Leopard Scooters
Leopard is een Nederlands scootermerk wat bekend staat om haar mooie Italiaanse design scooters. Alle scootermodellen ontwikkelen wij zelf waardoor wij onze prijzen laag kunnen houden. Verkoop van Leopard scooters en bijpassende accessoires vindt plaats via onze webshop www.leopardscooters.nl en showroom in Doetinchem.
Wanneer u dus op zoek bent naar een mooie scooter van Europese kwaliteit maar wel voor een betaalbare prijs, bent u bij ons aan het juiste adres! Wilt u de scooter liever in termijnen betalen? Geen enkel probleem, kijk op onze website voor onze lease mogelijkheden.

Meer informatie? Ga dan naar onze website www.leopardscooters.nl of neem contact met ons op. Onze klantenservice beantwoord je vragen graag!
8,3

• Pim
    Review voor Leopard Scooters

Omdat ik er een scooter gehaald heb.

• Jill
    Review voor Leopard Scooters

Zeer tevreden over Leopard Scooters en de persoonlijke + snelle service die ze verlenen. Ik ben erg blij met mijn scooter!

• Hoe beoordeel je Leopard Scooters?

• Phylicia

Goede kwaliteit en proffesioneel

• Ashni Mathoera
    Review voor Leopard Scooters

Super eigenaar! Heel vriendelijk en luistert goed naar jou wensen om het beste aan te bieden. Ik heb eerder contact opgenomen als ik complicaties had met mijn scooter en werd super goed geholpen!

• Marlot Bieleveldt
    Review voor Leopard Scooters

Goede service! Eerlijk advies. Je wordt netjes geholpen!

• Junior

Behulpzaam en vriendelijk.

• Willem
    Review voor Leopard Scooters

Super service ook na mijn garantie.

• Tom
    Review voor Leopard Scooters

Vriendelijk personeel. Ze nemen de tijd voor al je vragen.

• Jop
    Review voor Leopard Scooters

Mooie scooters voor een eerlijke prijs. Ik heb onlangs mijn 3e onderhoudsbeurt laten verzorgen hier. Er wordt totaal niet moeilijk gedaan over wat er nou wel en niet onder de garantie valt. Er werd aangegeven dat ze niet graag moeilijk doen en mijn scooter is kostenloos gerepareerd. Geweldige service!

• Lucas
    Review voor Leopard Scooters

Super bedankt voor de snelle en vriendelijke service! Na twee jaar op de weg, nog steeds hetzelfde rijplezier. Dank daarvoor, gr Lucas

• Zeer ontevreden klant
    Review voor Leopard Scooters

Ik raad het aan om de scooter NIET! te kopen bij Leopard. Ik heb de scooter nog geen jaar! En nu al de cilinder kapot!! En werd het vrij duidelijk gemaakt dat het niet onder ganrantie valt want BLIJKBAAR heeft iemand aan mijn nieuwe scooter gesleuteld. En dat ik nalatig ben geweest met het onderhoudt van mijn scooter terwijl ik alleen maar mijn scooter gebruikt voor mijn werk. Ik voel mij belazerd en zwaar opgelicht door dit bedrijf. Dus ik raad zeker niemand aan om hier een scooter te kopen.

Antwoord van Leopard Scooters

Jammer dat je ervoor kiest om via deze weg te reageren en niet op onze mail. Een slechte review is geen probleem, maar dan moet dit wel de waarheid zijn. Zeker als je besluit om er twee te schrijven. Wij hebben nooit gezegd dat jij niet goed met jouw scooter omgaat of dat je het niet goed onderhouden hebt. Ook hebben wij niet vastgesteld dat de cilinder kapot is. Wij hebben daarentegen wel degelijk aangeboden om naar jouw scooter te kijken om zo te achterhalen wat het probleem is. Ook hebben wij duidelijk gemaakt dat wanneer dit onder de garantie valt, wij de kosten zullen vergoeden. Dat jij ervoor kiest om te dreigen met een slechte beoordeling is oneerlijk. Wij laten ons hierdoor dan ook niet onder druk zetten. Gelukkig hebben wij genoeg klanten die eerlijk zijn en onze service waarderen. Daar besteden wij onze tijd liever aan.

