Landbouwwinkel.nl

Landbouwwinkel.nl

Slimme producten voor het
moderne platteland.
Mechanisatie, stal- en
weidetechniek en véél
meer...
7,6
24 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 19 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • Markus Engeli
    Review voor Landbouwwinkel.nl

    Rene van de landbouwwinkel, wil onder geen beding zijn product niet retour nemen, en het contract ontbinden.
    hij toont vier redenen,

    - het was een zakelijke bestelling
    - ik heb het uitgepakt en getest
    - ik heb me niet binnen 14 dagen gemeld ( heb ik wel gedaan maar blijkbaar bij het verkeerde adres)

    - en ik zou niet snappen hoe het schrikdraatapperaat met zonnencel werkt.


    nog even voor de duidelijkheid het zonnenpaneeltje is 10 x 10 cm en zou
    4 km hekwerk moeten kunnen beveiligen. wij komen niet verder dan een paar tientallen meter.

    Ik heb mijn bestelling op zondag 8 september gedaan en dinsdag ontvangen,
    Rene rekend vanaf de dag van bestelling ik reken vanaf de dag van het in ontvangst nemen. Mijn eerste klacht heb ik bij de producent gedaan om vrijdag 20 sept.

    Ik stuur dat ding terug en dan moeten we maar verder zien,

    met vriendelijke groet Markus
    Factuurnummer
    100014345
    Verzendwijze
    Debiteurnummer
    Informatie Orderdatum Landbouwwinkel ordernummer
    8 september 2019 8 september 2019
    19752430

    Antwoord van Landbouwwinkel.nl

    Hallo Markus, zoals je weet ligt dit een stuk genuanceerd. Meteen nadat we je vraagvia Gallagher binnen kregen, hebben we je gebeld, om je zo snel mogelijk te helpen. Volgens jou kon het apparaat dat geschikt is voor max 4km afrastering, nog geen enkele tientallen meters op spanning krijgen. Helaas viel je ons meteen aan, en weigerde je elke tip en technische oplossing van zowel ons als van leverancier Gallagher. Er is sprake van een verkeerd gebruik (je wilde met het zonnepaneel een alkaline batterij gaan opladen, wat niet kan en je wilde zelfs zelf gaten in het nieuwe schrikdraadapparaat gaan boren). Helaas was niet mogelijk je in het gesprek iets te verduidelijken of uit te leggen. We probeerden met je na te gaan telefonisch waarom je geen stroom op het raster krijgt, want in 99% van dit soort gevallen is er een aansluit- of gebruikersfout. Dat kan verschillende oorzaken hebben (geleider, aansluiting polen of apparaat, aarding, lekkage, isolatoren, aangroei, technisch probleem in het toestel, etc,etc).

    Helaas was je niet voor rede vatbaar en begon je meteen met schreeuwen en schelden en zelfs met dreigementen dat als we niet akkoord gingen, je anders nog wel andere wegen ging bewandelen (zoals blijkbaar deze review en je rondje langs alle andere review sites zoals Trustpilot, die je blijkbaar af gaat, om je onvrede wereldkundig te maken). We hebben het probleem meteen teruggekoppeld naar Gallagher en ook zij hebben je gebeld.

    Je hebt je zakelijke aankoop bij ons niet binnen 14 dagen retour gemeld en het toestel ook al 14 dagen gebruikt. Dan kan zo een toestel ook niet retour genomen worden voor volledige restitutie, dat klopt. Wel zullen wij er alles aan doen samen met jou en Gallagher, om jou een goed werkend toestel te leveren. En dat moet geen probleem zijn met dit toestel. Maar dan moet het wel mogelijk zijn om een gesprek met je te kunnen voeren. En dat lukt helaas niet. Je gooide zelfs scheldend de hoorn op de haak.

    En als er wel een technische probleem met het toestel is (maar daar komen we niet achter, omdat je elk antwoord weigert te geven) dan wordt dat uiteraard opgelost en herstelt. We hebben je zelfs aangeboden dat het toestel teruggestuurd kan worden om dit na te kijken. Maar ook dat wordt geweigerd.

    Hopelijk kom je binnen enkele dagen weer een beetje tot rust en is normale communicatie en een goede passende oplossing dan wel mogelijk. Je rondje reviews zal daarbij echt geen andere oplossing afdwingen. Jammer dat het zo moet. We horen graag van je als we het samen met Gallagher voor je kunnen oplossen op een normale en vriendelijke manier.

