Lenano schoonmaakgemak

Lenano schoonmaakgemak

Lenano realiseert eenvoudig schoonmaken voor elk huishouden. Nanodeeltjes in onze professionele schoonmaak lijn zorgen voor een speciale coating waardoor er geen vuil kan hechten aan alle oppervlakten in en om het huis. Daarnaast bieden de coatings een uitstekende duurzame bescherming.
8,9

• H. van Genderen

goede producten

• Ruud Verbraak

Goed en snel geleverd

• Hoe beoordeel je Lenano schoonmaakgemak?

• A Jodha

Product is geweldig

• Femmy Perdaems
    Geverifieerde klant van Lenano schoonmaakgemak

Bestellen gaat eenvoudig en levering is snel

• Wim Steenoven
    Geverifieerde klant van Lenano schoonmaakgemak

Snel geleverd nu nog afwachten of het product echt werkt zoals we op de site gelezen hebben.

• Kees Kruijssen
    Geverifieerde klant van Lenano schoonmaakgemak

Duidelijke webwinkel met goede productomschrijvingen, goede service en prima levering.

• Ger van Eekelen
    Geverifieerde klant van Lenano schoonmaakgemak

duidelijke uitleg over de te leveren producten

• Ernest Vankrunkelsven

Geweldig product

• Ron Kersten
    Geverifieerde klant van Lenano schoonmaakgemak

Het product opgebracht volgens instructie maar ik zag niet direct resultaat. Het opbrengen op ramen met bijgeleverde microvezeldoek en uitpoetsen liet enigszins een waas achter die je niet meer weggepoetst kreeg. Gelukkig is de nazorg en ondersteuning prima en met hun tips ben ik aan de gang gegaan. De waas is weg te poetsen met een natte doek. Glascoating moet ik nog aanbrengen op tegels in badkamer dus daar kan ik nog geen oordeel over geven, op raam en spiegel zit het al wel. De sanitaircoating is blijkbaar op allerlei oppervlakken aan te brengen die minder poreus zijn, dus ook kunststof. Glas/geglazuurde tegels moet je behandelen met de glascoating en dat was mij niet duidelijk in eerste instantie.

• W.A Rossen

Solide