Liefs uit Giessenburg

Liefs uit Giessenburg

Alles voor een optimale nachtrust en een betere prikkelverwerking.
Slaaptunnels, verzwaringsdekens, verzwaringsknuffels en andere verzwaringsartikelen
Filter 590 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 589 met beschrijving

• Chantal Aspers
    Geverifieerde klant van Liefs uit Giessenburg

Fijne communicatie nadat ik een bericht had gestuurd. Werd heel erg goed meegedacht wat voor mogelijkheden er waren. Daarna besteld. En afgelopen week mocht ik de verzwaringsdeken en hoezen ontvangen, wat een goede kwaliteit, echt top. Ik slaap er heerlijk onder

• Fem
    Geverifieerde klant van Liefs uit Giessenburg

Nette verzending en hoogwaardig product. Stof voelt stevig en heerlijk zacht. Heel blij mee!

• Hoe beoordeel je Liefs uit Giessenburg?

• Bart van Donselaar
    Geverifieerde klant van Liefs uit Giessenburg

Vriendelijke klantenservice en snel Antwoord. Dekens handgemaakt en goede qualiteit

• Daphne

Zoon

• Janet
    Geverifieerde klant van Liefs uit Giessenburg

Ideaal dat we eerst konden huren om te proberen. Snelle nette afhandeling. Slaaptunnel aangeschaft. Wat een mooi product. Echte aanrader.

• Linda
    Geverifieerde klant van Liefs uit Giessenburg

Spoedige verzending en prachtig mooi gemaakte producten. Ook werd er snel geantwoord op mijn vragen en kreeg ik fijn advies. Een absolute aanrader!

• Sabrina Demeester Eerselstraat 4
    Geverifieerde klant van Liefs uit Giessenburg

Snelle levering, goede kwaliteit, helemaal tevreden

• Lieke Timmermans
    Geverifieerde klant van Liefs uit Giessenburg

Snel, netjes en ingepakt met een persoonlijke boodschap. Zeer tevreden met mijn bestelling. Aanrader!

• Janneke Boom
    Geverifieerde klant van Liefs uit Giessenburg

Fijne service. De leenslaapzak mocht ik blijven gebruiken tot de nieuwe er was. Dat was voor ons jongetje erg fijn

• Maryse
    Review voor Liefs uit Giessenburg

We hebben eerst een verzwaarde slaapzak gehuurd voor het aanschaffen er van en dat kan ik zeker aanraden. Het was ontzettend fijn om eerst uit te mogen testen of dit de oplossing zou zijn voordat je een op maat gemaakt product besteld. En het blijft toch een beetje spannend. Gerdine heeft me ontzettend fijn ter woord gestaan en geholpen. Het was na een paar nachten al heel duidelijk wat het positieve effect was van de slaapzak. Zojuist er een besteld en zal dat blijven doen zolang onze dochter er zo'n baat bij heeft.

• Sandra van Gijzen
    Geverifieerde klant van Liefs uit Giessenburg

Mijn verzwaringskussen werd op tijd geleverd.. Zelf de print van de hoes uit kunnen zoeken.
    Was leuk ingepakt en er zat een extraatje bij, met geschreven kaartje.
    Ik ben erg blij met mij nieuwe verzwaringskussen en zou deze webshop zeker aanraden!!

• Sarina Ooms
    Geverifieerde klant van Liefs uit Giessenburg

Ze slaapt heerlijk en vee sneller door de slaaptunnel.

• Joost Van Zoelen

Mooi verpakt.
    Goede service.

• Monique Hoving-Boer
    Geverifieerde klant van Liefs uit Giessenburg

Snelle levering, mooie stevige kwaliteit slaaptunnel en betere nachtrust!
    Ons zoontje werd een paar keer nacht wakker om ingestopt te worden. Door de slaaptunnel ervaart hij het geborgen gevoel en heeft ons niet nodig om hem in te stoppen. Bedankt voor de goede service Gerdine!

• Astrid van Wichen
    Geverifieerde klant van Liefs uit Giessenburg

Heb hier twee keer besteld en ben zeer tevreden over het product. Bij de laatste bestelling zat een heel lief briefje. Kwaliteit van het product, slaaptunnel, is uitstekend en binnen kort zal ik er weer een bij bestellen voor reserve in de kast.

• P.T. Struik
    Geverifieerde klant van Liefs uit Giessenburg

Goed contact, fijn dat de slaapzak voor gevraagde tijd binnen was en erg mooie slaapzak.

• Amy
    Geverifieerde klant van Liefs uit Giessenburg

Super fijn geholpen met advies, en snel verzonden. Product is mooi

• Mathilde
    Geverifieerde klant van Liefs uit Giessenburg

Fijne hulp, duidelijke antwoorden. Fijn product en snelle levering :)

• GJ B
    Geverifieerde klant van Liefs uit Giessenburg

Wat een fijne slaap tunnel! Mooie stof en snel geleverd en bovenal, het werkt tot y toe fantastisch! Mijn zoon van 3 slaapt een stuk beter.

• Lotte
    Geverifieerde klant van Liefs uit Giessenburg

Netjes verpakt en snelle verzending. Product is van goede kwaliteit en met zorg gemaakt!