Lifestyle By Leonie

Lifestyle By Leonie is opgericht door Leonie in 2015.

Deze website is ontstaan door een grote passie voor wonen en inrichten.Steeds veranderen en diverse stijlen mixen om die perfecte look te krijgen is een grote uitdaging.

Wij hopen dat u het net zo leuk vind om uw huis zo in te richten dat het niet een gewoon huis is, maar een thuis.
Bij Lifestyle By Leonie vindt u sfeervolle woonaccessoires ,decoraties en kleinmeubelen, voor iedereen die waarde hecht aan een landelijk rustiek interieur en dit voor een betaalbare prijs.
Lifestyle By Leonie biedt de stijl landelijk, stoer en sfeervol aan, alle artikelen worden stuk voor stuk met liefde uitgekozen om daarna met veel zorg ingepakt en verzonden te worden.

Wij gaan mee met de landelijke trends en bieden een snel wisselende collectie aan maar ook basis producten.Als u kiest voor Lifestyle By Leonie kiest u voor persoonlijke en vertrouwde service, snelle levertijd van 1dag (voor 14uur besteld is dezelfde dag verzonden) , veilig betalen met IDeal, PayPal, Afterpay, Sofort banking, Belfius,Bankcontact en KBC en in overleg verzenden wij via betaalservice (Betalen bij aflevering).

Veel winkelplezier!

7.205 klantbeoordelingen
Filter 7205 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 4595 met beschrijving

• Margot
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Mooie handgemaakte groen- toef , leuk met kwarteleitjes en snelle nette levering.

• Wilma

Geweldige service. Snel verzonden

• Hoe beoordeel je Lifestyle By Leonie?

• José Janssen
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Hele snelle nette levering!
    Prijs kwaliteit uitstekend!!!
    Ben er heel blij mee! Mooi product!!

• Joanne
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Snelle levering, goede beschrijving van het product. Ik heb de olijfboompjes gekocht, deze zien er zo goed uit, dat zelfs een vogeltje voor het raam komt zitten en naar de boompjes wilt toe gaan.

• Karin

Veel keuze

• Ingrid von Piekartz
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Supersnelle levering, binnen één dag had ik ze in huis. Mooie pioenrozen in de knop. Zeker een aanrader.

• Astrid Salemink

Snelle service
    Mooie producte

• Lieke Keuvelaar
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Snelle levering, mooie producten. Erg blij met de lamp.

• Nelie
    Review voor Lifestyle By Leonie

Mooi ossenoog spiegeltje besteld, voor in de toilet. Nog mooier dan ik had gedacht, het staat geweldig. Snelle levering.

• Sharon Wolfs
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Nou top goed ingepakt super. Mooie vaas top.

• Astrid Struik
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Altijd weer leuk om weer een pakket binnen te krijgen van Lifestyle by Leonie.

• Yvonne
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Snelle levering. Ik had mijn bestelling snel en keurig ingepakt in huis.

• Erna Fransen
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Goede service en snelle levering!!

• A v K

Mooie tulpen!

• Anjes Van Tongerloo
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Ik ben erg tevreden over lifestyle By Leonie de producten die je besteld word meteen verstuurd zodat je in het erg snel in huis hebt echt een top site met mooie producten.

• Monique Rozie-Lanfermeijer
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Snelle levering, leuke spullen, ik ben erg enthousiast over deze website

• Ria Smets
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Was in het echt nog mooier dan op de foto. Supermooi. En super service ook.

• Jessica
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Zoals altijd is de levering snel en goed verpakt. Ben weer erg blij met mijn bestelling en kom zeker weer shoppen. :)

• myriam
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Heel mooie spullen aan een eerlijke prijs. Snelle levering, en netjes verpakt. Er zat zelfs een kleine attentie bij.

• Ineke Heemskerk
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Het is een feestje om wat te bestellen bij lifestyle Bij Leonie, ben al jaren klant en het landelijke assortiment is zo mooi !!