Lievs
Wij verkopen super leuke brievenbus cadeaupakketten, mooie kaarten, sieraden, kraamcadeaus en nog veel meer. Alle cadeaus en producten worden altijd mooi ingepakt. Vind je het lastig om zelf iets samen te stellen? Stuur ons dan gerust een berichtje want we vinden het een feestje om mee te denken. 🤎
9,9
Filter 68 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 50 met beschrijving

• Leonie
    Geverifieerde klant van Lievs

Super goede en persoonlijke service!

Antwoord van Lievs

Leonie, super bedankt dat je ondanks een foutje van mij, toch nog 5 sterren geeft en een mooi compliment 🤎 Je enkelbandje gaat vandaag nog mee met de post. Geniet van je mooie sieraden, lievs Geri-Anne

• Emilie Van 't Westeinde
    Geverifieerde klant van Lievs

Snelle levering en leuk persoonlijk berichtje ontvangen!

Antwoord van Lievs

Lieve Emilie, dank je wel dat je de moeite hebt genomen om mijn review in te vullen en fijn om te lezen dat je zo tevreden bent 🤎 Graag tot een volgende bestelling. Lievs Geri-Anne

• Hoe beoordeel je Lievs?

• Leoni
    Geverifieerde klant van Lievs

Vooral het persoonlijke contact en het meedenken waardeer ik erg in deze tijd van alles online kopen. Als ik weer eens een cadeautje zoek, denk ik zeker aan lievs.

Antwoord van Lievs

Wat een super mooie review! Dank je wel, echt zo heerlijk als iemand het persoonlijke waardeert! Dat is waarvoor ik het doe 🤎 Graag tot een volgende bestelling, lievs Geri-Anne

• Ingrid Hof
    Geverifieerde klant van Lievs

goede service en mooi ingepakt

Goedemorgen Ingrid,
    Dank je wel voor je mooie review! Fijn te horen dat je de service zo goed ervaren hebt. Graag tot een volgende bestelling 🤎 Lievs Geri-Anne

• Jos Poels

Top service

Antwoord van Lievs

Ah, Jos, super bedankt voor deze mooie review! Hopelijk mag ik je in de toekomst vaker helpen met een mooie bestelling. Lievs, Geri-Anne

• Mariska van der Werff

Geweldige service!

Antwoord van Lievs

Lieve Mariska, bedankt voor je 5 sterren! Super blij mee en wat fijn dat je de service als geweldig hebt ervaren. Graag tot een volgende bestelling, lievs Geri-Anne 🤎

• Miranda Lankhorst

Weer een super

Antwoord van Lievs

Ah wat fijn om te horen Miranda! En super lief dat je weer aan Lievs dacht om iemand te verrassen met leuke cadeautjes door de brievenbus 🤎 Lievs Geri-Anne

• Desiree Groenenstijn

Top,

Antwoord van Lievs

Desiree, heel erg bedankt voor de vijf sterren, dikke glimlach hier op mijn gezicht om te weten dat iemand blij wordt van een bestelling bij Lievs 🤎

• Janny
    Geverifieerde klant van Lievs

Er wordt goed meegedacht en een fijne persoonlijke benadering. Met veel liefde ingepakt! Top!!!!

Antwoord van Lievs

Heel bedankt Janny voor de mooie review die ons hebt gegeven! Fijn dat je de persoonlijke benadering zo waardeert en geniet van de liefdevolle manier van inpakken 🤎

• Daniëlle Vermeulen
    Geverifieerde klant van Lievs

Wat een top service. Duidelijke website en wat persoonlijk dat je een appje met filmpje toestuurde. Zo leuk. Dank je wel voor deze geweldige bestelling. Ze waren er heel blij mee.

Antwoord van Lievs

Ah wat super leuk om te lezen dat je onze service als zo prettig hebt ervaren en dat ze er zo blij mee waren! Daar doen we het voor 🤎 Graag tot een volgende bestelling, lievs Geri-Anne

• Lucienne van Es
    Geverifieerde klant van Lievs

Geweldige service.1 artikel was niet voorradig,appje gekregen voor andere keuze.Zeer vriendelijk.

Antwoord van Lievs

Lucienne, dank je wel voor je mooie review! Het was jammer dat ik een artikel niet meer op voorraad had, maar ben blij dat hoe ik het opgelost als een geweldige ervaring hebt beleeft. Ik doe altijd mijn best om er dan samen met de klant naar een goede oplossing te zoeken. Graag tot een volgende bestelling. Lievs Geri-Anne

• M. DL
    Geverifieerde klant van Lievs

Vriendelijk contact gehad. Heel snelle levering en prachtig mooi ingepakt helemaal klaar om als kado weg te geven. Erg blij ermee…!!!

