Latex kleding
Latex kleding online kopen. Bij latex kleding vindt u een ruime en zeker ook een unieke latex collectie. De webshop voor heren- en dameskleding en accessoires gemaakt van een stevige kwaliteit latex.

In onze latex webshop kunt u onder andere een groot assortiment latex jurkjes, latex body's, handschoenen, leggings, shirts, latex shorts, maskers en toys en nog veel meer vinden. Een ruim aanbod van bekende merken zoals Latexa, Honour, Anita Berg en de Latex Collection. Keuze in vele kleuren en maten van extra small (XS) tot en met de maat 4XL.

Of u nu slank, voller, oud of jong bent: wij hebben latex kleding die zeer mooi bij u staat. Een webshop die voor elke latex liefhebber een genot is om te bezoeken.

Lidmaatschap per 29-11-2023 stopgezet

8,0

• A Philipse

Goede service,

• Boy Van loon

Top product

• Resy Mobers
    Geverifieerde klant van Latex kleding

Snelle levering, mooie artikelen en leuke sale

• dieter vanwynsberghe
    Geverifieerde klant van Latex kleding

Mooie kwaliteit en goede service

• A.C. Van Emmerik-Pieké
    Geverifieerde klant van Latex kleding

De legging is niet aan te krijgen. Zo straks terwijl ik zeer tenger ben..

Iets wat ik niet verwacht had.

• TT
    Geverifieerde klant van Latex kleding

Product scheurde helaas direct. Mail gestuurd naar de klantendienst. Persoonlijk contact binnen de 48 uren (werkdagen) en zeer correcte afhandeling.

• Gabor Balogh

• Jan van der Zijden
    Geverifieerde klant van Latex kleding

Duurde wel heel lang, maar was schuld van leverancier en niet van Latex kleding

• Desiree Baren

Zeer goeie kwaliteit

• Niel
    Review voor Latex kleding

Bestelling na 2 weken nog niet geleverd, klantenservice geeft geen response. Product zou op voorraad zijn maar had het beter zelf op aliexpress kunnen bestellen want het feestje is inmiddels als voorbij.

• Martijn Bonkenburg
    Geverifieerde klant van Latex kleding

Goede communicatie en betrouwbaar. Al meerdere keren zaken gedaan en altijd alles prima en verzorgt verwerkt.

• Carlo Mutters
    Geverifieerde klant van Latex kleding

De Bh was niet meer leverbaar maar is een mooie andere besteld en was moou

• Christophe
    Geverifieerde klant van Latex kleding

Initieel perfecte contacten en levering! Na regelmatig heen en weer sturen tot 3 keer toe uiteindelijk niet de gepaste body gehad maar wel ons geld terug. De verkregen damesbody’s zaten niet in de oorspronkelijke doos, dus moeilijk om de juiste maatvoering te controleren. Na onderzoek blijkt de maatvoering op de website anders dan bij de fabrikant… en waren de aangepaste body’s niet de maat die we vroegen… jammer om zo onze eerste latex-ervaring de mist in te zien gaan…