Leukdoordebrievenbus

Leukdoordebrievenbus

Leukdoordebrievenbus is een website met een grote keuze uit klein geprijsde cadeautjes om jezelf of een ander blij mee te maken. Leukdoordebrievenbus levert cadeautjes voor verschillende momenten zoals verjaardagen, jubilea, pensionering, ziekte, verdrietige momenten aan zowel consumenten als bedrijven.
Op het moment dat het cadeautje wordt verzonden naar een ander (aflever)adres pakken wij het cadeautje in en sturen wij het rechtstreeks naar de gewenste ontvanger. Het is mogelijk om het cadeautje te voorzien van een persoonlijke boodschap die wij vervolgens met een kaartje aan het cadeautje bevestigen.
1.638 klantbeoordelingen
Filter 1634 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1633 met beschrijving

• Fanny Post
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Leuke prijs voor een toffe armband

• AVL
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Leuk verpakt, snelle levering en foto in de mail is top!

• Hoe beoordeel je Leukdoordebrievenbus?

• Lex v. Milligen
    Review voor Leukdoordebrievenbus

Zeer klantgericht en vriendelijk, leuke artikelen, verzorgd ingepakt en snelle levering. Had artikelen gekocht voor een afscheid in maart 2020 die waren voorzien van een label met tekst en datum. Afscheid kon nu pas plaatsvinden, dus tekst labels gedateerd. Na een mailtje werd dit probleem voor mij binnen enkele dagen kosteloos opgelost. Chapeau !!!

• Margriet Fransen
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

leuk idee om iemand te verrassen.

• Conny Kaijen
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Veel variatie, leuk ingepakt en snelle levering

• Corine van Heugten

Goede prijs

• Nicole Boonman

Leuke kadootjes

• Cora Bouwman
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Goede service. Ik was wat vergeten in te vullen en daar achteraf over gemaild. Werd toen snel op gereageerd en alsnog aangepast

• Karen
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Snelle levering en heel fijn contact. Desgevraagd worden de artikelen ook heel mooi ingepakt.

• Bobbie Joy Scholten
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Heel leuk om iemand te verassen voor weinig geld! Voor het versturen nog een fotootje in de mail gehad van hoe het was ingepakt! Echt super tevreden!