Largolash
Opgericht door een groep vriendinnen met een passie voor de schoonheidsindustrie. Join the community en bestel jouw Largolash vandaag!

8,1

• Zoe Deckers
    Geverifieerde klant van Largolash

Goed product! Alles werkt prima. Ik raad het zeker aan :)

• Patricia Grosjean
    Geverifieerde klant van Largolash

Na een vertraagde levering van DHL mijn pakketje mogen ontvangen.
    Dankjewel voor jullie berichten en fijne service

• Hoe beoordeel je Largolash?

• Myrthe Siems
    Review voor Largolash

Super snelle levering en top kwaliteit!

Ik had hiervoor altijd een dyson, maar nadat deze stuk is gegaan, heb ik deze bij largolash besteld. De prijs-kwaliteit voldoet zeker naar mijn verwachtingen. Super tevreden!

• Febe Buysse
    Geverifieerde klant van Largolash

Goede prijs voor een goed product!

• Marcel
    Geverifieerde klant van Largolash

Bestelling werd op afgesproken tijdstip uitgeleverd. Zondag besteld en overgedragen aan besteldienst en dinsdag geleverd. Product was conform afspraak.

• Amber Briers
    Geverifieerde klant van Largolash

Top service; helpt je altijd als er iets is.

• Thea Natterman
    Geverifieerde klant van Largolash

Super service! Er was een probleem bij dhl en die heb het retour gestuurd maar largolash heeft het heel goed geregel voor me en gelijk het op nieuw gestuurd zonder problemen

• N.

goede service!

• Yana Ongenaden
    Geverifieerde klant van Largolash

Ik ben heel erg tevreden!!! Beste aankoop

• Nawal Azmani

• M.
    Geverifieerde klant van Largolash

Ik heb mijn pakket later ontvangen dan verwacht. Uiteindelijk binnen gekregen bleken er heel veel krasjes op te zitten. Heel jammer..

Hi M.,

Wat vervelend om te horen zeg!

Zou je ons een mail kunnen sturen met je gegevens?
    We zullen met je meekijken om tot een oplossing te komen!

Ashley Dubois

• Demet Ozkan
    Geverifieerde klant van Largolash

Snelle levering, het werkt goed
    alleen maakt te veel geluid.

• Wilma van der Waals
    Geverifieerde klant van Largolash

Uitstekend, perfecte levering en service.

• Bianca
    Geverifieerde klant van Largolash

Mijn dochter had een föhn op haar verlanglijstje voor kerst staan, bij bestellen stond vermeld “vandaag besteld, morgen in huis” dat klopte al niet….na een paar dagen een mail gestuurd, met als reactie terug dat er problemen met levering waren, uiteindelijk toch nog voor kerst binnen gekregen, helaas verkeerde kleur. Ik ben dan alweer helemaal klaar met zo’n webwinkel….

• Marlou
    Geverifieerde klant van Largolash

Bestelling met vertraging binnen gekregen, maar helemaal tevreden!

Hii marlou,

Goed dat je een bericht stuurt!

Helaas ervaren wij momenteel af en toe een vertraging, dus ik heb het direct voor je nagekeken!
    Je bestelling is onderweg en wordt vandaag al afgeleverd tussen 17:30 - 21:30 uur!

Vooralsnog onze oprechte excuses voor het ongemak.

We hopen dat je nieuwe largolash nog optijd binnen is! :)

• Elsemieke Vreeker
    Geverifieerde klant van Largolash

Nog niets ontvangen. Week geleden de bestelling geplaatst.

Update: Na 2,5 week de airstyler ontvangen, met veel mail contact. Wel de verkeerde kleur, maar een passende compensatie gekregen. Service via de mail is prima.

Hi Elsemieke,

We zien inderdaad dat je bestelling 9 december al is geplaatst.
    We zullen dit weekend voor je opzoek gaan naar je bestelling, en kijken waar hij is.

Mochten we niks vinden, zullen we je dinsdag een nieuw exemplaar toesturen.

Is dat oke voor jou? We hopen dat je tevreden bent met de geboden oplossing ❤️

• Nicole Burhenne
    Geverifieerde klant van Largolash

Nog steeds niks ontvangen dhl track staat hele week zelfde nog niet verwerkt is of aangeboden bij DHL, dan word gezegd drukte tja kan maar de rest waar ik besteld heb via DHL komt wel in huis, denk ook nirt rechtstreeks naar dhl is afgegeven maar tussen partij bij zit, ik wacht nog even af want is cadeau voor mijn kind, mocht goed verlopen stel ik mijn review bij, tot op heden niks vandaag weer gemaild hun kunnen kijken waar pakket is, ook nog niks opgehoord, heb 't al niet breed dan raak je al snel paniek als je lang moet wachten en is cadeautje vraag me af waarom derde partij tussen zit verzendbazen?? En niet rechtstreeks naar dhl is overgebracht hoop op goede afloop dan stel ik mijn review ook bij, tot op heden niks ontvangen en track staat nog 't zelfde bestelling is van 8december

Hi Nicole,

Bedankt voor je bericht!

Geen enkele zorgen, wij zullen er direct achteraan gaan. Verzendbazen is de partij waar wij onze voorraad hebben liggen, wij zorgen voor het inpakken en de pakketten worden vanaf hier opgehaald door DHL.

Door de drukte kan het momenteel wat langer duren, en het komt helaas voor dat zendingen wat vaker kwijt gaan.
    Nogmaals, geen enkele zorgen, wij zullen er voor u achter aan gaan. Mochten we niks kunnen vinden, sturen wij je maandag een nieuw artikel toe!

vooralsnog onze oprechte excuses voor het ongemak.

Ashley Dubois

• Martina Van der Gaarden

Fijn goed Materiaal!👍

• M. Heymenberg

• Sophie
    Geverifieerde klant van Largolash

Kwaliteits verhouding= goed, alleen de krul-borstel is wel echt van slechte kwaliteit. Al mijn haren gaan gelijk in de klitten. Overig werkt prefect!