Leukdoordebrievenbus

Leukdoordebrievenbus

Leukdoordebrievenbus is een website met een grote keuze uit klein geprijsde cadeautjes om jezelf of een ander blij mee te maken. Leukdoordebrievenbus levert cadeautjes voor verschillende momenten zoals verjaardagen, jubilea, pensionering, ziekte, verdrietige momenten aan zowel consumenten als bedrijven.
Op het moment dat het cadeautje wordt verzonden naar een ander (aflever)adres pakken wij het cadeautje in en sturen wij het rechtstreeks naar de gewenste ontvanger. Het is mogelijk om het cadeautje te voorzien van een persoonlijke boodschap die wij vervolgens met een kaartje aan het cadeautje bevestigen.

Over onze reviews:

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.
9,5
Filter 2342 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2341 met beschrijving

• Nel Nijmeijer
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Leuke kadootjes, mooi verpakt en snel geleverd!

• Corrina Halters
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Lange tijd geleden dat ik zo'n service ben tegengekomen.
    Het ging om een klein kadootje, maar dit werd zoveel werk ingepakt (foto van gekregen) dat uitpakken al een feestje moet zijn geweest. Dit bedrijf per toeval tegengekomen, maar staat nu onder mijn favorieten. Oftewel een dikke aanrader!

• Hoe beoordeel je Leukdoordebrievenbus?

• Jacqui
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Leuke artikelen. Goede service en je wordt goed op de hoogte gehouden van status bestelling

• Ellen
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Leuk, persoonlijk ingepakt! Op tijd verzonden.

• jeannette de Vink
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Het geheel was leuk verpakt, echt een verrassingspakketje en nu maar hopen, dat de bloemetjes uitkomen

• JK
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Net even anders, voor een mooie prijs. Fijn dat je een mail krijgt met hoe het pakketje, kaartje eruit ziet. Heel fijn!

• Ryanne Hermsen
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Mooi op het juiste moment bezorgd en feestelijk verpakt

• Sake Zuidhof
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Prima service. Goed geregeld. Leuk verpakt.

• Tjitske Kersten
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Zó attent, ik werd gebeld omdat ik twee keer voor dezelfde persoon iets had besteld, of dit wel klopte? Het klopte, maar hoe menselijk was de vraag! "Mijn" kadootjes zijn mooi afgeleverd!

• Marjolein Lambrechts
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Leuke dingetjes voor betaalbare prijzen. Prima service.

• Mieke Claes
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Was heel mooi verpakt maar lange termijn van levering

• Rinus en Jeanette Busch
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Goede service. Helaas te laat bezorgd maar dat is mede door de postbezorging.

• Joke Noordsij
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Leuke cadeautjes, mooi ingepakt en snel bezorgd!

• Mirjam
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Met veel liefde verpakt en verzonden. Super service!

• A. Reijgers-du Prie
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Leuk pakket.precies op tijd bezorgd en leuke verpakking

• Iris
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Supersnelle levering en persoonlijke communicatie! Ik kreeg een foto doorgestuurd van het cadeautje, zodat ik wist hoe het eruit zag. Ik ga zeker nog eens bestellen!

• Wilma
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Geweldig zoals het cadeautje verpakt is en je via mail een foto krijgt van het verpakte cadeau. Al een aantal keer een bestelling gedaan en altijd top in orde en vlot! Alleen maar lof!

• Kayla Leenders
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Snelle levering, super leuk verpakt en fijne communicatie! Aanrader!!!

• R. Kleijbeuker
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Een super leuke verrassing door de brievenbus. Snelle service.

• Kaatje
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Leuk geurig cadeautje. Goede prijs op tijd verzonden en leuk ingepakt.top!