Lifestyle label

Lifestyle label

Bij Lifestyle label vindt je een groot assortiment aan sieraden en accessories. Niet alleen voor vrouwen maar ook voor mannen. Maak jouw outfit compleet met een tas, een leuk sieraad of een sjaal!

Daarnaast hebben wij ook een collectie aan woonaccessoires waarvan een deel handmade by Lifestyle label. Je kunt dit herkennen aan het label handmade by Lifestyle label. Sinds november 2019 bieden wij ook interieur advies aan. Je vindt meer informatie op de pagina interieur advies daar staan de diverse pakketen beschreven die wij aanbieden.
  • Anique
    Review voor Lifestyle label

Fantastische service en super mooie producten! Erg vriendelijk en begripvol en er wordt zeer snel gereageerd 👍🏻👍🏻👍🏻

• Jordi
    Review voor Lifestyle label

De service is uitmuntend! De bestelling snel binnen! Klantencontact zeer, zeer prettig en snel via whatsapp. In een woord Perfect! Ben blij met het "custom made' product mede het klein chocolaatje wat erbij zat mmmm.
    Service: 5/5
    Contact: 5/5
    Bestelling: 5/5
    Product: 5/5
    Vertrouwelijk: 5/5

Tot de volgende keer!

• Hoe beoordeel je Lifestyle label?

• Ilse
    Review voor Lifestyle label

Goede service en erg klantvriendelijk

• Lizet van gils
    Review voor Lifestyle label

Amberblokjes besteld, ze ruiken heerlijk!

• Marjan
    Review voor Lifestyle label

Super service ondanks vakantie.
    Had opeens lastminute een tasje besteld voor een bruiloft .
    Ondanks de vakantie van lifestyle label werd het tasje op tijd bezorgd !
    Zeer klantvriendelijk

• Hetty
    Review voor Lifestyle label

Leuke tas gekocht. Goede service en blijf de site beslist vaker bekijken voor wat nieuws en leuks!

• paul
    Review voor Lifestyle label

mooie producten goede service!

• Amanda Urbanski
    Review voor Lifestyle label

Bedankt voor het mooie en leuke product.

• Bianca
    Review voor Lifestyle label

Meerdere tassen gekocht. Super goed contact en goede service.

• Jetske
    Review voor Lifestyle label

Al een aantal keer iets gekocht bij Lifestyle Label. Leuke producten en fijn contact met Annika.

• Annika
    Review voor Lifestyle label

Wij zouden het leuk vinden als je een review achter wil laten over jouw bestelling!