  • Cornelia
    Review voor Landbouwwinkel.nl

    De medewerkers van Landbouwwinkel helpen altijd vriendelijk en goed. Ze denken mee bij vragen over artikelen en proberen altijd een oplossing te zoeken. Mijn vraag over afrastering en de vele mogelijkheden werd dan ook uitgebreid beantwoord. Top!!

  • Hoe beoordeel je Landbouwwinkel.nl?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Jan Vissers
    Review voor Landbouwwinkel.nl

    Na tweemaal een accu-rugspuit (180 euro) gebruikt te hebben laad de accu niet meer op. Zoals ze hier staat is ze in nieuwstaat, geen krasje zit erop.
    De landbouwwinkel wil geen garantie verlenen op het toestel, ze is 1 dag uit garantie.

    ...Bepaalde zaken trek ik ten zeerste in twijfel.

    Dat de batterij geen winter kan overleven met een volgeladen batterij is volgens mij larie en apekool. Je zou ze volgens de fabrikant het toestel om de 3 maanden moeten opladen.

    Wat doe je met accutoestellen die na 3 maanden niet verkocht zijn? De verpakking openmaken en opladen,...of het toestel weggooien?

    Zelf bezit ik al vele jaren accugereedschap, van grasmachines, boormachines een bladblazer,... deze worden zelfs gestockeerd in een kast, in een ruimte waar het kan vriezen.

    Nog nooit heb ik problemen mogen ervaren met de accu's van deze machines. De rugsproeier van Tucan, zou daar NIET tegen kunnen?

    Omdat het een redelijk duur toestel was, heb ik het dan ook vorstvrij in de kelder gestockeerd, vanwege de vloeistoffen die nog in het toestel zouden aanwezig zijn.

    Ik kan niet anders besluiten dat dit toestel niet deugdelijk is, evenals de importeur, en de Landbouwwinkel.nl die de reparatie en de kosten ervan van zich afschuiven.

    Als ik de rugspuit moet terugsturen vanuit België dan kost mij dat enkel al 40€ + onderdelen + werkuren kom je al snel uit aan de prijs van een nieuw toestel. Als de Landbouwwinkel.nl mij geen garantie kan bieden, dan is dit risico voor mij te groot... Het duurde een week om het toestel toe te sturen. Als je dat meetelt heb ik het toestel net geen jaar. Die 180 euro ben ik zowiezo kwijt?

    Antwoord van Landbouwwinkel.nl

    De garantietermijn is overigens veel langer verstreken dan de door jou genoemde 1 dag en ruim buiten de garantietermijn. De levertijd was geen week maar 1 dag, dat is geen eerlijke weergave van de feiten, en aantoonbaar onjuist. Ook kost versturen slechts 7.50 i.p.v. de gesuggereerde 40 euro, met DPD.be zoals door ons getipt, maar blijkbaar wil je met deze en talrijke identieke online reviews op andere websites de beeldvorming beïnvloeden, om ons 'kapot te maken' zoals je telefonisch schreeuwde). Maar garantie kan ik pas beloven, zodra we weten wat er technisch met het toestel aan de hand is. De beslissing over het al dan niet zijn van garantie ligt bij de technische dienst van Gloria, of de importeur. Daar gaan wij niet over en hangt ook af van de oorzaak van de storing. Zodra we het toestel ontvangen, kunnen we de technische staat controleren (en beoordelen of het aan het toestel te wijten is, of juist verkeerd gebruik, verkeerd middel, waterschade, vallen, of dergelijke) en je verder helpen. Maar blijkbaar wil je koste wat koste voorkomen dat wij het toestel kunnen laten onderzoeken en stop je liever veel tijd en energie in het op tientallen sites verspreiden van reviews die niet de waarheid vertellen om zo een gratis nieuw toestel af te dwingen. Maar helaas werkt het zo niet.

  • Marcel Hautvast
    Geverifieerde klant van Landbouwwinkel.nl

    Top winkel je wordt snel geholpen.

