Leokas Creative
Bij Leokas Creative bent u aan het juiste adres voor uitgebreide informatie over Snijplotters, machinaal borduren en snij- en borduur software. Daarnaast bieden we in onze webwinkel een groot aantal artikelen aan, waar we u alle gewenste informatie over kunnen geven. Er worden verschillende cursussen en workshops gegeven, zowel klassikaal als online!

• Alies Aupperlee
    Review voor Leokas Creative

Geweldige service, mooie en fijne producten; altijd snel in huis.
    Leontien altijd behulpzaam!
    Wat mij betreft een dikke 10 voor alles!

• Maria Friedrichs
    Geverifieerde klant van Leokas Creative

De bestelling, die niet volledig kon worden uitgevoerd, werd snel en accuraat verstuurd en bezorgd.
    Helaas heb ik, na twee weken wachten, zelf om de terugbetaling van het te veel betaalde moeten vragen. Aan dit verzoek werd met excuses terstond voldaan.

Antwoord van Leokas Creative

Bedankt voor uw reactie. Uw bestelling ging om een uitverkoopartikel waar we inderdaad niet meer het gewenste aantal van op voorraad hadden. Fijn dat u tevreden bent over de levering. We hebben de procedure van terugbetaling aan de hand van de gemaakte fout aangepast, in de hoop dit in de toekomst te voorkomen. Inmiddels heeft u het teveel betaalde bedrag terug ontvangen.

• Hoe beoordeel je Leokas Creative?

• Elianne Luijckx
    Geverifieerde klant van Leokas Creative

Zeer vlotte levering en duidelijke communicatie.

• Ne Spanjers
    Geverifieerde klant van Leokas Creative

Bedankt voor de snelle levering!

• Gerda
    Geverifieerde klant van Leokas Creative

Snelle levering, per kleur had het van mij aan 1 stuk mogen zijn.

Antwoord van Leokas Creative

bedankt voor uw positieve reactie. Voor wat betreft het aan een stuk leveren van 1 kleur. U kunt dit een eventuele volgende keer in de opmerking opgeven. Ook is het mogelijk om te kiezen voor de folie per meter en hierbij dan bijvoorbeeld 1,5 meter te bestellen. Zonder vermelding wordt de folies standaard gesneden zoals in de bestelbevestiging vermeld.

• Ina Straatsma Pijper
    Geverifieerde klant van Leokas Creative

Ik ben heel tevreden met alles zowel de snelle levering en over de beantwoording van telefonische vragen. Bedankt Leokas.

• Dé Wernsen
    Geverifieerde klant van Leokas Creative

Leontine is altijd vriendelijk en behulpzaam!!
    Erg attent op vele gebieden, waren ze allemaal maar zo!!

• Marlous van Maaren
    Geverifieerde klant van Leokas Creative

Snelle levering!!! En uitstekende peoducten!

• Hannie Dekkers
    Geverifieerde klant van Leokas Creative

Bestelling werd keurig verzorgd verstuurd. Is in goede orde ontvangen.
    Levertijd was zeer snel.

• Berna Wilkens