Leukdoordebrievenbus

Leukdoordebrievenbus is een website met een grote keuze uit klein geprijsde cadeautjes om jezelf of een ander blij mee te maken. Leukdoordebrievenbus levert cadeautjes voor verschillende momenten zoals verjaardagen, jubilea, pensionering, ziekte, verdrietige momenten aan zowel consumenten als bedrijven.
Op het moment dat het cadeautje wordt verzonden naar een ander (aflever)adres pakken wij het cadeautje in en sturen wij het rechtstreeks naar de gewenste ontvanger. Het is mogelijk om het cadeautje te voorzien van een persoonlijke boodschap die wij vervolgens met een kaartje aan het cadeautje bevestigen.
1.903 klantbeoordelingen
Filter 1899 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1898 met beschrijving

• G.C. van Eijk-Beljaars
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Zoals altijd heel mooi verpakt! Top!

• Josina Heemskerk
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Goeie service een leuke cadeautjes

• Hoe beoordeel je Leukdoordebrievenbus?

• Hannie Bodt
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Verpakking beschadigd door onvoorzichtige postbode, maar gelukkig cadeauverpakking intact; superleuk ingepakt !

• Bauke, D. Poelstra
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

De inhoud correspondeert met de afbeelding op de website. Wordt op verzoek ook nog eens feestelijk verpakt. Heel klantvriendelijk dus.

• Albert Overberg
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Jammer 1 dag te laat, maar dat zal wel door personeel te kort gekomen zijn bij de bezorger

Antwoord van Leukdoordebrievenbus

Beste Albert, vervelend dat uw bestelling niet op tijd aangekomen is. Wij hopen dat het cadeautje wel naar tevredenheid is?!

Groet,
    Ingrid

• Ingrid Philipsen
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Prima en netjes verzorgd. Fijne service.

• Annemiek

alles ok

• Laura
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Altijd snel, zeer persoonlijk. Gewoon top!

• ellen kuipers
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Makkelijke website, leuke items zelfs voor kleine prijsjes, mooi ingepakt, echt een feestje door je brievenbus

• Suzanne Pool -Twaalfhoven
    Geverifieerde klant van Leukdoordebrievenbus

Ik heb erg goede ervaringen met Leukdoordebrievenbus. Ik bestel daar al jaren af en toe een kadootje voor familie/ vrienden...
    Ik krijg leuke reacties van familie/vrienden over de kadootjes en het wordt altijd enorm mooi ingepakt!