Leefcomfort BV

Wij produceren en verkopen hooglaag-bedden aan consumenten en bedrijven.
Ook producent van sta-op stoelen en relax fauteuils geheel op maat.

• Marianne van Hensbergen
    Review voor Leefcomfort BV

Prettige ontvangst, goede uitleg en vooral veel geduld!

Antwoord van Leefcomfort BV

Beste familie van Hensbergen, hartelijk dank voor uw reactie! We wensen u veel plezier van de hooglaag boxsprings!

• Jan en Hanny
    Review voor Leefcomfort BV

We zijn fitte mensen van eind 60/ begin 70 en willen ons op de toekomst voorbereiden. Als we na jaren toe zijn aan een nieuw bed denken we aan 2 eenpersoons hooglaag bedden met meer mogelijkheden voor verzorging aan bed door eventuele thuiszorg. We zijn bij Leefcomfort prima geslaagd met een occasion met nieuw matras. We vallen als een blok in slaap.

• Hoe beoordeel je Leefcomfort BV?

• Albert en Monique Tijmes
    Review voor Leefcomfort BV

Allereerst een pluim voor de zeldzaam goede service. Vanuit Spanje een duur (dubbel) matras kopen en laten vervoeren, is heel spannend, maar perfect verlopen. De mailwisseling was razendsnel en correct. Eenmaal ´thuis´ is ons luchtmatras een aanwinst! Mijn man heeft chronische neuropathie, vooral in de schouders en rug en ik heb als buikslaper altijd tintelende armen en vaak ook last van mijn onderrug. We slapen beiden als een zonnetje en komen uitgerust en blij ons bed uit. Mijn man sliep zelden langer dan tot 5 uur en hield het dan niet meer. Vanmorgen was het bijna 7 uur, wakker van een kat door het alarm :-)

• Jan Koolen
    Review voor Leefcomfort BV

Ik ben gecharmeerd van leefcomfort bv, je krijgt direct een antwoord op je vragen en additionele informatie zoals certificaten van het product. De bezorging was vlgs afspraak, door vriendelijke en behulpzame mensen. Ik kan u dit adres van harte aanbevelen als betrouwbaar!

Beste familie Koolen,
    Hartelijk dank voor uw bericht, hier doen we het voor! Heel veel plezier gewenst met de hooglaagbedden.
    Leefcomfort

• John meijers
    Review voor Leefcomfort BV

Hoog laag zorgbed:: mijn vrouw en ik waren al enige tijd op zoek naar een hoog laag zorgbed , de hoge prijzen waren echter ee belangrijke belemmering. Tot we via internet bij leefcomfort in Hoevelaken terecht kwamen en op de site lazen dat er ook occasions waren . Tot onze vreugde was er op dat moment een aanbieding van een twee persoons belletto zorgbed met alles er op en er aan, volledig gereviseerd. Na een bezoek in hoevelaken was de keus snel gemaakt. De matrassen konden we ook zelf uitzoeken, een hard en een minder hard. 2 weken later werden de bedden geleverd en geïnstalleerd, prima service. Enkele technische problemen werden snel en goed opgelost . Wij zijn zeer tevreden en slapen prima in deze mooie bedden; het zijn bovendien ook nog erg mooie bedden

Beste familie Meijers,
    Hartelijk dank voor uw bericht en reactie. Fijn om te lezen dat de bedden zo goed bevallen. Ik wens u nog heel veel slaapplezier toe!

• Jacqueline Konings

Goed advies, uitstekende levering

Beste mevrouw Konings,
    Hartelijk dank voor uw reactie!
    Leefcomfort

• Wilmar Lauwers
    Review voor Leefcomfort BV

Wij vroegen telefonisch vanuit Belgie info bij deze zaak . Heel uitgebreide uitleg over zowel bedden als matrassen. Veelvuldig telefonisch contact en altijd even geduldig. Toen wij de bedden bestelden vroegen wij tweepersoonsbed maar door een plotse verslechtering toestand meermaals moeten veranderen in de bestelling . Dit is steeds even correct en vriendelijk gebeurd. Het reeds teveel betaalde bedrag werd zonder probleem netjes teruggestort.
    Wij hebben alleen maar lof voor deze zaak. Nu zijn bedden geleverd en prima.
    100 % zeker ons vertrouwen waard en konden nooit in België zo een kwaliteit en service gekregen hebben . Wij kochten 1 Beletto en 1 Sentida 5.

Beste familie Lauwers,
    Heel hartelijk dank voor uw reactie, fijn om te horen dat de aanschaf naar tevredenheid is gegaan. We wensen u veel plezier van de bedden!
    Hartelijke groeten,

• Karin Muller
    Review voor Leefcomfort BV

Zeer tevreden met mijn hoog laag bed Ivanho .
    Goede service, erg vriendelijke mensen zowel telefonisch als montage medewerkers. Ze komen hun afspraak waar en denken met je mee.
    Bedankt voor alles

Antwoord van Leefcomfort BV

Beste mevrouw Muller, wat leuk om uw reactie te lezen! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Veel plezier van uw bed.

