Lideka Home

Lideka Home

LIDEKA HOME - BETAALBARE SLIMME LED STRIPS

Lideka is een merk dat zich concentreert op het produceren van slimme betaalbare Led strips. Op dit moment bestaat ons assortiment uit RGB led strips, RGBIC led strips, TV led strips en led strips pakketten.

Ons assortiment zal snel uitgebreid worden met andere soorten slimme verlichting. Wij onderscheiden onszelf van de concurrentie door een goede, degelijke kwaliteit te leveren met een lange levensduur, en de allerbeste service. Tegelijk dragen we bij aan een vermindering van energieverbruik.

Dit alles tegen een verkoopprijs die voor vrijwel alle burgers gemakkelijk haalbaar is. En op deze wijze creëren we voor iedereen een meer sfeervolle, aangenamere leefomgeving.
LED-strips Powerbanks Solar chargers
De zekerheden van https://lidekahome.nl/
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bij Lideka staan we voor Service, we behandelen onze klanten zoals we zelf behandeld zouden willen worden.
We leven vanuit behulpzaamheid, en doen graag iets extra's. Ook al is een goede service leveren onze verantwoordelijkheid.
Daarbij kun je er vanuit gaan dat we hoge eisen stellen aan kwaliteit, we leveren altijd een degelijke kwaliteit voor een betaalbare prijs.
We zijn innovatief, en altijd vooruitstrevend, we denken aan het milieu en aan elkaar!

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021