Antwoord van Lievs

Dank je wel voor je mooie review, ik hoop dat je het flesje wat ik vergeten was 🙈 alsnog in goede orde hebt ontvangen. Echt zo stom van me, ben blij dat je ondanks dat toch heel blij met je bestelling was 🥰 Lievs Geri-Anne

• Debbie Curfs
    Geverifieerde klant van Lievs

Mooie producten, groot assortiment, goede prijs-kwaliteit verhouding, snelle levering en prima communicatie. Super fijn dat ik een appje kreeg waarin ik kon zien wat ik had besteld en hoe het was ingepakt. Heel bijzonder eigenlijk!
    Het wordt zoooo leuk ingepakt!
    Ik had een fout gemaakt op de site met bestellen en het werd keurig afgehandeld. Echte service! Heel lief!
    Aan alles merk je dat hier iemand vol liefde voor producten en service aan het werk is!

Antwoord van Lievs

Wauw! Wat een super lieve review! Dank je wel hier voor en fijn dat je het zo leuk vond om een filmpje te ontvangen van je bestelling. Dit vind ik altijd super leuk om te doen want ondanks dat je online wat besteld wordt het toch heel persoonlijk. Echt heel fijn om te horen dat je ook de service als zo prettig en liefdevol ervaren hebt. Mocht je in de toekomst weer een cadeautje voor iemand nodig zijn, dan help ik je weer met liefde.

• Marcel en Shirley Bakker/ Shepers
    Geverifieerde klant van Lievs

Prima afhandeling en handgeschreven kaartje gemaakt. Zeer leuk en persoonlijk verassing pakket met aandacht gemaakt .

Antwoord van Lievs

Dank je wel voor deze mooie review, ik hoop in de toekomst vaker een mooi pakketje te mogen maken voor jullie 🥰

• Robin Sleijfer
    Geverifieerde klant van Lievs

Super service en heel klantvriendelijk. Iemand met hart voor haar werk. Ik zal hier zeker nog eens bestellen

Antwoord van Lievs

Wauw! Dank voor je lieve woorden 😍 en heel leuk om te horen dat je zeker nog eens wat zou bestellen bij mij 🤎 goede jaarwisseling gewenst 🥂

• Gea
    Geverifieerde klant van Lievs

Fijn contact en Geri-Anne denkt graag met je mee over een evt cadeau. Nu al een paar keer een brievenbus cadeau besteld, en dat ziet er erg verzorgd uit. Ben erg tevreden en naar wie de cadeaus gingen waren ook erg enthousiast. Fijn contact en behulpzaam met super leuke ideetjes.! En dan de persoonlijke berichtjes/Filmpjes via WhatsApp prachtig..Echt een aanrader!

Lieve Gea,
    Wat een prachtige review! Dank je wel. Zo fijn om dit terug te krijgen, want ik vind het super leuk om mee te denken en vind persoonlijk contact erg belangrijk. Ondanks dat Lievs een webshop is, probeer ik echt een persoonlijke touche mee te geven. En om dan te horen dat zowel degene die wat besteld als de ontvanger enthousiast is, maakt dat me super blij 🥰
    Ik help je graag in het nieuwe jaar als je nog een keer weer iemand wilt verassen met een leuk pakketje 🤎

• Annamarie Nieuweveen
    Geverifieerde klant van Lievs

De persoonlijke aandacht die Gerri Anne aan jou pakketje geeft♥️ zelfs een filmpje op whatsapp om je te laten zien hoe mooi het geworden is. En dan die handgeschreven kaartjes dit zie je nergens!

Lievs blijft een van mijn favorieten om bij te bestellen

Lieve Annamarie,
    Weer zo’n mooie, lieve review van jou! Wat heerlijk om te lezen. Dank je wel 🤎

• PH
    Geverifieerde klant van Lievs

Beste service ever! Als je je bestelling plaatst krijg je een whatsapp berichtje met hoe heg pakketje eruit ziet! Super super super! Zou hier zo weer bestellen! Levering was binnen 1.5 dag dus ook nog supersnel!

Antwoord van Lievs

Ahhh! Wat een gave review!! Beter kan ik toch niet krijgen. Zo leuk dat iemand zo blij en enthousiast wordt van een bestelling. Daar doe ik het voor 🥰 dikke glimlach hier, dank je wel en graag tot een volgende bestelling 😘

• Ines
    Geverifieerde klant van Lievs

heerlijke genieten van de spullen!

• Fam vd Wetering
    Geverifieerde klant van Lievs

Zeer goede service en duidelijk. In een kort filmpje/ berichtje laten zien wat er verstuurd wordt en bedankt worden is echt top!

Goedemorgen,
    Dat is leuk wakker worden ☺️ Er fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, dank je wel voor deze mooie review! Daar word ik blij van, lievs Geri-Anne