• Mady
    Review voor Leefcomfort BV

Hartelijke open en niet opdringerige ontvangst. Goed luisterend oor.

Antwoord van Leefcomfort BV

Hartelijk dank voor uw reactie! Dit motiveert ons weer extra!

• Geurt

Top bedrijf!

• Gerard

Beste heer van Engel­en
    Via deze weg willen wij laten weten erg tevreden en zeer blij te zijn met het ei­ndresultaat van de door U geleverde goed­eren

Hartelijke groeten G. en J. van V. Doeti­nchem

Antwoord van Leefcomfort BV

Fijn dat u tevreden bent met het product en ons bedrijf.
    Met vriendelijke groeten
    Geurt van Engelen

• Ineke
    Review voor Leefcomfort BV

Al jaren lang hele goede service. Producten zijn heel duurzaam en betrouwbaar.
    Ook levertijden zijn snel te noemen. Daar waar we verwachten op een levertijd van een week voor onze nieuwe luchtkern voor ons meer dan 10 jaar oude bed.. kwam deze al naar een dag.. Een aangename verrassing... en daardoor weer heerlijk geslapen. Dank !!

• M. B

Dag Geurt,

wat heb ik vannacht toch lekker geslapen.

Bedankt voor je uitstekende adviezen bij het samenstellen van mijn nieuwe matras.

M.v.g. M. B.

• Sys

Beste mijnheer van Engelen,
    Vooreerst onze beste wensen voor een gezond en gelukkig Nieuwjaar. Dat alles goed mag gaan.

Ondertussen slapen wij reeds 15 dagen in onze nieuwe bedden en ik hou er aan u te zeggen dat we heel erg tevreden zijn met onze aankoop. We slapen goed en het comfort dat de bedden biedt komt ons, en vooral mijn man, erg ten goede. Het was even wennen aan de hardheid van de matrassen tov onze voorgaande.

Het bijzettafeltje rolt dat het een plezier is. Iedereen die langskomt is ondersteboven van onze uitrusting. Ik maak veel reclame 😉

Bij de levering werd een factuur gegeven van de bedden en het serveertafeltje. Echter niet van de papegaai. Mocht dit nog mogelijk zijn deze ons te bezorgen voor het archief?

Indien wij op termijn nog meubilair vandoen hebben kijken we steevast eerst naar uw webshop.

Onze beste groeten,

• Merle

Hallo Geurt,

Mijn bed is bezorgd en is heel mooi!
    Het staat mooi in mijn nieuwe kamer, zie foto in de bijlage.
    Ik ben er erg blij mee.
    Wat knap om het zo mooi te bekleden!

Ik heb vannacht al in mijn nieuwe bed geslapen.
    Het was wel gek, hoor.
    Maar ik heb lekker geslapen.
    Heel erg bedankt!

Lieve groet,
    Merle .. ......

• Rob
    Review voor Leefcomfort BV

Mag ik u danken voor de goede service en clientgerichtheid
    Zalig dit soort bedrijven en dus mensen

• Jaenine Wittebroodt
    Review voor Leefcomfort BV

Supervriendelijk, tijd nemende uitleg wat ik met mijn aandoeningen als hoog/laag bed nodig had, met perfecte levering en installatie. Qua prijs zeker aan te raden, vooral naar België en hun samenwerking met de VAPH

• A
    Review voor Leefcomfort BV

Alleen aanraden als een artikel wat niet ondersteunend werkt het retour kan worden gestuurd

Antwoord van Leefcomfort BV

Wij hebben geen idee waar dit over gaat of wat er wordt bedoeld. Ook de afzender A zegt ons niets. Erg jammer want nu kunnen wij de minder positieve ervaring niet veranderen naar een positieve ervaring.

vr. gr. Leefcomfort

• Geert Hennen
    Review voor Leefcomfort BV

Dit is absoluut de specialist op het gebied van hoog laag boxspring bedden. Ze hebben het niet alleen uitgevonden ze hebben ook veel meer mogelijkheden en keuze dan anderen. Daarnaast zijn ze ook veel goedkoper en zijn hun bedden geoedgekeurd door de thuiszorg.
    Mijn vrouw en ik bevelen dit bedrijf echt aan.

Beste fam. Hennen,

Erg fijn om te lezen dat u ons bedrijf zo waardeert.
    Hartelijk dank voor uw review.

met vriendelijke groeten,

Jan van Heiningen.

• Sandra
    Review voor Leefcomfort BV

Kwaliteit, service en vakmanschap!! Dit zijn zeer belangrijke kwaliteiten die tegenwoordig moeilijk te vinden is en ze zijn zeer vriendelijk en behulpzaam!! Top ga zo door.

Antwoord van Leefcomfort BV

Je doet altijd je best om de mensen (binnen jouw mogelijkheden) zo goed mogelijk te helpen en wanneer dit dan ook wordt gewaardeerd dan is dat erg fijn.