• Janista Piyasomboon
    Review voor Leopard Scooters

Ik raad niemand aan bij dit bedrijf een scooter aan te schaffen, de service is ontzettend slecht. Mijn scooter is binnen een jaar twee keer kapot gegaan, het bedrijf grijpt alles aan de beloofde garantie van 2 jaar te vermijden. Zo wordt er de vrijpostige claim gedaan dat ik niet goed met mijn scooter om ben gegaan, zonder de moeite gedaan te hebben de scooter enigszins te bekijken. Kortom, de geleverde producten zijn snel stuk, en de voorwaarden worden in geen enkele zin nageleefd.

Beste Janista,
    Jammer dat je ervoor kiest om via deze weg te reageren en niet op onze mail. Een slechte review is geen probleem, maar dan moet dit wel de waarheid zijn. Zeker als je besluit om er twee te schrijven. Wij hebben nooit gezegd dat jij niet goed met jouw scooter omgaat of dat je het niet goed onderhouden hebt. Wij hebben wel degelijk aangeboden om naar jouw scooter te kijken om zo te achterhalen wat het probleem is. Ook hebben wij duidelijk gemaakt dat wanneer dit onder de garantie valt, wij de kosten zullen vergoeden. Dat jij ervoor kiest om te dreigen met een slechte beoordeling is oneerlijk. Wij laten ons hierdoor dan ook niet onder druk zetten. Gelukkig hebben wij genoeg klanten die eerlijk zijn en onze service waarderen. Daar besteden wij onze tijd liever aan.

• Anoniem

Goed

Antwoord van Leopard Scooters

Bedankt voor jouw beoordeling!

• Yanira Helmink
    Review voor Leopard Scooters

Heel fijn geholpen en contact gehad via de mail! Scooter was snel rij klaar gemaakt en rekening gehouden met onze wensen. Top service!

Antwoord van Leopard Scooters

Wat fijn dat je onze service zo hebt ervaren Yanira, bedankt voor jouw feedback!

• Sarah
    Review voor Leopard Scooters

Ik heb een Leopard Forza in de kleur antracietgrijs gekocht. Ik kan iedereen Leopard Scooters zeker aanraden. Marcel en zijn team zijn super vriendelijk en helpen je op een eerlijke manier. Daar kunnen nog veel andere bedrijven iets van leren!

Antwoord van Leopard Scooters

Bedankt voor jouw positieve feedback Sarah! Heel erg graag gedaan!

Marcel

• Ezgi
    Review voor Leopard Scooters

Super tevreden hoe de service gegaan is. Marcel heeft heel erg rekening gehouden met mijn wensen. Ontzettend blij met de service en een hele mooie scooter die rij klaar is!

Antwoord van Leopard Scooters

Bedankt voor je leuke reactie Ezgi! Ik wens je heel veel rijplezier.

Marcel

• Ontevreden klant
    Review voor Leopard Scooters

Ik heb de brommer nog geen 3 maanden. En nu al is er problemen met de motor.
    Brommer is niet rijklaar gemaakt
    Ik ben heel erg teleurgesteld, onprofessioneel, ik voel me zwaar belazerd

• Germt Slager
    Review voor Leopard Scooters

Ik heb een nieuwe scooter besteld en reeds na 3 weken bleek deze een kapotte cilinderkop te hebben, maar Leopard weigert deze voor garantie te repararen, en komt ook niet met een andere oplossing,
    ik voel me serieus belazert, scooter is al na 428 km ! stuk en staat nu al 6 !1 weken stuk.

Antwoord van Leopard Scooters

Wij hebben veelvuldig contact gehad over deze situatie, omdat u er door een derde aan had laten sleutelen. Wat in strijd is met onze garantievoorwaarden. Van het begin af aan hebben wij aangeboden het onderdeel voor u te vervangen. Het heeft even geduurd maar gelukkig zijn wij uiteindelijk toch tot een passende oplossing gekomen.

• Glenn Ramyad
    Geverifieerde klant van Leopard Scooters

Snelle levering en goedkoper dan de rest.

Antwoord van Leopard Scooters

Bedankt voor je positieve feedback Glenn. Veel rijplezier!

• Leon van Steenveldt
    Geverifieerde klant van Leopard Scooters

Uitstekend e-mail contact. Snelle levering. Vriendelijk en behulpzame scooterleverancier.

Antwoord van Leopard Scooters

Bedankt voor jouw positieve beoordeling Leon! Wij wensen jou nog veel rijplezier!