Life Deco
Je heerlijk voelen in je eigen huis, dat is waar Life Deco voor wil zorgen. Wij gunnen iedereen een huis waar je je echt thuis voelt en daar zullen we alles aan doen met unieke decoratie die bij jou past! Dit doen we door met veel zorg en aandacht het assortiment van Life Deco vast te stellen. Decoratie is een gevoel, en dat gevoel moet goed zijn. Wij bieden alleen items aan waar we zelf een heerlijk gevoel bij krijgen en we hopen jij natuurlijk ook!

• Marianne Vogel
    Geverifieerde klant van Life Deco

Na even zoeken naar de kussens die ik wilde hebben, kwam ik op de site van Life Deco terecht en gelukkig hadden jullie er nog 2.
    Deze besteld en netjes verpakt werden ze de volgende dag al geleverd.
    Ik ben er super blij mee en staan erg mooi op onze nieuwe bank.

• Marlies van Toorenburg
    Geverifieerde klant van Life Deco

Super snel geleverd en mooie bos

• Hoe beoordeel je Life Deco?

• C Berger
    Geverifieerde klant van Life Deco

Bij thuiskomst in Hongarije schok ik best wel. Volle pampa’s stond in de beschrijving maar toen ik ze uitpakte was er 1 redelijk vol maar wel al losse pluimpjes uitviel de 2 dun en de 3e alles behalve vol!!!

Antwoord van Life Deco

Hallo C Berger, Vervelend om te horen! We nemen contact met je op om tot een goede oplossing te komen. Vriendelijke groet, Life Deco

• Ingrid de Wit
    Geverifieerde klant van Life Deco

Goede prijs, snelle levering!

• Karin Smits
    Geverifieerde klant van Life Deco

Had een cadeau voor mijn dochter besteld. Had alleen de verkeer Track & Trace code ontvangen waardoor ik mijn pakket niet kon volgen. Maar ik had hem keurig op tijd in huis. Keurig en goed verpakt.

• Jeroenns

Prima product.
    Handleiding ontbrak.
    Digitaal nageleverd.

• G Janssen
    Geverifieerde klant van Life Deco

Snel geleverd. Mooie spullen voor een leuke prijs

• Zianne Looman
    Geverifieerde klant van Life Deco

Snelle afhandeling, ruim binnen de aangekondigde drie dagen

• Lisa De Wit

Goede en snelle service

• Kim de Geus
    Geverifieerde klant van Life Deco

Snelle levering, vriendelijke klantenservice en een mooie volle bos droogbloemen!