Let's dough it

Let's dough it

Dé online cookie dough store van Nederland.
Online Cookie Dough De lekkerste webwinkel van Nederland
4.054 klantbeoordelingen
Filter 3104 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1790 met beschrijving

• Cherif El Farri
    Geverifieerde klant van Let's dough it

Bestelling werd snel afgehandeld en de lekkernijen kon ik snel proeven. Alles superlekker en duidelijk met zorg en veel liefde gemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar want de hele familie is in de ban.

• Almanda de Bont
    Geverifieerde klant van Let's dough it

Ik was erg benieuwd maar dat t zo lekker zou zijn … ga zeker vaker bestellen.

• Hoe beoordeel je Let's dough it?

• Almaz Elisha

Best in town

• Lara Peperkamp
    Geverifieerde klant van Let's dough it

Snelle levering en het was heerlijk

• maarten ter horst
    Geverifieerde klant van Let's dough it

Snelle verzending, en ik denk dat ik nog veel ga bestellen wat het koekjesdeeg is zwaar verslavend.

• Joyce Tawaris

Prima bedrijf

• Loes

Heerlijke dough

• Linda Verbeke

Lekkerrrr

• Joran Deprez
    Geverifieerde klant van Let's dough it

Pakketje is verdwenen en nooit aangekomen. Track en trace werkte niet eens. Er staat geleverd maar zelfs de buren weten van niets

• Renee Akemann
    Geverifieerde klant van Let's dough it

Goede service. Super lekker die verschillende smaken. Alleen het rollen van de balletjes voor het maken van koekjes is iets ingewikkelder haha. Maar wel dubbel en dwars waard!

• Nikkie Van dalen
    Geverifieerde klant van Let's dough it

Echt te lekker en snel thuis

• Seren Keserci
    Geverifieerde klant van Let's dough it

Snelle bezorging, ruime keuze en snelle reactie op een vraag per mail. Ik ben heel blij met mijn bestelling! Ik vind de vegan opties het meest lovend. Heerlijk deeg en beslag.

• Robin De Vocht
    Geverifieerde klant van Let's dough it

snelle levering, geweldig lekkere brownie en super goed cookie dough.

• Hanneke Bakker
    Geverifieerde klant van Let's dough it

Heerlijke cookie dough! En heel verrassend zat er een kleinverpakking bij in een ansere smaak als extraatje om uit te proberen. Werd ik heel blij van.

• Miranda Nieboer
    Geverifieerde klant van Let's dough it

Het eerste bakje was niet helemaal goed gemengd, maar de producten zijn wel erg smaakvol

• Liesbeth
    Geverifieerde klant van Let's dough it

Goede, snelle service. En natuurlijk heerlijke verslavende cookie dough.
    Wisselende producten. Maar ook sandaart producten

• Suuz Kuiper
    Geverifieerde klant van Let's dough it

Perfectie😍 Het lekkerste wat je je kunt voorstellen! En ze hebben niet alleen het lekkerste koekjesdeeg, maar nog veel meer. Vind je de witte vulling van oreo's het lekkerste? Hier kun je er kilo's van kopen om op te snoepen of op alles te smeren🥰Vind je de vulling van kinder bueno het lekkerste? Ook dit kun je hier zoveel je maar wil bestellen en natuurlijk mee doen wat je wil🤩

• Merve
    Geverifieerde klant van Let's dough it

Het is echt super lekker niet normaal gewoon 😍

• Marije Van Den Outenaar
    Geverifieerde klant van Let's dough it

Snelle levering, leuke deals , en het belangrijkste….Het is elke dag een feestje op bank met dit lekkers

• Renate
    Geverifieerde klant van Let's dough it

Levering ging volgens de gemelde manier. En er zat zelfs twee extra producten bij! Dat vond ik een leuke (en lekkere 😉) verassing.