Life Fashion

Life Fashion

Mode en interieur accessoires en musthaves!

• Loes
    Review voor Life Fashion

Hele snelle levering! De barnsteenketting multicolor was leuk verpakt. Hij oogt erg klein, maar past een baby van 9 maanden prima.

• Manon
    Review voor Life Fashion

Geen bevestiging order gehad, maar nette mail gehad! Dus opgelost

• Hoe beoordeel je Life Fashion?

• Carli
    Review voor Life Fashion

Ik bestelde het maanlampje via bol.com en het was er zelfs eerder dan verwacht. Heel leuk design, goede service en een echte eyecatcher in onze babykamer. Ik zou deze webshop zeker aanraden!

• Willemijn Roeland
    Review voor Life Fashion

Snelle levering. Leuk verpakt ook!De ketting past perfect

• Lisanne
    Review voor Life Fashion

Maanlampje: Mooi en Fijn lampje. Doordat er zo veel kleine LED lampjes aan hangen, geeft het een warme sfeer. Wij hebben voor brons gekozen en die kleur zie je ondanks de vele lampjes er nog mooi doorheen!
    Echt een aanrader voor de kinderkamer. Het was een brievenbus pakketje, waardoor je niet thuis hoefde te zijn voor ontvangst, helemaal ideaal!

• Kim
    Review voor Life Fashion

Via bol.com Barnsteen armbandje groen 12 cm gekocht. Erg snelle levering en mooi verpakt in een zakje. Het armbandje staat mijn zoontje ook erg leuk.

• Danielle Cicek
    Review voor Life Fashion

Via bol.cok een geweldige barnsteen armband gekocht, snelle en fijne service! I love it.

• Miesja Van Hees
    Review voor Life Fashion

Super blij met de barnsteen armbandjes voor mijn kleine. Helaas was 1 armbandje te klein geleverd. Maar ga er vanuit dat dat netjes word opgelost, super vriendelijk en super service en snelle levering

• Rowan
    Review voor Life Fashion

Mooi Barnsteen setje gekocht in de kleur cognac, erg netjes en snel geleverd. Me zoontje is er erg blij mee!

• Yara

Snelle levering!
    Kregen het barnsteen armbandje dag na besteling geleverd! Hopen dat het helpt bij de doorkomende tandjes! 12cm was wel net aan dus binnenkort een groter maatje bestellen