Leather Master

Leather Master

Leather Master is een door het Uniters Onderzoekscentrum ontworpen productenlijn voor het reinigen, beschermen en repareren van bekleding, kledingstukken en andere uit leder gemaakte producten.

De lijn omvat reinigingsproducten die voor alle leersoorten bedacht zijn (aniline, nubuck en gedekverfd), alsook producten voor reparatie van leder voor zowel huishoudelijk als professioneel gebruik.
Filter 339 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 235 met beschrijving

• Bieke
    Geverifieerde klant van Leather Master

Snelle en correcte levering.

• N van den Berg

Snelle correcte levering.

• Hoe beoordeel je Leather Master?

• Damien de Beus
    Geverifieerde klant van Leather Master

Eerst verkeerd artikel ontvangen. Werd heel snel rechtgezet en mocht het verkeerd ontvangen artikel behouden.

• Andre Koster
    Geverifieerde klant van Leather Master

Ik moest erg lang wachten op de aflevering van mijn bestelling. Vervolgens heb ik zelf contact opgenomen en kreeg ik te horen dat het afleveren van de bestelling was vertraagd. Tja...daar was ik inmiddels zelf ook achter )-:

• Marian D
    Geverifieerde klant van Leather Master

Superservice van deze winkel. Er is heel veel moeite gedaan om navraag te doen bij de fabrikant in Italië en om mij het juiste product toe te zenden, speciaal gemaakt daar voor m’n dik 20 jaar oude bankstel.

• Oli Zika
    Geverifieerde klant van Leather Master

Snel geleverd maar moeilijk bereiknaar

• Trudy Stokkers
    Geverifieerde klant van Leather Master

snelle levering en goed product

Antwoord van Leather Master

Fijn om te horen dat alles naar wens is!

• pauline heemskerk
    Geverifieerde klant van Leather Master

Voorheen kon ik een lapje leer inleveren voor de kleur, dit is niet meer waardoor het niet goed uitpakt!

• Martin Schuiling
    Geverifieerde klant van Leather Master

Goed op tijd en afwkkeling

Antwoord van Leather Master

Fijn om te horen dat de levering mooi op tijd was. Hartelijk dank voor uw beoordeling.

• Marja Stevens-Dekker

Wordt netjes geleverd.

Antwoord van Leather Master

Bedankt voor uw beoordeling!