Lievespulletjes.nl

Lievespulletjes.nl

Lievespulletjes is een jonge, persoonlijke webwinkel die met passie wordt gerund. Alle designs en illustraties die je in onze winkel aantreft, zijn van eigen hand en nergens anders te koop. Als je iets bij ons bestelt, schaf je dus altijd iets unieks aan!
9,7
Filter 181 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 136 met beschrijving

• Danja Bocken
    Geverifieerde klant van Lievespulletjes.nl

Snelle levering, mooi afgeleverd en persoonlijke touch.

• Anouk Emanuels
    Geverifieerde klant van Lievespulletjes.nl

Heel mooi product. Je kan zien dat het met veel liefde is gemaakt! Dit keer was het een cadeau voor een buurmeisje, maar eerder armbandjes besteld voor mijn eigen kinderen. De armbandjes zijn een mooie herinnering aan toen ze nog broertje kregen. Snelle en mooi verzorgde verzending! Heel veel dank!

• Hoe beoordeel je Lievespulletjes.nl?

• Anne-Miek Hogeman
    Geverifieerde klant van Lievespulletjes.nl

Ik heb nog steeds niets ontvangen,
    terwijl er werd aangegeven dat het zaterdag bezorgd zou worden (stond in de post NL app)

Antwoord van Lievespulletjes.nl

Beste Anne-Miek,

Hartelijk dank voor de mooie 1-sterreview. PostNL is ontzettend druk, mede vanwege Black Friday en 7,1 miljoen pinbetalingen in Nederland op één dag. Je begrijpt vast dat wij hier geen grip op hebben.

Zoals je aan onze reviews kunt zien, stoppen wij wat extra liefde in ons winkeltje. Jouw armbandje is ook met liefde volledig op maat gemaakt en de volgende dag verzonden. Het armbandje zal waarschijnlijk met enige vertraging in de komende dagen arriveren.

Ondanks dat PostNL het niet op tijd heeft bezorgd (hebben wij niet in de hand), hopen we dat je er straks toch heel veel plezier aan zult beleven.

Groet, Roy & Miriam

• Els Verstappen
    Geverifieerde klant van Lievespulletjes.nl

Jullie hebben het top gedaan, helaas heeft post.nl het te laat bezorgd!

• Mark Veenema
    Geverifieerde klant van Lievespulletjes.nl

Snel bezorgd en leuk ingepakt.

• Wilma van der Heijden

Goede snelle levering

• Len
    Geverifieerde klant van Lievespulletjes.nl

Snelle levering, en speciaal voor mijn 3-jarige dochtertje in haar lievelingskleur inpakpapier verpakt.

• Liza
    Geverifieerde klant van Lievespulletjes.nl

Leuk aanbod, snel in huis en mooi verpakt. Helemaal blij mee.

• Dorothe Brands
    Geverifieerde klant van Lievespulletjes.nl

Super leuk armbandje en mooi en op tijd bezorgd, dank

• Rinske van den Tweel
    Geverifieerde klant van Lievespulletjes.nl

Fijne snelle en persoonlijke service en heel blij met mijn bestelling!

• Annette
    Geverifieerde klant van Lievespulletjes.nl

Snelle levering en heel mooi verpakt

• Pas Pas
    Geverifieerde klant van Lievespulletjes.nl

Super goed contact en service

• Tess Velberg
    Geverifieerde klant van Lievespulletjes.nl

Snelle levering, en super fijn aan mijn extra wensen voldaan!

• Lisa
    Geverifieerde klant van Lievespulletjes.nl

Superleuke armbandjes, mooi ingepakt en snel geleverd.

• Marry Jebali-Rondeltap
    Geverifieerde klant van Lievespulletjes.nl

De levering was snel. Ik had bepaalde wensen ten aanzien van het product die ingewilligd werden. De mailwisseling daarover verliep erg vriendelijk en het ontvangen product was helemaal naar wens. Het kleine ontvangertje was erg blij met haar bijzondere armband!

• Linda Wouters
    Geverifieerde klant van Lievespulletjes.nl

Volgende dag al in huis, super! Mijn nichtje was heel blij met haar "grote zus" armband

• Joyce Veldkamp

Super snelle service!

• Marissa van Esch
    Geverifieerde klant van Lievespulletjes.nl

Op 20 mei bestelling geplaatst en kreeg al snel bericht dat mijn bestelling verzonden was. Super snelle service! Alleen door postNL wel 1,5 week later pas binnen gekregen waar lievespulletjes natuurlijk niks aan kan doen. Gelukkig nog op tijd binnen gekregen en super leuk ingepakt! Dank jullie wel!

Antwoord van Lievespulletjes.nl

Jammer om te lezen dat PostNL er zo lang over heeft gedaan Marissa. Helaas hebben we dat stukje niet in de hand. Fijn om te zien dat het gelukkig wel achteraf goed is aangekomen! :)

• E Slot
    Geverifieerde klant van Lievespulletjes.nl

Prima artikelen en snelle levering

• Daniëlle Versteeg
    Geverifieerde klant van Lievespulletjes.nl

Een super leuk armbandje en snelle service!