Leefcomfort
Wij produceren en verkopen aan
consumenten en
bedrijven, hooglaag-bedden.
Ook producent van sta-op
stoelen en relax
fauteuils geheel op maat.

• A
    Review voor Leefcomfort

Alleen aanraden als een artikel wat niet ondersteunend werkt het retour kan worden gestuurd

• Geert Hennen
    Review voor Leefcomfort

Dit is absoluut de specialist op het gebied van hoog laag boxspring bedden. Ze hebben het niet alleen uitgevonden ze hebben ook veel meer mogelijkheden en keuze dan anderen. Daarnaast zijn ze ook veel goedkoper en zijn hun bedden geoedgekeurd door de thuiszorg. Mijn vrouw en ik bevelen dit bedrijf echt aan.

Beste fam. Hennen,

Erg fijn om te lezen dat u ons bedrijf zo waardeert.
    Hartelijk dank voor uw review.

met vriendelijke groeten,

Jan van Heiningen.

• Hoe beoordeel je Leefcomfort?

• Sandra
    Review voor Leefcomfort

Kwaliteit, service en vakmanschap!! Dit zijn zeer belangrijke kwaliteiten die tegenwoordig moeilijk te vinden is en ze zijn zeer vriendelijk en behulpzaam!! Top ga zo door.

Antwoord van Leefcomfort

Je doet altijd je best om de mensen (binnen jouw mogelijkheden) zo goed mogelijk te helpen en wanneer dit dan ook wordt gewaardeerd dan is dat erg fijn.

• Diana
    Review voor Leefcomfort

Een aantal jaar geleden had mijn vader een sta opspoel gekocht bij een thuiszorgwinkel voor €3300,- maar na steeds maar repareren waren we het helemaal zat. Nu hebben we inmiddels alweer 7 jaar een echt mooie sta op stoel van jullie en voor ook nog minder geld en zoals jullie toen al beweerden, de stoel is perfect en zeker nog nooit kapot geweest. Maar het fijnste is dan mijn vader er ook veel prettiger in zit en veel minder last van zijn kwaaltjes heeft.

Leefcomfort erg bedankt

Beste Diana,

Erg fijn om te lezen dat jullie na zoveel jaar nog steeds zo blij zijn met de sta-op fauteuil.
    Bedankt voor deze fijne en spontane review.
    Jan van Heiningen,
    Leefcomfort.

• M. Dijkstra
    Review voor Leefcomfort

Ongelooflijk fijn zoals ik telefonisch te woord werd gestaan, toen ik op zeer korte termijn een hoog-laag tweepersoons zorgbed in huis wilde hebben. Er werd creatief met mij meegedacht, wat er met de al in het bedrijf aanwezige zaken, kon worden gemaakt. Sneller dan ik hoopte waren de bedden klaar en werden ze bezorgd. Heerlijk dat het allemaal gelukt was, voordat mijn man voor het eerst een weekend naar huis mocht komen. Heerlijk om elkaar makkelijk weer aan te kunnen raken en op gelijk niveau te liggen. De mensen van Leefcomfort begrijpen wat je als mantelzorger doormaakt, waardoor ze precies de juiste toon hebben. Bovendien ziet het bed er prachtig uit.

• Renee

Geachte Inge van VELDHUIZEN,

Fijn dat u mij vanmorgen even telefonisch tewoord heeft gestaan vanuit uw auto.

Ik heb het voetendeel van het Belletto Linea HH bed van mijn man inmiddels overeenkomstig uw advies handmatig weer kunnen herstellen en heb de verzorging van mijn man in de Woonzorg Voorziening, waar hij verblijft, daarover nader geinformeerd.
    Ik heb hun gezegd dat zij bij problemen in de toekomst jullie (zoals wij vanmorgen afspraken) kunnen benaderen voor service, omdat het bedrijf dat het bed eind 2015 heeft geleverd (Vitalis-Zaandam) failliet is en Medipoint dat Vitalis heeft overgenomen geen Belletto bedden levert en die service dus niet kan overnemen.

Heel veel dank voor uw hulp.

Vriendelijke groet

Mw. Renee

• Klaas Visscher
    Review voor Leefcomfort

Nog een bedrijf waar de klanten koning zijn. Blijf zo doorgaan, want dit is TOP

• Wilma en Johan Koopman
    Review voor Leefcomfort

Ongelooflijk, maar dit is zo'n bedrijf wat je gewoonweg niet kunt geloven dat dit nog bestaat. Men denkt echt met je mee en geeft ook zeer goed advies. Het blijkt ook constant dat men echt verstand van zaken heeft. Mijn vrouw en ik kunnen niet anders (en dan ook echt uit overtuiging) dit bedrijf bij u heel erg aan te bevelen.

• Piet
    Review voor Leefcomfort

Meer dan 20 jaar genieten mijn vrouw en ik van onze geheel naar onze maten gemaakte Leefcomfort fauteuils.
    De stoelen zitten heerlijk en welk merk gaat zo lang mee.
    Nu blijkt dat ze onze fauteuils na 20 jaar ook kunnen ombouwen naar sta op stoelen en ook opnieuw voor ons kunnen stofferen.
    Dit is pas echt DUURZAAM.

Piet en Lisa Tromp

• J. Lubbers
    Review voor Leefcomfort

Prettig bedrijf. Er wordt snel gereageerd en meegezocht naar een oplossing. Ik kan dit bedrijf aan iedereen van harte aanbevelen.