Lemar hulpmiddelen

Lemar hulpmiddelen

Webshop in hulpmiddelen ( voornamelijk voor
senioren).

• Willem Toorop
    Review voor Lemar hulpmiddelen

Goede service en heel vriendelijk in de komunikatie.

• Kim
    Review voor Lemar hulpmiddelen

Snelle levering, super service én correcte dienst na verkoop.

• Hoe beoordeel je Lemar hulpmiddelen?

• Pim
    Review voor Lemar hulpmiddelen

Het gevraagde artikel op tijd in huis. Snelle goede en duidelijke service! Aanraden waard.

• LB
    Review voor Lemar hulpmiddelen

Geweldige service! Deskundig en snel geholpen! De orthopedisch winkel bij het ziekenhuis had 2,5 weken nodig om te leveren. Hier had ik het 1 dag later al in huis. Bijna 2,5 weken eerder kunnen beginnen aan het herstel van de enkel!!!

• Sandra Zeegelaar
    Review voor Lemar hulpmiddelen

Vriendelijke mensen en ze zijn mij echt tegemoet gekomen in de service. Fijn voor het vertrouwen in mij. Ze doen wat zij beloven. Binnen 1 dag na mijn bestelling was mijn pakket binnen. Kortom hele goede service.

• A. Ostendorf
    Review voor Lemar hulpmiddelen

De door mij bestelde walker werd snel bezorgd en was tiptop in orde alleen was de maat te klein en ik heb onmiddelijk mijn geld terug gekregen. TOPSERVICE!

• N. De Haan
    Review voor Lemar hulpmiddelen

Ik heb bij Lemar Hulpmiddelen een wafelmatras besteld. Nadat de eerste niet voldeed, heb ik meerdere malen plezierig contact gehad met Lemar Hulpmiddelen. Het bedrijf is erg meedenkend om de juiste oplossing te vinden.

• Gerda Schuurer-Tip

Hallo,
    Ik heb deze matras aangeschaft een paar dagen geleden. En ben er nu al superblij mee. Ik vijf verschillende reuma soorten dus heel veel pijn. We hebben speciaal Tempur matrassen. Maar dit ligt voor mij echt prettiger.
    Omdat de druk steeds naar een ander punt gaat. En ik heb ze nergens zo goedkoop gezien als hier bij Lemar

• Mevr M.S .Bulte
    Review voor Lemar hulpmiddelen

Snelle levering vrijdag matras met pomp bestelt zaterdag in huis. Behulpzame mensen, vriendelijk .
    Kwaliteit van goederen uitstekend en goede service. En matras bevalt prima.

• Mevr. Lhilia CataOca
    Review voor Lemar hulpmiddelen

Uitstekend service en de best hulpmiddelen leverancier .