  • Lisa
    Review voor Landbouwwinkel.nl

    Onvriendelijke klantenservice, buiten dat van de 3 van 4 nummers bij het keuzemenu direct wordt doorgestuurd naar de website en landbouwwinkel vervolgens zelf de verbinding verbreekt gaat het mij voornamelijk om de manier van aanspreken. "mevrouwtje" vind ik geen woord voor een klantenservice. Nadat ik vroeg of hij niet even met mij mee kon kijken naar waar mijn levering precies was (levertijd 1 week staat er bij het product, die is inmiddels verstreken) kreeg ik te horen dat de betreffende meneer in de auto zat, dus niet mee sowieso niet mee kon kijken (begrijp ik!) en vervolgens zegt hij dat niet ik niet moeilijk moet doen... nou pardon?! Ik ga hier nooit, maar dan ook nooit meer bestellen. Onaardig, bijdehand antwoorden (zie ook reacties onder andere negatieve reviews) en ook nog eens aanspreken met "mevrouwtje". Slecht.

    Antwoord van Landbouwwinkel.nl

    Goedemiddag Lisa, zoals je ook direct vriendelijk telefonisch had vernomen kun je vliegensvlug de status van je bestelling checken via de website of via een mail of online request met je ordernummer. Dat wilde je niet. Een klantenservice behoorde volgens jou direct online met je mee te kunnen kijken en je meteen een antwoord te kunnen geven. Anders was het "superslechte klantenservice" gaf je snerend aan. Ik begrijp je ongeduld, maar helaas zoals ik in het gesprek ook aan gaf, zat ik zelf op dat moment nog in de auto en kon ik je dus niet meteen verder helpen (je had bewust gekozen voor een andere beloptie gaf je aan, waardoor je uitkwam bij de doorschakeling naar mijn mobiel). Daarom kon ik je op dat moment niet direct de status van je bestelling aangeven. Daarnaast reed ik net de grens met België over waardoor de verbinding ook nog wegviel, wat blijkbaar helemaal in het verkeerde keelgat schoot bij je. Toen ik vervolgens weer bereik kreeg zag ik dat je inmiddels 8 keer opnieuw had gebeld. Daarop heb ik je meteen weer terug gebeld, maar kreeg ik je helaas heel onvriendelijk aan de telefoon, want ik had je de hoorn opgegooid, maar heb ik je desondanks (sorry voor het woord mevrouwtje, blijkbaar) wederom uitgelegd dat als je mij het ordernummer op de mail zet, ik het meteen voor je zou nakijken als ik terug op kantoor was. Toen ik terug op kantoor kwam was echter in tegenstelling tot wat je aangaf geen aanvraag van jou door ons ontvangen. Daarop heb ik je meteen weer op je mobiel gebeld om je alsnog je statusupdate te kunnen geven, zodra we weten om welke bestelling het precies gaat. Helaas was toen het enige wat je aangaf, dat je mij een stevige review had geschreven en dat ik daar maar naar moest kijken. Jammer dat het zo moet, maar wij doen ons best, al kan het een keer voorkomen dat ik je niet à la minute telefonisch kan verder helpen, omdat we ook vaak onderweg of bij een klant zijn (voor het verlenen van goede service :-)). Mocht je alsnog je bestelnummer of ordernummer kunnen doorgeven (want ik weet nog steeds niet welke Lisa je bent), dan informeer ik je heel graag alsnog de leverstatus van je bestelling. Hopelijk tot gauw!

  • E.M Hendrix
    Geverifieerde klant van Landbouwwinkel.nl

    In de ochtend besteld en in de middag geleverd. Goed telefonisch overleg! Top!

  • Monique Schaafsma
    Review voor Landbouwwinkel.nl

    Ik heb een zeer teleurstellende ervaring met de 'klantenservice' van de Landbouwwinkel. Mijns inziens zou de Landbouwwinkel er goed aan doen hun beleid op 'klantgerichtheid' een klein beetje te versoepelen.
    Ik heb onlangs een online order geplaatst bij de Landbouwwinkel voor een behoorlijk bedrag (ruim € 1.000). Twee onderdelen (t.w.v. ongeveer 50 euro) bleek ik niet nodig te hebben. De retourtermijn van 14 dagen was 4 dagen verstreken verstreken en ik mailde de persoon met wie ik eerder contact had gehad over de order met de vraag of er een uitzondering gemaakt kon worden en of ze de twee onderdelen terug zouden kunnen nemen. Ik kreeg een stug antwoord dat dit niet kon met een verwijzing naar de retourtermijn en een link naar de voorwaarden. Ik antwoordde dat ik het jammer vond dat ik zo'n klantonvriendelijk antwoord ontving nadat ik zo'n grote order had geplaatst en ook alweer een volgende order in mijn winkelwagentje had zitten. Bovendien was de termijn nog maar net verstreken en zaten de onderdelen nog in de verpakking, onaangeraakt. Ik kreeg een naar bericht terug, met een letterlijk verwijt 'dus wij zijn klantonvriendelijk als we ons aan onze voorwaarden houden??? (ja serieus, met drie vraagtekens in de mail)'. Ik antwoordde dat ik een beetje flexibiliteit inderdaad op prijs had gesteld en dat ik het jammer vond dat de Landbouwwinkel geen coulantere houding aannam. Vervolgens deed de 'klantenservice' (ik zal hier uit discretie geen namen noemen) van de Landbouwwinkel de deur helemaal dicht en wenste mij veel succes met zakendoen bij andere leveranciers. En er werd ook nog gemeld dat ze, als ik ze niet klantonvriendelijk had genoemd, we nog wel bereid waren om te zoeken naar een oplossing. Nadat ze eerst twee mails hadden gestuurd waarin heel duidelijk werd dat ze geenszins bereid waren een oplossing te zoeken.
    Onbegrijpelijk dat je zo je klanten laat lopen.

