Leokas Creative
Bij Leokas Creative vinden we service en ondersteuning belangrijk. Mocht er toch iets niet goed gegaan zijn, neem dan contact met ons op via info@leokascreative.eu. Dan kijken we graag naar een oplossing!
Snijplotters en folies, Sublimatieprinter en artikelen, Blanco Textiel

• Joyce
    Review voor Leokas Creative

Al meerder bestellingen gedaan en altijd netjes en op tijd geleverd. Materiaal is van prima kwaliteit en de klantenservice is in mijn ervaring ook super!

Antwoord van Leokas Creative

Beste Joyce, bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn te horen dat je tevreden bent.

• CreaLin Vormgeving
    Review voor Leokas Creative

Zoveel geleerd tijdens workshops en online lessen. Staan altijd klaar voor een hulpvraag. Goede kwaliteit en perfecte service. Dank je wel!

Antwoord van Leokas Creative

Bedankt voor je mooie beoordeling. En graag gedaan.

• Hoe beoordeel je Leokas Creative?

• Rita Verhoeven
    Review voor Leokas Creative

Super Service en ook een foutje wordt op een geweldige manier opgelost TOP

Beste Rita,
    Fijn te horen dat u blij bent met de geboden oplossing. Veel plezier van de artikelen alvast.

• Margaret
    Review voor Leokas Creative

Heel vriendelijke mevr die geduldig uitlegd en zeer goede service bied

Beste Margaret,
    Bedankt voor de positieve beoordeling en het compliment.
    Fijne dag.

• Chantal
    Review voor Leokas Creative

Goede kwaliteit, leuke prijzen en super service

Goedendag,
    Bedankt voor je zeer positieve beoordeling. Fijn te horen dat je tevreden bent.

• Danielle
    Review voor Leokas Creative

Geweldige service en fantastische producten!

Antwoord van Leokas Creative

Hoi Danielle, Bedankt voor je positieve beoordeling en tot snel weer, bij je volgende project.

• Marijke
    Review voor Leokas Creative

Vlotte levering en goede sublimatieproducten

Antwoord van Leokas Creative

Bedankt voor je positieve beoordeling en fijn te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van de producten.

• Gesine J (Ina) Pijper
    Review voor Leokas Creative

Snelle levering, als er iets niet aanwezig is wordt altijd snel nageleverd als het weer voorradig is. Email wordt ook altijd beantwoord. Telefonisch goed bereikbaar. Ik ben al jaren klant bij Leokas. Bedankt Leokas.

Antwoord van Leokas Creative

Best Ina, Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn te horen dat je zo tevreden bent. tot snel weer. Groeten Leontine

• Reina Nieboer
    Review voor Leokas Creative

Ik heb naast de CM700 ook de volledige cursus bij Leontine gevolgd. De cursus is meer dan compleet. Leontine verstaat haar vak, is vriendelijk, geduldig. Zowel via mail als telefonisch snelle reacties. Het was iedere keer weer een feestje om naar de cursus te gaan.

• Melanie
    Review voor Leokas Creative

Altijd vriendelijk en behulpzaam.
    Snelle levering en vaak leuke aanbiedingen
    Al paar jaar een tevreden trouwe klant.

Antwoord van Leokas Creative

Beste Melanie, bedankt voor je positieve beoordeling!