Lichtpuntjes
Webshop vol troostkaarten, troostgeschenken en troostpakketten bij verlies of bijzondere gebeurtenissen. Liefs door de brievenbus.
Filter 526 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 266 met beschrijving

• A.M. Damen
    Geverifieerde klant van Lichtpuntjes

Prachtig verzorgd, de ontvanger was hier zeer blij mee, ook de zelfgeschreven kaart met tekst erbij vond ik zeer welkom , kortom tevreden

• Priscilla
    Geverifieerde klant van Lichtpuntjes

Het aanbod is super voor gelegenheden waar je niet weet hoe je iemand kan laten weten dat je met ze meevoelt en aan ze denkt. De persoonlijke boodschap die je kan toevoegen, maakt het zo persoonlijk. Levering was perfect op tijd dus dankjewel ❤️❤️

• Hoe beoordeel je Lichtpuntjes?

• Ilja
    Geverifieerde klant van Lichtpuntjes

Heel snel geleverd en het ziet er prachtig uit. Het is ook mooi ingepakt.

• Rayette
    Geverifieerde klant van Lichtpuntjes

Een troostpakket besteld om te laten bezorgen bij een vriendin. Website is erg gebruiksvriendelijk, bezorging is snel en kwaliteit is erg goed. Heel erg bedankt. Ze was er blij mee.

• Sylvia
    Geverifieerde klant van Lichtpuntjes

Mooie attenties en tot in detail verzorgd. Doen wat ze beloven.

• Annelies Vlist
    Geverifieerde klant van Lichtpuntjes

De bestelling kwam niet op de verjaardag, maar een dag later. Dat was een beetje jammer

• Wilma Gommers
    Geverifieerde klant van Lichtpuntjes

Snelle levering en een grote verrassing voor mijn dochter en kleindochter

• Ing

Bezorging duurt heeeeeel lang

• Mees

Supersnel en prachtige ‘denk-aan-je’ cadeautjes

• Jennifer Kenters
    Geverifieerde klant van Lichtpuntjes

Mooie producten en manier van werken, bestelling erg snel verzonden.

• Joia
    Geverifieerde klant van Lichtpuntjes

Mooi pakketje, goede service!

• Robin Overbeek
    Geverifieerde klant van Lichtpuntjes

Super, hele waardevolle en betekenisvolle cadeautjes.

• Petra Rozendaal
    Geverifieerde klant van Lichtpuntjes

Het troost geschenk is Goed en op tijd aangekomen, werd zeer op prijs gesteld door de ander.

• Anouk
    Geverifieerde klant van Lichtpuntjes

In mijn beleving had ik een ander verzendadres ingevoerd . Ik kreeg hem toch zelf thuisbezorgd wat niet de bedoeling is. Verder over producten wel erg tevreden

Antwoord van Lichtpuntjes

Beste Anouk, we hebben het pakket verstuurd naar het adres dat is opgegeven. We vragen nadat je besteld hebt altijd om nog goed de gegevens te controleren. Jammer dat je dit over het hoofd hebt gezien! Fijn dat je wel tevreden bent over de producten.

• Jen
    Geverifieerde klant van Lichtpuntjes

Mooie kwalitatieve producten en met zorg verpakt. De handgeschreven kaartjes maken het helemaal speciaal. De snelle verzending is ook super fijn.

• Monica
    Geverifieerde klant van Lichtpuntjes

Mooi assortiment, makkelijk bestelproces en zorgvuldige afhandeling. De ontvanger was tot tranen geroerd. Fijn dat ik via jullie zo op afstand iets voor iemand kan betekenen!

• Mieke
    Geverifieerde klant van Lichtpuntjes

De webshop zit vol prachtige producten, met aandacht voor detail. Het doet goed om lichtpuntjes cadeau te geven en om dan te merken dat ze een schot in de roos zijn!

• JD
    Geverifieerde klant van Lichtpuntjes

Mooie artikelen en met zorg en aandacht ingepakt en verzonden.

• Marjo van B.
    Geverifieerde klant van Lichtpuntjes

Een bakkie troost, super leuk om te geven 🥰

• Astrid Hart
    Geverifieerde klant van Lichtpuntjes

mooie hartjes, ik hoop dat degene die het als troost heeft ontvangen het net zo mooi vindt...