Leefcomfort BV

Leefcomfort BV

Wij produceren en verkopen hooglaag-bedden aan consumenten en bedrijven.
Ook producent van sta-op stoelen en relax fauteuils geheel op maat.

• Gerard

Beste heer van Engel­en
    Via deze weg willen wij laten weten erg tevreden en zeer blij te zijn met het ei­ndresultaat van de door U geleverde goed­eren

Hartelijke groeten G. en J. van V. Doeti­nchem

Antwoord van Leefcomfort BV

Fijn dat u tevreden bent met het product en ons bedrijf.
    Met vriendelijke groeten
    Geurt van Engelen

• Ineke
    Review voor Leefcomfort BV

Al jaren lang hele goede service. Producten zijn heel duurzaam en betrouwbaar.
    Ook levertijden zijn snel te noemen. Daar waar we verwachten op een levertijd van een week voor onze nieuwe luchtkern voor ons meer dan 10 jaar oude bed.. kwam deze al naar een dag.. Een aangename verrassing... en daardoor weer heerlijk geslapen. Dank !!

• Hoe beoordeel je Leefcomfort BV?

• M. B

Dag Geurt,

wat heb ik vannacht toch lekker geslapen.

Bedankt voor je uitstekende adviezen bij het samenstellen van mijn nieuwe matras.

M.v.g. M. B.

• Sys

Beste mijnheer van Engelen,
    Vooreerst onze beste wensen voor een gezond en gelukkig Nieuwjaar. Dat alles goed mag gaan.

Ondertussen slapen wij reeds 15 dagen in onze nieuwe bedden en ik hou er aan u te zeggen dat we heel erg tevreden zijn met onze aankoop. We slapen goed en het comfort dat de bedden biedt komt ons, en vooral mijn man, erg ten goede. Het was even wennen aan de hardheid van de matrassen tov onze voorgaande.

Het bijzettafeltje rolt dat het een plezier is. Iedereen die langskomt is ondersteboven van onze uitrusting. Ik maak veel reclame 😉

Bij de levering werd een factuur gegeven van de bedden en het serveertafeltje. Echter niet van de papegaai. Mocht dit nog mogelijk zijn deze ons te bezorgen voor het archief?

Indien wij op termijn nog meubilair vandoen hebben kijken we steevast eerst naar uw webshop.

Onze beste groeten,

• Merle

Hallo Geurt,

Mijn bed is bezorgd en is heel mooi!
    Het staat mooi in mijn nieuwe kamer, zie foto in de bijlage.
    Ik ben er erg blij mee.
    Wat knap om het zo mooi te bekleden!

Ik heb vannacht al in mijn nieuwe bed geslapen.
    Het was wel gek, hoor.
    Maar ik heb lekker geslapen.
    Heel erg bedankt!

Lieve groet,
    Merle .. ......

• Rob
    Review voor Leefcomfort BV

Mag ik u danken voor de goede service en clientgerichtheid
    Zalig dit soort bedrijven en dus mensen

• Jaenine Wittebroodt
    Review voor Leefcomfort BV

Supervriendelijk, tijd nemende uitleg wat ik met mijn aandoeningen als hoog/laag bed nodig had, met perfecte levering en installatie. Qua prijs zeker aan te raden, vooral naar België en hun samenwerking met de VAPH

• A
    Review voor Leefcomfort BV

Alleen aanraden als een artikel wat niet ondersteunend werkt het retour kan worden gestuurd

Antwoord van Leefcomfort BV

Wij hebben geen idee waar dit over gaat of wat er wordt bedoeld. Ook de afzender A zegt ons niets. Erg jammer want nu kunnen wij de minder positieve ervaring niet veranderen naar een positieve ervaring.

vr. gr. Leefcomfort

• Geert Hennen
    Review voor Leefcomfort BV

Dit is absoluut de specialist op het gebied van hoog laag boxspring bedden. Ze hebben het niet alleen uitgevonden ze hebben ook veel meer mogelijkheden en keuze dan anderen. Daarnaast zijn ze ook veel goedkoper en zijn hun bedden geoedgekeurd door de thuiszorg.
    Mijn vrouw en ik bevelen dit bedrijf echt aan.

Beste fam. Hennen,

Erg fijn om te lezen dat u ons bedrijf zo waardeert.
    Hartelijk dank voor uw review.

met vriendelijke groeten,

Jan van Heiningen.

• Sandra
    Review voor Leefcomfort BV

Kwaliteit, service en vakmanschap!! Dit zijn zeer belangrijke kwaliteiten die tegenwoordig moeilijk te vinden is en ze zijn zeer vriendelijk en behulpzaam!! Top ga zo door.

Antwoord van Leefcomfort BV

Je doet altijd je best om de mensen (binnen jouw mogelijkheden) zo goed mogelijk te helpen en wanneer dit dan ook wordt gewaardeerd dan is dat erg fijn.