Led Wereld B.V.

Led Wereld B.V.

Led Wereld is een webshop die gespecialiseerd is in het leveren en adviseren in zakelijke Led verlichting. Hieronder vallen onder andere Led inbouwspots, Led TL verlichting, Led panelen, Led railverlichting en Led bouwlampen.
9,1
Filter 8671 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 4993 met beschrijving

• Albert
    Review voor Led Wereld B.V.

Supersnelle levering voor goedkope prijs.
    Bij levering deed één van de zes inbouwspotjes het niet,....één telefoontje en mailtje en er wordt er één gratis nagezonden. Dat is pas service.....geen gezeur, gewoon doen. Een aanrader voor iedereen!!

• Karl
    Review voor Led Wereld B.V.

Perfecte en correcte service, ondanks DPD problemen.
    Voortreffelijke klantendienst en bovenal zeer tevreden met het product dat ik zonet geïnstalleerd heb. Proficiat!

• Hoe beoordeel je Led Wereld B.V.?

• Eric
    Review voor Led Wereld B.V.

3 TL led lampen besteld. De levering was zeer snel. Een bleek het niet te doen. Na telefonisch contact is er direct een nieuw verstuurd en die was er de volgende dag al. Top service!

• Roy
    Review voor Led Wereld B.V.

Wat een top winkel. Eerst via bol.com een bestelling gedaan. Nu ben ik een totaal digibeet en heb ik natuurlijk het verkeerde besteld. 3 x de klantenservice gebeld met vragen. Elke keer binnen 30 seconden iemand aan de lijn gekregen. Super service aan de telefoon. Ik de auto in en die kant op. Alles wat ik nodig had en de juiste spotjes lagen helemaal klaar. Duidelijke uitleg en een vriendelijke dame die mij de spulllen overhandigde. Factuur via de mail gekregen en ik kon zo verder. Als ik ooit nog spotjes of iets in die trant nodig heb is ledwereld mij go to!!!

Antwoord van Led Wereld B.V.

Beste Roy,
    Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten. Dat waarderen wij enorm.
    Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen dan weet je ons te vinden.

Klantenservice Led Wereld

• Ingrid Pranger
    Geverifieerde klant van Led Wereld B.V.

Duidelijke website, heel veel informatie te vinden. Ik heb me goed kunnen inlezen, de lichtopbrengst was voor mij belangrijk. Op basis daarvan led tl armaturen met buizen besteld en ze voldoen prima. Snel geleverd en was goed verpakt.

• Duin

Mooie lage inbouw sports

• John's Men & Women
    Review voor Led Wereld B.V.

Super snel geleverd, zeer goede service

• René Lieder
    Geverifieerde klant van Led Wereld B.V.

Eerst ging alles mis niets lukte lampen branden niet een wel drie nieuwe gehad de ze deden ook niets maar bleek nu de trafo te zijn uiteindelijk juiste trafo besteld en nu brand alles wel de eerste drie nog gecontroleerd maar deze deden echt niets . Eerste instantie is het nooit de schuld van de klant maar altijd het bedrijf, maar nu met veel communicatie over en weer toch tot een goed eind gekomen en mijn tip is mensen blijf rustig en luister naar degen die ermee werken ( ik kan het weten het was ook niet mijn schuld dat de lampen het niet deden ) maar met juiste info kom je veel verder dan boos worden.

• Eric de Vries
    Geverifieerde klant van Led Wereld B.V.

Zeer snel de juiste lampen geleverd

• erik Garritsen
    Geverifieerde klant van Led Wereld B.V.

een prima bedrijf en een super service

• Y. Bijlsma
    Geverifieerde klant van Led Wereld B.V.

verzending was tijdig en netjes. De spotjes zijn soms niet helemaal stabiel in hun lichtstraal (wat knipperend). Dat is jammer.

Antwoord van Led Wereld B.V.

Beste klant,
    Bedankt voor uw beoordeling. Helaas nog niet helemaal tevreden.
    Kunt contact opnemen met onze klantenservice via e-mailadres info@ledwereld.nl of telefoonnummer 085-0600936. Zij helpen u graag bij het vinden van een oplossing.

Met vriendelijk groet,
    Led Wereld

• Inge Hagestein
    Geverifieerde klant van Led Wereld B.V.

Goede kwaliteit voor badkamerspotjes.

• Gé Lemmen
    Geverifieerde klant van Led Wereld B.V.

Ruime keuze, doen wat ze beloven

• Paul De Kraker
    Geverifieerde klant van Led Wereld B.V.

Je krijgt wat je kan verwachten

• Patrick van der Kruis

heel goed

• Wouter van Veldhuijzen

levering goed

• Dinesh Gangadin
    Geverifieerde klant van Led Wereld B.V.

Een lampje was na een week kapot gegaan zonder poespas nieuwe ontvangen .
    Alleen het veertje mag wel wat sterker zijn verder goede lampen.

• Jos Ruiter

Snelle service