Lif Living

Lif Living gelooft in een wereld waar iedereen toegang heeft tot unieke, trendy, betaalbare & maatschappelijk verantwoorde meubels. Wij zijn niet zomaar een online meubelwinkel. Wij veranderen de markt van binnenuit. Ontdek vandaag nog onze collectie zeer betaalbare meubels voor elk interieur.
stoelen fauteuils barkrukken
9,1
Filter 1256 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 753 met beschrijving

• Wendy ter Elst
    Geverifieerde klant van Lif Living

Er wordt snel gereageerd op mailtjes. Daarnaast komen ze hun afspraken na en wordt er meegedacht met de klant.

• Monique Tetenburg
    Geverifieerde klant van Lif Living

Super mooie stoelen staan leuk en zitten lekker!

• Hoe beoordeel je Lif Living?

• Theo Boting

Prima stoelen, snel geleverd

• Alex Maas
    Geverifieerde klant van Lif Living

Keurige en correcte afhandeling en de stoel gaat goed samen met de eerder gekochte stoel van Leen Bakker.

• Jasmina Poolen
    Geverifieerde klant van Lif Living

Ik heb een set stoelen besteld helaas pasten ze niet goed bij de tafel terug gestuurd en alles hebben ze goed opgepakt.

• H
    Geverifieerde klant van Lif Living

Toen het onderstel van onze stoel stuk ging, kregen we zonder problemen een nieuw onderstel! Prima service

• Patricia MIeres
    Geverifieerde klant van Lif Living

Eetkamerstoelen besteld, er miste van alles on de stoelen in elkaar te zetten. En bovendien waren er onderdelen die niet eens paste op de stoel. Ik wacht nog op een passende oplossing. De stoelen staan nog steeds in plastic in de woonkamer. Echt slechte service. Ik zou hier niets meer bestellen.

Hoi Patricia,

Bedankt voor je beoordeling en excuses voor het ongemak dat ontstaan is. Mijn collega heeft z.s.m. na jouw melding de missende montageonderdelen gratis nagestuurd. Je geeft aan dat je verder nog problemen ervaart met de montage maar we hebben hier geen bericht over ontvangen. Mijn collega zal dan ook contact met je opnemen om het voor je op te lossen.

• gb De vries

Heel erg vriendelijk

• Richard
    Review voor Lif Living

Mooie en comfortabele stoelen voor in ons restaurant besteld. Maar na constatering van een constructie fout in het onderstel zijn deze allemaal kosteloos vervangen voor en nieuwe verbeterd onderstel. Nu helemaal happy met de stoelen..

• Johan Van waardenburg
    Geverifieerde klant van Lif Living

Jammer dat het zo lang moest duren qua levering stoelen (BAS)

• Anja
    Geverifieerde klant van Lif Living

Een paar maanden moeten wachten want de zat in zeecontainer. Daarna bericht: komt helemaal niet meer. Wel in andere kleur. Daar weer maand op gewacht. Kreeg daarom set schoonmaak en onderhoud gratis. Fauteuil geleverd. Zelf in elkaar gezet. Viel niet mee alleen. Voorgeboorde gaatjes zaten verstopt onder de stof. Ijzeren frame moest flink kracht op gezet worden. Maar het is gelukt. Stevige stoel! De communicatie met Arash van Liv is al die tijd goed geweest! Dank daarvoor!

• Arkadiusz Grudnowski
    Geverifieerde klant van Lif Living

Ik raad het niet aan. Ik ontving de bestelde stoelen na ruim drie maanden, de vertalingen van het bedrijf waren onbetrouwbaar en een van de stoelen was tijdens het transport beschadigd (met een gat in het materiaal). De stoel is niet vervangen, er is gewoon een extra exemplaar opgestuurd. Wat moet ik doen met de beschadigde? Moet ik ervan genieten en het op eigen kosten weggooien? Ik raad het af om bij dit bedrijf te kopen.

Hoi Arkadiusz,

Bedankt voor je beoordeling en jammer om te horen dat je ondanks de gratis vervangende stoel niet tevreden bent over onze service. We hebben na ontvangst van je eerder gemelde klacht direct kostenloos een nieuwe stoel nagestuurd. We hebben aangegeven dat je de defecte stoel niet hoeft te retourneren om je extra ongemak te besparen. Dit hebben wij aangeboden uit goede bedoelingen, helaas is dit mogelijk anders door je ervaren.

