Lif Living
-
Hella
Stoelen zijn netjes geleverd door post.nl.
Echter was er wel een doos open waardoor de schroeven er niet bij zaten.. contact opgenomen en dan moet jezelf maar ff ergens schroefjes gaan halen in de dichts bijzijnde bouwmarkt. En ik snap het maar zo ben je nog uren kwijt en de volle pont betaal h je -
Saskia Jeremic
Super mooie stoelen voor een mooie prijs.
-
Hoe beoordeel je Lif Living?
-
Wendy ter Elst
Er wordt snel gereageerd op mailtjes. Daarnaast komen ze hun afspraken na en wordt er meegedacht met de klant.
-
Monique Tetenburg
Super mooie stoelen staan leuk en zitten lekker!
-
Theo Boting
Prima stoelen, snel geleverd
-
Alex Maas
Keurige en correcte afhandeling en de stoel gaat goed samen met de eerder gekochte stoel van Leen Bakker.
-
Jasmina Poolen
Ik heb een set stoelen besteld helaas pasten ze niet goed bij de tafel terug gestuurd en alles hebben ze goed opgepakt.
-
H
Toen het onderstel van onze stoel stuk ging, kregen we zonder problemen een nieuw onderstel! Prima service
-
Patricia MIeres
Eetkamerstoelen besteld, er miste van alles on de stoelen in elkaar te zetten. En bovendien waren er onderdelen die niet eens paste op de stoel. Ik wacht nog op een passende oplossing. De stoelen staan nog steeds in plastic in de woonkamer. Echt slechte service. Ik zou hier niets meer bestellen.
Antwoord van Lif LivingHoi Patricia,
Bedankt voor je beoordeling en excuses voor het ongemak dat ontstaan is. Mijn collega heeft z.s.m. na jouw melding de missende montageonderdelen gratis nagestuurd. Je geeft aan dat je verder nog problemen ervaart met de montage maar we hebben hier geen bericht over ontvangen. Mijn collega zal dan ook contact met je opnemen om het voor je op te lossen.
Liefs,
Lif Living -
gb De vries
Heel erg vriendelijk
-
Richard
Mooie en comfortabele stoelen voor in ons restaurant besteld. Maar na constatering van een constructie fout in het onderstel zijn deze allemaal kosteloos vervangen voor en nieuwe verbeterd onderstel. Nu helemaal happy met de stoelen..
-
Johan Van waardenburg
Jammer dat het zo lang moest duren qua levering stoelen (BAS)
-
Anja
Een paar maanden moeten wachten want de zat in zeecontainer. Daarna bericht: komt helemaal niet meer. Wel in andere kleur. Daar weer maand op gewacht. Kreeg daarom set schoonmaak en onderhoud gratis. Fauteuil geleverd. Zelf in elkaar gezet. Viel niet mee alleen. Voorgeboorde gaatjes zaten verstopt onder de stof. Ijzeren frame moest flink kracht op gezet worden. Maar het is gelukt. Stevige stoel! De communicatie met Arash van Liv is al die tijd goed geweest! Dank daarvoor!
-
Arkadiusz Grudnowski
Ik raad het niet aan. Ik ontving de bestelde stoelen na ruim drie maanden, de vertalingen van het bedrijf waren onbetrouwbaar en een van de stoelen was tijdens het transport beschadigd (met een gat in het materiaal). De stoel is niet vervangen, er is gewoon een extra exemplaar opgestuurd. Wat moet ik doen met de beschadigde? Moet ik ervan genieten en het op eigen kosten weggooien? Ik raad het af om bij dit bedrijf te kopen.
Antwoord van Lif LivingHoi Arkadiusz,
Bedankt voor je beoordeling en jammer om te horen dat je ondanks de gratis vervangende stoel niet tevreden bent over onze service. We hebben na ontvangst van je eerder gemelde klacht direct kostenloos een nieuwe stoel nagestuurd. We hebben aangegeven dat je de defecte stoel niet hoeft te retourneren om je extra ongemak te besparen. Dit hebben wij aangeboden uit goede bedoelingen, helaas is dit mogelijk anders door je ervaren.
Je mag altijd contact met ons opnemen voor een gratis retourlabel zodat je de oude stoel kunt retourneren.
Liefs,
Lif Living -
Customer
Levertijd van eetkamerstoel was 7 maanden. Moest zelf steeds om update vragen. Werd niet proactief geinformeerd wanneer eerder gecommuniceerde verwachte levertijden niet gehaald werden.
-
Janny
Fijne stoelen. Makkelijk te monteren en snel geleverd
-
Gabrielle Sparreboom
Levering van de stoelen was erg lang.
Betere communicatie hierover zou prettig zijn geweest. -
Joris Pardijs
Erg goede service. Vragen werden snel beantwoord via de mail. Wij zijn erg tevreden over de stoelen.
-
Jolanda Tournois
Bij binnenkomst van de stoelen werd er 2 beschermingsdopjes vermist. Er werd gelijk actie ondernomen op dezelfde dag om dit probleem op te lossen. Correct en vriendelijk behandeld met excuses voor dit ongemak. De stoelen zijn prachtig en zitten heerlijk.
-
Valerie Michielsen
Goede klantenservice, reageren snel. Jammer dat ik bijna 6 maanden op mijn bestelling heb moeten wachten.
Antwoord van Lif LivingHoi Valerie,
Bedankt voor je beoordeling en fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze klantenservice. Wegens onmacht is je bestelling inderdaad later geleverd dan oorspronkelijk verwacht, nogmaals onze excuses daarvoor. We hopen dat je verder wel blij bent met de ontvangen stoel, anders horen we het graag van je.
Heel veel zitplezier gewenst en alvast een fijne jaarwisseling!
Liefs,
Lif Living