Lifestyle By Leonie

Lifestyle By Leonie is opgericht door Leonie in 2015.

Deze website is ontstaan door een grote passie voor wonen en inrichten.Steeds veranderen en diverse stijlen mixen om die perfecte look te krijgen is een grote uitdaging.

Wij hopen dat u het net zo leuk vind om uw huis zo in te richten dat het niet een gewoon huis is, maar een thuis.
Bij Lifestyle By Leonie vindt u sfeervolle woonaccessoires ,decoraties en kleinmeubelen, voor iedereen die waarde hecht aan een landelijk rustiek interieur en dit voor een betaalbare prijs.
Lifestyle By Leonie biedt de stijl landelijk, stoer en sfeervol aan, alle artikelen worden stuk voor stuk met liefde uitgekozen om daarna met veel zorg ingepakt en verzonden te worden.

Wij gaan mee met de landelijke trends en bieden een snel wisselende collectie aan maar ook basis producten.Als u kiest voor Lifestyle By Leonie kiest u voor persoonlijke en vertrouwde service, snelle levertijd van 1dag (voor 14uur besteld is dezelfde dag verzonden) , veilig betalen met IDeal, PayPal, Afterpay, Sofort banking, Belfius,Bankcontact en KBC en in overleg verzenden wij via betaalservice (Betalen bij aflevering).

Veel winkelplezier!

9,6
Filter 7520 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 4772 met beschrijving

• vera van loo

Mooie prijzen , goede service

• Jo van der Velden
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Vragen worden zeer snel beantwoord..Snelle verzending, goed verpakt..Heeft hele mooie spullen

• Hoe beoordeel je Lifestyle By Leonie?

• Caroline Colebunders
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Prachtige producten van topkwaliteit en snel geleverd. Wij zijn meer dan tevreden!

• Jeanne
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Goede service. Snel antwoord op een vraag van mij. Mijn bestelling is razendsnel verzonden en ontvangen. Mooie items weer. Kom vast weer “winkelen”!

• Louette Hollestelle
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Fijne webshop met sfeervolle artikelen. Kan altijd leuk slagen voor mezelf of voor een cadeautje!

• Jacolien
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Snel antwoord op m’n vraag en een mooi tafeltje ontvangen! Een aanrader!

• Jozien Bruynen
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Lampjes die geleverd zijn doen het gewoonweg niet.
    Trekkoordje werkt niet.

Antwoord van Lifestyle By Leonie

Beste Jozien

Wat jammer om je negatieve recensie te ontvangen.
    Savonds lezen en beantwoorden wij geen mail, wij hebben daardoor nog geen kans gehad om uw probleem op te lossen, die u gisteravond per mail kenbaar maakt..
    Inmiddels heeft u een mail van ons ontvangen met een oplossing.

LifestyleByLeonie

• Patricia van Wijk
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Ik had een vraag over een product gesteld via whatsapp en ik werd snel en heel vriendelijk geantwoord.
    Ik heb dan ook met een gerust hart de bestelling geplaatst en ben zeer tevreden!

• Adri Smit
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Snelle levering Mijn pakket was zo thuis!! En super netjes INGEPAKT!!!!
    Echt TOP

• Wilma
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Product was zoals verwacht! Beetje snel ingepakt, gelukkig wel gewaarschuwd voor evt vertraging bij Postnl wat ook 1 dagje was.

• Linda Verstraaten
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Prachtige items, ruime keuze, goed verpakt en snel geleverd

• ingrid
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

prachtige autentieke spullen fijn goed contacht met de wensen die je hebt snel op gestuurd helemaal uit groningen kan er niets anders van maken prima bedrijf

• Willy Lauwerijssen
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Snelle levering. Gekochte spullen waren goed verpakt.

• Ingrid Prins
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Fantastische service, bestelling werd snel geleverd en voldeed helemaal aan mijn verwachting.

• Leopold Vastmans
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Super service !!!!! Snel, correct, ordelijk. Leuke materialen. Prijs - kwaliteit heel goed.

• Marianne
    Review voor Lifestyle By Leonie

Goede service, nette winkel, bestelling zoals verwacht.

• Laura De bondt
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Top en snelle service. Altijd goed ingepakt.
    Superleuke spullen en mooie prijzen.

• Monica Klaasen
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Snel geleverd, goed verpakt en duidelijk waar m'n pakket is en wanneer deze geleverd wordt. Top!!

• TC
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Leuke spullen ,en goede en snelle levering.

• wendy van kleef
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Snelle levering, goed verpakt en nu voor een mooie prijs.