Leak
Leak is ontstaan in 1934 en komt van oorsprong uit London. Het merk is van oudsheer gespecialiseerd in het ontwerpen en vervaardigen van hoogwaardige audiocomponenten. Helaas bezweek LEAK met de globalisering van een audiomarkt voor de druk van de internationale concurrentie, met lagere kosten en massaconsumptieproducten in de schijnbaar steeds groter wordende markt voor thuisaudio. Vele audiokenners zijn nog altijd bekend met LEAK en in 2020 maakt Leak zijn ComeBack. Terug op de markt met een historische stijl, maar met lovend geluid. Zelfs hebben zij haar eigen website ontwikkeld om dichter dan ooit bij de consument te staan.
9,2
Filter 12 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 4 met beschrijving

• Paul Vrieling
    Geverifieerde klant van Leak

Briljante webshop met nog betere communicatie en medewerkers, pro-actief en servicegericht. Kwalitatief hoogstaande producten en snelle verzending. Niet twijfelen, want deze Jitse en Daan maken het verschil in beleving bij een online winkel. Super service en zeer tevreden!

• Rinus Eling
    Geverifieerde klant van Leak

Onkundig advies. Bij het bestellen ben ik verkeerd geïnformeerd. Toen de bestelling aankwam, en ik belde omdat mijn verwachting anders was, kreeg ik vragen van een leek.

Antwoord van Leak

Beste Rinus,

Dank voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het vervelend te horen dat u dit op deze manier heeft ervaren. Waar wij normaal bekend staan om onze ervaring en advies opmaat, ben ik gaan nakijken wat er in deze zaak niet volgens onze standaarden is gegaan. Na navraag bij de betreffende collega’s kan ik stellen dat het een misverstand/intern communicatieprobleem betreft.

Nadat u interesse heeft getoond in een niet meer leverbaar artikel op marktplaats, heeft een collega u doorverwezen naar Leakstore. Hier bent u door een andere collega verder geholpen waaruit de aanschaf van de cd-speler is gevolgd. In het contact met deze tweede collega is uw buizenversterker echter niet meer aanbod gekomen. Uiteraard wel met de collega waar u in eerste instantie (via Marketplaats) mee heeft gesproken, maar dit is bij ons intern niet verder gecommuniceerd.

Na opnieuw contact met ons te hebben gehad na ontvangst van de bestelling, omdat de cd-speler niet aansluitbaar was op uw versterker, heeft de collega besloten de cd-speler retour te nemen. Uiteindelijk is het niet tot hier gekomen en heeft u de oplossing gevonden door het plaatsen van een DAC.

Excuses voor de verwarring en slechte interne communicatie. Wij hopen dat u desalniettemin tevreden bent met uw cd-speler en hier jarenlang van kan genieten.

Mochten we in de toekomst ergens bij kunnen helpen, horen wij dat graag!

Team Leak

• Hoe beoordeel je Leak?

• Rob R. de Jong
    Geverifieerde klant van Leak

Snelle goede en klantvriendelijke service

• Peter Adriaens
    Geverifieerde klant van Leak

Goeie combi-deals, uitgebreide informatie, snelle levering.