Lifestyle By Leonie

Lifestyle By Leonie is opgericht door Leonie in 2015.

Deze website is ontstaan door een grote passie voor wonen en inrichten.Steeds veranderen en diverse stijlen mixen om die perfecte look te krijgen is een grote uitdaging.

Wij hopen dat u het net zo leuk vind om uw huis zo in te richten dat het niet een gewoon huis is, maar een thuis.
Bij Lifestyle By Leonie vindt u sfeervolle woonaccessoires ,decoraties en kleinmeubelen, voor iedereen die waarde hecht aan een landelijk rustiek interieur en dit voor een betaalbare prijs.
Lifestyle By Leonie biedt de stijl landelijk, stoer en sfeervol aan, alle artikelen worden stuk voor stuk met liefde uitgekozen om daarna met veel zorg ingepakt en verzonden te worden.

Wij gaan mee met de landelijke trends en bieden een snel wisselende collectie aan maar ook basis producten.Als u kiest voor Lifestyle By Leonie kiest u voor persoonlijke en vertrouwde service, snelle levertijd van 1dag (voor 14uur besteld is dezelfde dag verzonden) , veilig betalen met IDeal, PayPal, Afterpay, Sofort banking, Belfius,Bankcontact en KBC en in overleg verzenden wij via betaalservice (Betalen bij aflevering).

Veel winkelplezier!

6.103 klantbeoordelingen
Filter 6103 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3882 met beschrijving

• Claudia van Dillen
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Zeer tevreden en alles goed verpakt. Ben er erg blij mee.

• Margreet Van der Molen

Sne
    Snelle bezorging, goed en leuk product.
    Bestel beslist nog een keer ๐Ÿ‘

• Hoe beoordeel je Lifestyle By Leonie?

• Yvonne Kool
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Snelle service, goed ingepakt, en op de koop toe een presentje

• Mirjam Hoekstra
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Hele goede service en snel en goed verpakt verzonden. Daarbij vind ik de prijs/kwaliteit verhouding ook helemaal top.

• Harma Tuin
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Ik had online besteld en het was breekbaar maar alles was op en top goed verpakt en niks was stuk ๐Ÿ‘

• Nienke van der Vlies
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Mooie woonaccessoires! Hele goede klantenservice!

• A.J. Groenendijk-van Raaij
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Goed product, en snelle levering!

• Marianne Hofman
    Geverifieerde klant van Lifestyle By Leonie

Fijne winkel. Alles wordt heel netjes geregeld

• Maaike van der Sluis-Ros

Goede kwaliteit, snelle verzending