Lederstore.nl
Lederstore.nl biedt u het grootste en mooiste assortiment koeienhuiden, schapenvachten, geitenhuiden en rendierhuiden van Nederland aan tegen scherpe prijzen.
9,7
Filter 963 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 755 met beschrijving

• sub on @remonvanfalier
    Review voor Lederstore.nl

lekker

• Anneke Woudt
    Geverifieerde klant van Lederstore.nl

Snelle en goede levering,mooi artikel.

• Hoe beoordeel je Lederstore.nl?

• Dean De Smet

Flexibele service. Correcte levering

• Martine en Jurgen
    Review voor Lederstore.nl

Wij zijn erg blij met het mooie kleed. Het past erg goed bij onze Frans eiken vloer. Nico heeft ons gastvrij ontvangen in zijn magazijn en uitgebreid de moeite genomen ons diverse koeienhuiden te laten zien. Dank voor de service!

• Peter
    Geverifieerde klant van Lederstore.nl

Prachtige vachten, heerlijk zacht en ruiken heerlijk. Snel geleverd.

• Taylor Daamen
    Geverifieerde klant van Lederstore.nl

Ik had een hartstikke leuk item besteld en ik mocht deze bestelling vlot ontvangen. Het item was precies zoals de foto en de omschrijving op de website en bijgevoegd zat een leuk kaartje van Lederstore. Een cadeautje voor mezelf :) Helemaal leuk

• Hannie Van Spaandonk
    Geverifieerde klant van Lederstore.nl

Snelle levering en ook zoals afgebeeld super gewoon

• Mary
    Geverifieerde klant van Lederstore.nl

Hartstikke mooie geitenhuid en snel en goed geleverd. Huid precies zoals op de foto.

• Piet Hendriks
    Geverifieerde klant van Lederstore.nl

Goede overzichtelijke website, kussen is van goede kwaliteit en zeer snelle levering

• Wilco Nieuwenhuis
    Geverifieerde klant van Lederstore.nl

goede communicatie, goed advies eneen mooi product

• Joyce
    Geverifieerde klant van Lederstore.nl

Duidelijke website met goede uitleg. De bestelde schapenvachten zijn precies zoals op de foto’s, super mooi en onze honden zijn er erg blij mee 😃 De schapenvachten waren op zondag besteld en dinsdag al binnen, Super! Ook het handgeschreven kaartje bij de bestelling is erg leuk en wordt zeker gewaardeerd!

• la fille du bord de mer
    Geverifieerde klant van Lederstore.nl

De huis was helemaal zoals afgebeeld op de site. Te mooi waarvoor ik het oorspronkelijk zou gebruiken en dan maar een nieuwe huid besteld ;-)

• Marcel Mayeur
    Geverifieerde klant van Lederstore.nl

Prachtige huiden voor een mooie prijs en top service !! Wij blij met onze aankopen en onze 4 musketiers super blij met hun lekkere slaapplekjes … dank je wel !!

• Atakan Eskin
    Geverifieerde klant van Lederstore.nl

Kwalitatieve luxe dierenhuid kussens, heb een Kudu, Oryx, en 2 Koeienhuidkussens gekocht 👍

• Sylvia Steiger
    Geverifieerde klant van Lederstore.nl

Snel geleverd met leuk geschreven persoonlijk kaartje! Super

• Esmee Verbaan
    Geverifieerde klant van Lederstore.nl

Prachtige natuurlijke producten, geleverd als op de foto, naar de kwaliteit en waarde heel voordelig. Telefonisch contact was makkelijk gelegd en de support was transparant over voor en achterkant van de producten en bij mijn vraag over het maken van bepaalde combinaties, fijne afstemming, meedenkende, zelfs met foto's via de app. Deze warme klantvriendelijkheid waardeer ik bijzonder.

• Anne van Goch
    Geverifieerde klant van Lederstore.nl

mooie vacht, die zorgt voor warme voeten

• Sylvia
    Geverifieerde klant van Lederstore.nl

Mooie schapenvachten aan een scherpe prijs!

• Paul L
    Geverifieerde klant van Lederstore.nl

Runderhuid gekocht, mooie haarkleur, correcte kwaliteit en zeker betaalbaar. levering via PostNL., overzichtelijke tracering.
    Kortweg top over de hele lijn.

• Els
    Geverifieerde klant van Lederstore.nl

Een hele mooie vacht, precies volgens beschrijving en foto. Snel geleverd en goed verpakt. Erg tevreden!