Likes Kopen
Snel en eenvoudig Likes en volgers kopen voor al je Social Media kanalen.
Facebook | Twitter | Google Plus | SoundCloud | Instagram | Pinterest | Youtube | SEO
9,9

• Serif
    Review voor Likes Kopen

Ahwel een top service ik krijg altijd snel antwoord terug en en likes en vieuws en volgers komen heel goed binnen .en als er problemen zijn dan helpen hun heel goed .hulpzaam .deze service geeft beste goed koopste vieuws . .ik werk met dat service al 7 maanden en kk ben heel content .

• Dior Hasselbaink
    Review voor Likes Kopen

Weg met alle tijdrovende promoties via social media om je kanaal op kaart te brengen Wij zijn geholpen door dit team! Het proces was snel, betrouwbaar en binnen zeer korte tijd. Mijn kanaal heeft een enorme boots gekregen.

• Hoe beoordeel je Likes Kopen?

• Bruno B.
    Review voor Likes Kopen

De klantvriendelijkheid van de medewerkers is goed! Als ik een vraag heb dan krijg ik snel antwoord. Ik heb onlangs wat besteld en het werd snel geleverd. Ze komen de afspraken dus na! Ik heb niks te klagen over de service. Over het algemeen ben ik erg tevreden.

• rik
    Review voor Likes Kopen

maandag besteld en maandag geleverd en zelfs sneller dan stond aangegeven

• Stephan
    Geverifieerde klant van Likes Kopen

Goede service. Fijn bedrijf om zaken mee te doen

• Suzan
    Review voor Likes Kopen

Insta volgers gekocht welke direct geleverd werden. Kreeg een mailtje met screenshot van mijn profiel zodat ik kon zien wat de beginstand en eindstand was van de levering. Keurig netjes allemaal!

• Brenda Jansen
    Review voor Likes Kopen

Facebook likes gekocht en die waren snel geleverd.

• Koen
    Review voor Likes Kopen

Mijn ervaring met Likes-kopen.nl is dat ze altijd snel leveren en dat bestellingen snel worden afgerond. Ik heb nu likes en volgers hier gekocht.

• Peter
    Review voor Likes Kopen

Heb al jarenlang goede samenwerking met dit bedrijf. Ze zijn accuraat, vakkundig, snel, en de communicatielijnen zijn lekker kort. Zeker aan te bevelen dus.

• vd Mos
    Review voor Likes Kopen

Echt een top klantenservice!