Ledscherp.nl

Ledscherp.nl

Ledscherp.nl is dé zaklampen en fietsverlichtingspecialist voor consumenten en bedrijven! Voor 18.00 uur besteld is morgen in huis!
3.220 klantbeoordelingen

• Dimitri
    Geverifieerde klant van Ledscherp.nl

Goede service, heldere uitleg bij contact met de klantenservice en snel verzonden.

• Giovanni
    Geverifieerde klant van Ledscherp.nl

Spedizione rapida, merce come descritta. Molto, molto bene. - Fast shipping, goods as described. Very very good.

• Hoe beoordeel je Ledscherp.nl?

• MVM
    Geverifieerde klant van Ledscherp.nl

Prima service! Na het plaatsen van de bestelling nog het adres veranderd en nog een aanvullende order geplaatst. Werd zonder problemen verwerkt en kreeg teveel berekende verzendkosten per direct retour.

• E. Oude Nijhuis
    Geverifieerde klant van Ledscherp.nl

Goede producten, duidelijke beschrijving, snelle levering...

• Lode De Gendt

Snelle en correcte levering

• Koen Verbrugge
    Geverifieerde klant van Ledscherp.nl

Niet de eerste keer en ook zeker niet de laatste keer dat ik hier een zaklamp heb besteld. Eerste keer ben ik uitstekend geholpen en is er gericht aan me gevraagd waarvoor ik de lamp ging gebruiken zodat ze ook met een gedegen advies kwamen, uiteraard een aantal keuzes gegeven die voor mijn toepassingen geschikt zijn. Helaas na een aantal jaar intensief gebruik (alles gaat een keer stuk, zeker met mijn handen) toe aan een nieuwe lamp en na een mailtje weer uitstekende informatie over welke lampen voor mij en mijn werk het meest geschikt zijn. Besteld en binnen no-time (volgende dag) het pakketje binnen. Deze gasten weten en begrijpen wat ze verkopen en doen er alles aan om je goed op weg te helpen. Ga zo door!

• Piet Deleij

Goede service.

• John Willemse

Snel en correct!

• Rene van der Linden
    Geverifieerde klant van Ledscherp.nl

Gemakkelijk telefonische bereikbaar en deskundig en vriendelijk.

• arjen korhorn
    Geverifieerde klant van Ledscherp.nl

Super service. Snelle levering.