Leukdoordebrievenbus

Leukdoordebrievenbus

Leukdoordebrievenbus is een website met een grote keuze uit klein geprijsde cadeautjes om jezelf of een ander blij mee te maken. Leukdoordebrievenbus levert cadeautjes voor verschillende momenten zoals verjaardagen, jubilea, pensionering, ziekte, verdrietige momenten aan zowel consumenten als bedrijven.
Op het moment dat het cadeautje wordt verzonden naar een ander (aflever)adres pakken wij het cadeautje in en sturen wij het rechtstreeks naar de gewenste ontvanger. Het is mogelijk om het cadeautje te voorzien van een persoonlijke boodschap die wij vervolgens met een kaartje aan het cadeautje bevestigen.
1.052 klantbeoordelingen

• Elly Damen
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Snelle levering. Degene waar ik het naar toe had gestuurd was erg blij en het zag er heel leuk uit (complimenten chocolade)

• Stephanie de Boer
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Omdat de klant erg tevreden en blij was

• Hoe beoordeel je Leukdoordebrievenbus?

• Chardonnay
    Review voor Leukdoordebrievenbus

Ze pakken met veel liefde jouw cadeautjes, de klantenservice is top en de verzending is snel!

• Mirjam Veenbrink-Zijlstra
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Leuk aanbod, snelle levering, mooi verpakt.

• Anita Fraiquin
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Leuke geschenken. Goede service. Op gevraagde datum geleverd.

• Joke van den Akker
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Een super leuke surprise door de brievenbus!

• Evelien
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Snelle en persoonlijke reactie, goede service en leuke producten.

• Aafje Van der Wiel
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Omdat het zo leuk ingepakt wordt, supersnelle verzending en net iets meer heeft dan het versturen van een kaart

• Lydia Slob
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Super goede communicatie. Leuk om een fotootje te krijgen van het cadeautje dat je hebt verstuurd. Fijne service!

• D Bezembinder

Goed geregeld