Laminaatkiezer
9,1
Filter 29 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 28 met beschrijving

• .
    Geverifieerde klant van Laminaatkiezer

Product kwam beschadigd binnen. Laten zien in de winkel. Aardige man vertelde dat als ik te kort kwam ik terug kon komen. Maar daar heb je eigenlijk niet zoveel aan.

• Saskia
    Geverifieerde klant van Laminaatkiezer

Reageren snel, goed bereikbaar, komen afspraken na, goed product

• Hoe beoordeel je Laminaatkiezer?

• Gideon
    Geverifieerde klant van Laminaatkiezer

Zeer tevreden. Goede prijs kwaliteit. Laminaat goede gelegd door vriendelijk personeel.

• Ton Makkink
    Geverifieerde klant van Laminaatkiezer

Kwam bij de winkel en het laminaat had een andere onderkant. Werd me verzekerd dat het het zelfde laminaat was en een verkoper liet me zelfs een staal zien in de winkel. Echter na thuiskomst gecheked en wat schetst mijn verbazing het laminaat is ongeveer een mm dunner dan het origineel . De product omschrijving klopt dus niet!!!. De toplaag ligt gelukkig wel even hoog dus hopen dat het niet gaat golven op de oude bestaande vloer . Wat betreft bestellen en ophalen is het voor de deur ophalen en inladen geholpen door personeel.Kreef keurig bericht dat het laminaat kon worden afgehaald met een vanaf datum.

• R.Drommel
    Geverifieerde klant van Laminaatkiezer

Netjes ingepakt en op tijd geleverd. Uitstekende snelle service bij extra nalevering.

• Leon

Top geleverd

• Doornebosch

Gewoon goed

• Amber

Heel tevreden!

• Ben
    Review voor Laminaatkiezer

Dit is echt de beste webwinkel die er bestaat. Goede service, vriendelijke mensen en een uitstekende klachtenafhandeling. De uitmuntende wijze van communiceren per email of telefoon staat je zeker nog een lange tijd bij. Ook worden alle positieve reviews door laminaatkiezer zeer op prijs gesteld. Ik kan echt iedereen ten alle tijde aanraden om hier te kopen. Super en toch zo gewoon gebleven! Wat een sympathieke mensen. Echte mensen, zoals je ze niet vaak meer meemaakt. Ik hoop van harte dat Laminaatkiezer/De Bron in Vlaardingen heel succesvol blijft met de dingen die ze doen.

Antwoord van Laminaatkiezer

Bedankt voor uw review. Wij gaan met uw reactie aan de slag.

• H. Schilder
    Review voor Laminaatkiezer

Goed advies en uitleg, goede begeleiding en alles snel en op tijd bezorgd!!

Antwoord van Laminaatkiezer

Bedankt voor uw review. Wij gaan met uw reactie aan de slag.