Landelijk at Home

Landelijk at Home

Bekijk alle reviews en keurmerken van Landelijk at Home en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,6
751 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 751 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 412 met beschrijving

Aantal sterren

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • Caroline
    Geverifieerde klant van Landelijk at Home

    Snel geleverd en stevig verpakt.

  • Jenny Nijboer Eppinga
    Geverifieerde klant van Landelijk at Home

    Mooie landelijke artikelen en goed verpakt verzonden

  • Hoe beoordeel je Landelijk at Home?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Yvonne
    Geverifieerde klant van Landelijk at Home

    Bestelling opgehaald in de winkel , vriendelijk en behulpzaam personeel!

  • Belia Van Teylingen
    Geverifieerde klant van Landelijk at Home

    Hele snelle levering, tafeltje besteld, echt heel mooi

  • Irene van de Water
    Geverifieerde klant van Landelijk at Home

    snelle levering

  • pa hagoort
    Geverifieerde klant van Landelijk at Home

    mooie kwaliteit prijsverhouding goed afgeleverd

  • Kaylee Van der Linden
    Geverifieerde klant van Landelijk at Home

    Hele mooie potten. Zeer blij mee

  • Kapsalon linda Van der linde
    Geverifieerde klant van Landelijk at Home

    Snelle service en mooie spullen.

  • Ellen Douna
    Geverifieerde klant van Landelijk at Home

    Ik heb een prachtige salon tafel besteld , het was een gok nog nooit eerder van een plaatje een meubelstuk besteld , en mijn verbazing was groot de tafel was precies zoals op de foto, en op zeer goede manier bezorgd, door hele aardige man , die mij goed heeft geholpen met het instaleren , hij heeft gewacht totdat ik hem bekeken had of er beschadigingen waren Ik ben zeer tevreden over kwaliteit en bezorging en in een laadjr van de tafel vond ik een cadeautje , heerlijke chocolade, ik ben door geen snder woonwinkel zo goed geholpen:, vaak moet je daar weken wachten, ik hsd mijn tafel binnen goede week Ik raad iedereen deze winkel aan, het is een top bedrijf, ik ga zeker meer bestellen daar.

  • Monique Van Boxmeer
    Geverifieerde klant van Landelijk at Home

    Mooie spullen hele fijne service kortom TOP Groet Monique

  • joke woudstra
    Geverifieerde klant van Landelijk at Home

    Goede service

  • Klant
    Geverifieerde klant van Landelijk at Home

    Prachtig product,snelle service en verzending. Blij mee

  • Mariette
    Geverifieerde klant van Landelijk at Home

    Lekker snel geleverd! Ben er blij mee!

  • Sylvia Te rijdt
    Geverifieerde klant van Landelijk at Home

    Een hele mooie woonwinkel, met fantastisch mooi woonaccessoires. Top.

  • Anita
    Geverifieerde klant van Landelijk at Home

    Snelle levering. Voordien een mail ontvangen dat de prijs veel lager lag ivm defect. Dat was mij al bekend. Maar wel goed. Ik ben tevreden met het product!

  • Rosanne
    Geverifieerde klant van Landelijk at Home

    Snelle levering en mooi product!

  • Am Hollander
    Geverifieerde klant van Landelijk at Home

    Wat een fijn bedrijf! Ik heb er nu een paar keer besteld en geen spijt van gehad! Super lieve en attente medewerkers die je mailen mocht er iets nietkloppen..denken mee en zeer klat vriendelijk ! Altijd een feestje om de spulletjes binnen te krijgen want er zit altijd iets leuks bij!

  • An
    Review voor Landelijk at Home

    Super mooie spullen en een hele goede service.
    2 keer iets toevoegen aan mijn bestelde bestelling was geen probleem🙂

  • Desiree
    Review voor Landelijk at Home

    Slecht service en niet klantvriendelijk!! Voor heel veel geld spullen gekocht en als er iets terug moet, waarvan ze weten dat het daar gekocht is, maar geen bon meer hebben, geven ze niet thuis! Laatste keer daar geweest!

    Antwoord van Landelijk at Home

    9 September 2023: Klant heeft enkele items bij ons gekocht, waaronder een lampenkap in de sale voor een X bedrag, klant wilde deze graag nog 1 bestellen zodat ze 2 dezelfde kappen had. Echter kwamen wij erachter dat de leverancier deze maat niet meer kon maken, hierop hebben wij de klant gebeld wat ze graag wilde. Het antwoord was, dat deze kap uit de sale dan ook retour kwam want aan 1 kap hadden ze niks. Dit was akkoord. Ondanks dat wij normaliter geen sale retour nemen was dit een ander verhaal en mocht de kap retour en kreeg ze geld terug.
    Op 14 Oktober 2023 gaf de klant aan binnenkort dan de kap retour te komen brengen. We hebben aangegeven dat ze dan even de bon moet meenemen zodat we kunnen zien wat de kap heeft gekost zodat we het juiste bedrag kunnen teruggeven. Ze ging kijken of ze de bon nog kon vinden.
    26 Oktober 2023: Wij hebben de klant bericht met de vraag wanneer ze de kap komen terug brengen omdat we alweer bijna 2 weken verder waren en wij (normaliter) een ruiltermijn hebben van 2 weken.
    We kregen als antwoord terug dat ze dat nog wel liet weten.

    Vandaag 27 Januari 2024 (!!) staat klant in de winkel met lampenkap, zonder bon. Er hangt geen kaartje meer aan de kap en er is geen aankoopbon. Aangezien bij ons de laatste maanden den kappen voor een saleprijs van 25,00 verkocht waren hebben we aangegeven dat we 25,00 retour konden geven.
    Klant werd boos en was het totaal niet eens met deze gang van zaken. Ze had veeeel meer voor deze kap betaald. Later in het verhaal gaf ze aan dat ze de kap 'ongeveer' met 70% korting hebben gekocht dachten ze. (nieuwwaarde was circa 120,00, maakt dus 36,00 dus dat heeeel veel meer is niet ter sprake). Met "ongeveer" en "denken we", kunnen wij geen geld terug geven.
    Buiten dat om, is het uberhaupt al service dat wij 3 maanden later de kap nog terug aannemen.
    Het is vooral de manier waarop in dit hele verhaal. Het is de onvriendelijke manier van communiceren in de afgelopen maanden vanaf het moment dat wij belde dat de kap niet meer te bestellen was. Deze onvriendelijke toon (zoals wij het hebben ervaren) kwam ook voort uit het feit dat klant op de bellijst stond voor 2 hanglampen die uitverkocht waren en wij niet konden zeggen wanneer die weer kwamen.
    Klant nam kap weer mee, want voor die 25 euro hield ze hem liever en liep boos de winkel uit. Zo goed als de winkel uit was deze review geplaatst.

    Overigens was klant ook van mening dat de 2 hanglampen (waarmee ze op de bellijst stonden) ook betaald waren. Volgens onze administratie was dit niet het geval. Onze bellijst is geheel vrijblijvend.
    Toen ik vroeg of ze dit dan konden aantonen door een aankoopbewijs hebben we daar nooit geen antwoord op gehad.

    Gelukkig heeft een verhaal altijd 2 klanten en kunnen wij het hier uitleggen hoe het is gegaan ;)

  • Miranda Kist
    Geverifieerde klant van Landelijk at Home

    Geweldig geholpen super vriendelijke mensen.Allleen mail en telefoonisch contact gehad door de grote afstand, maar nu in het bezit van 5 geweldig mooie kussens die onze bank sieren en de levering was snel. bedankt!

    Antwoord van Landelijk at Home

    Bedankt Miranda voor je fijne review!