LashAddict
LashAddict.nl is dé online shop waar je nepwimpers kunt vinden. Ben je op zoek naar natuurlijke wimpers die je elke dag kan dragen naar school of werk? Of wil je graag volle nepwimpers die je kan dragen op een bruiloft, date of een andere speciale gelegenheid? We’ve got it all! Welke oogvorm je ook hebt, wij hebben altijd een paar valse wimpers die geschikt zijn voor jouw ogen. Met een paar mooie nepwimpers maak je jouw ooglook compleet. Bij LashAddict hebben we naast nepwimpers ook een enorm aanbod wimperextensions en wimperlijm.

Weet je al precies welke valse wimpers je wilt? Bestel dan op werkdagen voor 20:00 uur en je hebt de bestelling de volgende dag al in huis. Het is ook mogelijk om je bestelling af te laten leveren bij één van de 3000+ verschillende ophaalpunten van PostNL. Vanaf een bestelbedrag van €40,- worden de nepwimpers helemaal gratis bezorgd. Bij een bestelling boven de € 30,- ontvang je een cadeau naar keuze!
Filter 589 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 572 met beschrijving

• Jenny Somsrisa
    Review voor LashAddict

Snelle levering, mooie wimpers. Ik ben helemaal tevreden.

• Macy Roner

Top, fijne service

• Hoe beoordeel je LashAddict?

• Annelies K
    Review voor LashAddict

Helemaal blij met mijn bestelling! Volgende dag al in huis, wat ook beloofd was. Dit word mijn favoriete shop.

• Joyce
    Review voor LashAddict

Ze hebben mijn favoriete kunstwimpers van Ardell. Ik ben goed geholpen in de chat 👍

• J Severeyns
    Review voor LashAddict

Levering is snel en producten zijn goede kwaliteit

• Fabienne
    Review voor LashAddict

Bestel hier al jaren. Producten zijn van goede kwaliteit en ze verzenden super snel, tegenwoordig zelfs al dezelfde avond in huis!

• G Selim
    Review voor LashAddict

Snel en goed, zoals altijd

• S Tuken

Top spul

• Maureen B
    Review voor LashAddict

Mooie prijzen en goede aankopen

• Mandy
    Review voor LashAddict

Acht minuten voor 20.00 besteld...
    En binnen vijf minuten een mailtje dat mijn bestelling was ingepakt en aangemeld bij Post.nl...
    En zoals vermeld de volgende dag bezorgd. Klasse!

Dat ik het eerste setje wimpers verknipt heb en in mijn oog stak IPV erboven is natuurlijk mijn eigen stomme schuld, ben echt niet handig met nep wimpers.

Bestelde producten zoals omschreven op website. Met zorg verpakt in een vloeipapiertje, bubbeltjes folie én een doosje in verhouding met de bestelde producten.

Zo is online winkelen een feestje op zich!