    Antwoord van Landbouwwinkel.nl

    Hallo Monique, zoals uitgelegd bieden wij een ruime retourtermijn van 14 dagen om goederen retour te sturen, zoals het hoort. Jouw retour die je na 20 dagen pas bij ons meldde valt dus inderdaad ruim buiten de duidelijk vooraf geommuniceerde retourperiode en is het niet zo dat wij dan daarom klantonvriendelijk zijn. Ook na jouw mails waarin je ons aangaf dat wanneer we jouw retour niet accepteerden je alleen nog naar concullega's ging en deze review plaatst, blijven we vriendelijk en proberen we je zo goed mogelijk verder te helpen. Alleen jammer dat het dan zo moet...

  • Fon
    Review voor Landbouwwinkel.nl

    Absoluut ontevreden over de after-sale service en hoe ik hier als klant behandeld ben.
    Bij een Telefonische vraag over hoe een spuitpomp in te stellen krijg ik behoorlijk verwijtende antwoorden en opmerkingen. Ik zal hier nooit en te nimmer meer wat kopen.

    Antwoord van Landbouwwinkel.nl

    Dag Fon, we hebben je telefonisch uitgelegd dat je niet zomaar aan de instelling van de spuitpomp mag gaan draaien zonder vooraf de oude positie te markeren, zoals jij dat had gedaan, omdat dit een zeer nauwkeurige instelling is, die de werking van de pomp negatief kan beïnvloeden of zelfs tot beschadigingen aan de pomp kan leiden. Als er problemen zijn kun je altijd met je pomp naar ons terugkomen en kunnen we ter plekke kijken wat ermee aan de hand is. Ook is uitgelegd dat er een jaar fabrieksgarantie op zit en dat je geen zorgen hoeft te maken. Omdat ik in een heel luidruchtige omgeving op een machine zat op het moment dat jij belde heb je blijkbaar mijn reactie als onprettig ervaren, maar dat was zeker niet de bedoeling. Helaas kon een telefoontje na deze review dit ook niet veranderen. Mocht je alsnog met vragen of problemen zitten, kun je altijd bij ons terecht. Wij laten nooit klanten met problemen zitten, dus ook jou niet!

  • Gerard Senden
    Review voor Landbouwwinkel.nl

    Heel tevreden, je beld en krijgt direct antwoord en goede uitleg,
    Perfect.

  • Ineke
    Review voor Landbouwwinkel.nl

    Ieder jaar in de winter was het rond mijn stal zo modderig, zelfs al na een heftige bui al, dat er iets aan gedaan moest worden. Bij de landbouwwinkel zag ik verhardingsroosters op de website staan. Een ideale oplossing en het legt ook enorm snel. Wel heb ik de ondergrond goed egaal gemaakt door wat van de bovenlaag af te halen en die heb ik er daarna weer overheen gegooid samen met wat brekerzand. Gelukkig was het ook juist een droge dag toen we ze legden. Nu met regen blijft het daar heerlijk droog omdat het water er snel doorheen zakt en is de mest van de paarden ook eenvoudig op te ruimen en hoef ik het niet half ingetrapt uit plassen te scheppen. Levering was gratis en bijzonder snel, zo snel zelfs dat ik het een dag moest uitstellen omdat ik de volgende dag niet thuis zou zijn. Kortom goed product en fijne webwinkel waar je ook nog iemand om advies kunt vragen.

  • Laad meer