Leopard Scooters
Leopard is een Nederlands scootermerk wat bekend staat om haar mooie Italiaanse design scooters. Alle scootermodellen ontwikkelen wij zelf waardoor wij onze prijzen laag kunnen houden. Verkoop van Leopard scooters en bijpassende accessoires vindt plaats via onze webshop www.leopardscooters.nl en showroom in Doetinchem.
Wanneer u dus op zoek bent naar een mooie scooter van Europese kwaliteit maar wel voor een betaalbare prijs, bent u bij ons aan het juiste adres! Wilt u de scooter liever in termijnen betalen? Geen enkel probleem, kijk op onze website voor onze lease mogelijkheden.

Meer informatie? Ga dan naar onze website www.leopardscooters.nl of neem contact met ons op. Onze klantenservice beantwoord je vragen graag!
8,3

• Pim
    Review voor Leopard Scooters

Omdat ik er een scooter gehaald heb.

• Jill
    Review voor Leopard Scooters

Zeer tevreden over Leopard Scooters en de persoonlijke + snelle service die ze verlenen. Ik ben erg blij met mijn scooter!

• Hoe beoordeel je Leopard Scooters?

• Phylicia

Goede kwaliteit en proffesioneel

• Ashni Mathoera
    Review voor Leopard Scooters

Super eigenaar! Heel vriendelijk en luistert goed naar jou wensen om het beste aan te bieden. Ik heb eerder contact opgenomen als ik complicaties had met mijn scooter en werd super goed geholpen!

• Marlot Bieleveldt
    Review voor Leopard Scooters

Goede service! Eerlijk advies. Je wordt netjes geholpen!

• Junior

Behulpzaam en vriendelijk.

• Willem
    Review voor Leopard Scooters

Super service ook na mijn garantie.

• Tom
    Review voor Leopard Scooters

Vriendelijk personeel. Ze nemen de tijd voor al je vragen.

• Jop
    Review voor Leopard Scooters

Mooie scooters voor een eerlijke prijs. Ik heb onlangs mijn 3e onderhoudsbeurt laten verzorgen hier. Er wordt totaal niet moeilijk gedaan over wat er nou wel en niet onder de garantie valt. Er werd aangegeven dat ze niet graag moeilijk doen en mijn scooter is kostenloos gerepareerd. Geweldige service!

• Lucas
    Review voor Leopard Scooters

Super bedankt voor de snelle en vriendelijke service! Na twee jaar op de weg, nog steeds hetzelfde rijplezier. Dank daarvoor, gr Lucas