Leukeregenjasjes.nl

Leukeregenjasjes.nl

Je vindt hier de regenjasjes van Hublot Mode Marine voor kinderen en volwassenen.
De binnenkant is gevoerd met 100% katoen en kenmerkt zich door de bekende Bretonse streepjes.
De soepele jassen zijn wind- en waterdicht.
Met de hippe regenjassen van Hublot is het dus helemaal geen probleem dat het zo vaak regent in Nederland.
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Mijn naam is Ingrid en ik woon in Koog aan de Zaan. Ik ben getrouwd en moeder van twee kinderen, op wie ik enorm trots ben.
Tijdens een heerlijke vakantie in Bretagne kwam ik de prachtige regenjasjes van Hublot Mode Marine tegen. Ik was op slag verliefd op de vrolijke kleuren, de soepele kwaliteit en de Bretonse streepjesvoering! Terug in Nederland heb ik contact met Hublot opgenomen. We zijn gaan samenwerken en ik al snel werd ik de enige leverancier van de regenjasjes van Hublot Mode Marine in Nederland.
Sinds 2017 ben ik officieel importeur van Hublot Mode Marine en inmiddels zijn er ruim 80 winkels die onze regenjassen verkopen.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016