Je mag altijd contact met ons opnemen voor een gratis retourlabel zodat je de oude stoel kunt retourneren.

• Customer
    Geverifieerde klant van Lif Living

Levertijd van eetkamerstoel was 7 maanden. Moest zelf steeds om update vragen. Werd niet proactief geinformeerd wanneer eerder gecommuniceerde verwachte levertijden niet gehaald werden.

• Janny
    Geverifieerde klant van Lif Living

Fijne stoelen. Makkelijk te monteren en snel geleverd

• Gabrielle Sparreboom
    Geverifieerde klant van Lif Living

Levering van de stoelen was erg lang.
    Betere communicatie hierover zou prettig zijn geweest.

• Joris Pardijs
    Geverifieerde klant van Lif Living

Erg goede service. Vragen werden snel beantwoord via de mail. Wij zijn erg tevreden over de stoelen.

• Jolanda Tournois
    Geverifieerde klant van Lif Living

Bij binnenkomst van de stoelen werd er 2 beschermingsdopjes vermist. Er werd gelijk actie ondernomen op dezelfde dag om dit probleem op te lossen. Correct en vriendelijk behandeld met excuses voor dit ongemak. De stoelen zijn prachtig en zitten heerlijk.

• Valerie Michielsen
    Geverifieerde klant van Lif Living

Goede klantenservice, reageren snel. Jammer dat ik bijna 6 maanden op mijn bestelling heb moeten wachten.

Hoi Valerie,

Bedankt voor je beoordeling en fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze klantenservice. Wegens onmacht is je bestelling inderdaad later geleverd dan oorspronkelijk verwacht, nogmaals onze excuses daarvoor. We hopen dat je verder wel blij bent met de ontvangen stoel, anders horen we het graag van je.

Heel veel zitplezier gewenst en alvast een fijne jaarwisseling!

• Manon Reiffers
    Geverifieerde klant van Lif Living

Onlangs een bestelling gedaan? Of ik een beoordeling wil doen ? 4 maand geleden en nog geen pakketje in huis. Misschien eerst het pakket leveren en dan een mail sturen voor een beoordeling?

Hoi Manon,

Bedankt voor je beoordeling, dat waarderen wij! Het heeft inderdaad langer geduurd om je bestelling uit te leveren omdat er sprake was van onmacht, nogmaals onze excuses daarvoor.

Je hebt het beoordelingsverzoek ontvangen omdat je bestelling normaal gesproken al geleverd zou moeten zijn. Het is momenteel echter drukker dan normaal bij onze logistieke partner en PostNL vanwege de feestdagen. Mijn collega heeft na je melding direct contact opgenomen om, waar mogelijk, het leverproces te versnellen.

We willen je nogmaals vriendelijk bedanken voor je geduld. We kijken graag samen met je naar een passende compensatie, neem je hiervoor even contact met ons op?

Liefs en alvast een fijne jaarwisseling,

• Kim
    Geverifieerde klant van Lif Living

In augustus stoelen besteld met een levertijd van 3 dagen. Tot op heden geen stoelen ontvangen. Elke keer wordt gezegd nog even geduld ze komen binnenkort..

Hoi Kim,

Bedankt voor je beoordeling en nogmaals onze oprechte excuses dat de levering vertraagd is geraakt. Een deel van je bestelling had een levertijd van 8-9 weken (vooraf gecommuniceerd), maar helaas raakte de productie en levering vertraagd door onmacht. Gelukkig hebben we je bestelling vorige week kunnen doorzetten voor verwerking door onze logistieke partner en je hiervan op de hoogte gebracht.

Ik verwacht dat je bestelling binnen enkele werkdagen zal worden geleverd. Als dit niet het geval is, horen we het graag van je. Mijn collega heeft vandaag al contact opgenomen om het proces, waar mogelijk, te versnellen. Ook kijken we graag samen naar een passende compensatie voor het lang wachten, neem je hiervoor even contact met ons op?

Liefs en alvast een fijne jaarwisseling,