Leukdoordebrievenbus

Leukdoordebrievenbus

Leukdoordebrievenbus is een website met een grote keuze uit klein geprijsde cadeautjes om jezelf of een ander blij mee te maken. Leukdoordebrievenbus levert cadeautjes voor verschillende momenten zoals verjaardagen, jubilea, pensionering, ziekte, verdrietige momenten aan zowel consumenten als bedrijven.
Op het moment dat het cadeautje wordt verzonden naar een ander (aflever)adres pakken wij het cadeautje in en sturen wij het rechtstreeks naar de gewenste ontvanger. Het is mogelijk om het cadeautje te voorzien van een persoonlijke boodschap die wij vervolgens met een kaartje aan het cadeautje bevestigen.

Over onze reviews:

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.
2.307 klantbeoordelingen
Filter 2306 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2305 met beschrijving

• Mootje
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Correcte levering, leuk verpakt, ontvanger blij

• Romy
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Snelle levering en goede service. Altijd leuke cadeautjes!

• Hoe beoordeel je Leukdoordebrievenbus?

• Petra Broekhoven
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Hele goede service. Leuk ingepakt!

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Snelle levering, van tevoren een foto van het keurig ingepakte pakje gemaild, leuke items op de website

• Rianne
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Super mooi en netjes en lief en zeer prachtige bloemen en netjes verpakt top service!

• I. R.
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Ontzettend leuk verpakt, waar ze je van te voren foto van sturen. Alles is naar wens verlopen

• Thea Dekker
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Leuke cadeautjes en snel geleverd. Heel lief ingepakt en ik ben goed geholpen bij een taalfoutje in het bijbehorende berichtje.

• Gretha Snijders

Persoonlijk contact ! Betaling lukte niet en worst erbover gebeld. Heel fijn

• Susanne

Goede service mooi product

• Bianca
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

mooi procuckt en zo in huis

• WF van Breda

Top en snelle levering

• Karin
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Snelle levering, leuk verpakt en ik werd goed op de hoogte gehouden. Top!

• Tim Janssen

Snelle levering, leuk cadeautje

• Nicole
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Snel verzonden. Met zorg ingepakt en daar kreeg ik ook een foto van.

• Thea Fillekes-Bonefaas
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Dit bedrijf levert echt kwaliteit en bovendien had ik een echte 9+ ervaring. Even een foto sturen van het resultaat voordat het op de post gaat. Alles bij elkaar mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen.

• Anoniem

Goede service

• Marjan Groote Haar
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Heel erg leuk! Ook superleuk verpakt!

• Sandra
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Leuke, betaalbare cadeautjes en een superservice!! Pakjes worden prachtig en met zorg ingepakt en fijn en snel contact!!! Top!

• jen terlouw
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Snelle levering en als leuk pakketje ingepakt.

• T

Fantastisch