Lampendiscount.nl

Lampendiscount.nl

De webwinkel om betaalbaar verlichting te kopen. Naast onze standaardcollectie van geselecteerde leveranciers, de grootste collectie 2de kansjes (lampen) van Nederland De nummer 1 website in verkoop van internetretouren, 2de kansjes, opruimartikelen en veel meer.
vloerlampen hanglampen spots
Filter 250 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 123 met beschrijving

• Louise Buschel-Hentzepeter
    Geverifieerde klant van Lampendiscount.nl

Snelle levering, goede informatie en prachtige lampen, voor herhaling vatbaar

• Moniek Schoenmaker
    Geverifieerde klant van Lampendiscount.nl

Super lang gezocht naar deze lampen. Super mooi en goede kwaliteit. Blij met het advies voor direct aanschaffen van bijpassende ledlampen

• Hoe beoordeel je Lampendiscount.nl?

• Alfons v Wietingen
    Geverifieerde klant van Lampendiscount.nl

Zeer mooie lamp snelle levering goed verpakt

• Leon
    Geverifieerde klant van Lampendiscount.nl

Mooie lamp, goede prijs, snelle verzending

• Arendje
    Geverifieerde klant van Lampendiscount.nl

Een prachtige lamp voor een mooie prijs. Bij de eerste levering bleek de lamp incompleet en heb ik direct gebeld, goed bereikbaar dus. Er werd mij meteen een nieuwe toegezegd, deze was 2 dagen later al binnen. Ik ben zeer tevreden over de service.

• camilla mensink
    Geverifieerde klant van Lampendiscount.nl

Erg tevreden, lampen werden persoonlijk bezorgt, snelle levering en erg vriendelijke mensen. Ze reageren snel op de mail en in de lampenschuur denken ze ook met je mee.

Antwoord van Lampendiscount.nl

Hoi Camilla, bedankt voor je ✮✮✮✮✮ sterren review. Veel plezier van je aankoop.

• G.J Allart
    Geverifieerde klant van Lampendiscount.nl

Mooie lamp, ,goeie kwaliteit, en dat voor de prijs, love it.

Antwoord van Lampendiscount.nl

Hoi GJ, bedankt voor je ✮✮✮✮✮ sterren review. Veel plezier van je aankoop.

• Johan Rossingh
    Review voor Lampendiscount.nl

Geweldig veel keus. Vakkundig personeel. Eerlijke prijzen. Heel vriendelijk ontvangen. Hier kunnen winkels nog een boel van leren.

Antwoord van Lampendiscount.nl

Hoi Johan, bedankt voor je ✮✮✮✮✮ sterren review en natuurlijk je mooie compliment. Veel plezier van je aankoop.

• Anne Korfker
    Geverifieerde klant van Lampendiscount.nl

Erg leuke lamp en lage prijs. Snelle verzending. Ik bestel er nog een voor m’n praktijk.

Antwoord van Lampendiscount.nl

Hoi Anne, bedankt voor je ✮✮✮✮✮ sterren review. Veel plezier van je aankoop.

• Sophia den Broeder
    Geverifieerde klant van Lampendiscount.nl

Mooie prijzen en supersnelle bezorging

Antwoord van Lampendiscount.nl

Hoi Sophia, bedankt voor je ✮✮✮✮✮ sterren review. Veel plezier van je aankoop.

• Willem
    Review voor Lampendiscount.nl

Mooi armatuur zoals op de foto.
    Levering en prijs prima. Bedankt

Antwoord van Lampendiscount.nl

Hoi Willem, bedankt voor je ✮✮✮✮✮ sterren review. Veel plezier van je aankoop.

• John Kettenes
    Geverifieerde klant van Lampendiscount.nl

Mooie lamp voor een spotprijs en zeer snel geleverd.

Antwoord van Lampendiscount.nl

Hoi John, bedankt voor je ✮✮✮✮✮ sterren review. Veel plezier van je aankoop.

• Maria van Keulen
    Geverifieerde klant van Lampendiscount.nl

Goed snel. En precies wat ik ervan verwachte.

Antwoord van Lampendiscount.nl

Hoi Maria, bedankt voor je ✮✮✮✮✮ sterren review. Veel plezier van je aankoop.

• Natasja Peters

Top lampen.

Antwoord van Lampendiscount.nl

Hoi Natasja, bedankt voor je ✮✮✮✮✮ sterren review. Veel plezier van je aankoop.

• Diane

goede kwaliteit

Antwoord van Lampendiscount.nl

Hoi Diane, bedankt voor je ✮✮✮✮ sterren review. Veel plezier van je aankoop.

• Jolly
    Geverifieerde klant van Lampendiscount.nl

Stevig model in verhouding met de grootte en de prijs. Lampen meebesteld, één reserve, heel fijn

Antwoord van Lampendiscount.nl

Hoi Jolly, bedankt voor je ✮✮✮✮✮ sterren review. Veel plezier van je aankoop.

• paulina van peer

hele goede service

Antwoord van Lampendiscount.nl

Hoi Paulina, bedankt voor je ✮✮✮✮✮ sterren review. Veel plezier van je aankoop.

• A. Holtslag
    Geverifieerde klant van Lampendiscount.nl

Prima service. Had 1 lamp besteld en bedacht later dat ik er eigelijk 2 wilde. Gebeld en ik kon gewoon de 2de lamp via de site bestellen. De verkoper bood zelf aan om 1x de bezorgkosten terug te storten. 2 dagen later werden de lampen bezorgd en was het geld teruggestort. De lampen zijn zoals op de site vermeld en we zijn er erg blij mee.

Antwoord van Lampendiscount.nl

Hoi A, bedankt voor je ✮✮✮✮✮ sterren review. Veel plezier van je aankoop.

• Gertjan Voets
    Geverifieerde klant van Lampendiscount.nl

Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit.

Antwoord van Lampendiscount.nl

Hoi Gertjan, bedankt voor je ✮✮✮✮✮ sterren review. Veel plezier van je aankoop.

• W.L Koole
    Geverifieerde klant van Lampendiscount.nl

Helaas is de 1ste spot zoek geraakt, na contact te hebben opgenomen hadden we snel een mooi lampje in huis.

Antwoord van Lampendiscount.nl

Hoi W.L, bedankt voor je ✮✮✮✮ sterren review. Veel plezier van je aankoop.