Rotterdamse Modefabriek.
    Bedankt en zeker een ieder aan te raden.
    Opaack Galerie Rotterdam aat van den Akker

• Çuki
    Review voor Laminaatkiezer

Prima service, alles is vlot gelopen.

• Ed van Asch
    Review voor Laminaatkiezer

Geweldig mooi en zeer vakkundig gelegd. Wij zijn echt heel tevreden. Goed advies gehad vooraf en een prima uitvoering. 70m2 in 1 dag door 1 persoon gelegd en tot in de kleine hoekjes en gaatjes netjes gedaan. we zijn er super blij mee.

• Pim Bonten
    Review voor Laminaatkiezer

Erg tevreden over de wijze waarop ik als klant in de winkel ben behandeld. Daarnaast is de vloer erg snel en netjes en vakkundig gelegd. Ook door de scherpe prijzen is Laminaatkiezer zeker een aanrader!