Limburg Koi

zwemvijver en zwembad.
8,6

• Sj.
    Review voor Limburg Koi

Heb hier ooit een pomp gekocht en was na enkele weken al defect. Hier toen een nieuwe voor gekregen maar was na enkele weken ook weer defect. Geconstateerd dat er geen CE keurmerk op zat en hier over contact gehad. Daarna werden ze ineens heel onvriendelijk.

Antwoord van Limburg Koi

Beste, ik ben heel benieuwd over welke aankoop dit gaat. wij verkopen enkel gekeurde materialen van gecertificeerde leveranciers. Alles met frabrieksgaranties. Voor ons is er dus geen reden om daar vanaf te wijken. Overigens is een CE keuring voor elk apparaat dat wij verkopen verplicht. Zonder CE keuring zal niemand dit op de markt brengen. Reageren zonder verdere details is overigens best wel dubieus....

• Ferry Laan

Prima prijzen top verzending

dank u!

• Hoe beoordeel je Limburg Koi?

• Jan Veldhuijzen
    Review voor Limburg Koi

Goed verpakt. Ruimschoots op tijd geleverd. En het werkt. Wat wil je nog meer?

dank u wel

• DHR.C.E.DEE

MOOIE SNELLE LEVERING

Antwoord van Limburg Koi

dank u wel, veel plezier er mee!

• Hettie
    Review voor Limburg Koi

Snel geleverd, dankzij dit net komt onze vijver nu niet vol blad. Leuke verpakking.

Antwoord van Limburg Koi

dank voor uw tijd! fijn dat u ook aan het milieu en samenleving denkt! veel plezier er mee!

• André
    Review voor Limburg Koi

Onze waterpomp was kapot, via Bol.com een nieuwe zuiger besteld, prima verzorgd.
    Hergebruik van verpakkingsmaterialen stellen wij zeer op prijs 👍

Antwoord van Limburg Koi

dank u wel, fijn dat u onze verpakking ook op heeft gemerkt en het bijgevoegde blad ook gelezen had. super! have fun!

• Mat Gerrits
    Review voor Limburg Koi

Lamp (€70) ging na 3 dagen al stuk.
    Klantenservice waardeloos geen compensatie. Wel een link omheen nieuwe te bestellen. Limburgkoi eens maar nooit meer.

Antwoord van Limburg Koi

Lampjes is helaas geen garantie. U als elektricien zou moeten weten dat schokken niet heel fijn zijn voor lampen. Een verzending naar Griekenland heeft hier mogelijk ook nog negatief aan bij mogen dragen, maar dat is maar een inschatting. Vervelend is het zeker, maar een lampje kan door vele oorzaken stuk gaan ....

• Han van Breugel
    Review voor Limburg Koi

Twee maal iets besteld met wat tussentijd. Iedere keer supersnel, correct en MVO geleverd. Limburg Koi is SUPER!

Antwoord van Limburg Koi

Geen dank, MVO zijn we erg trots op!

• Kevin
    Review voor Limburg Koi

Had een externe verwarming van mijn aquarium kapot.. Via B... naar dit bedrijf terecht gekomen die een mooie aanbieding had en snel kon leveren..

• Harry H
    Review voor Limburg Koi

Snelle levering volgens vooraf gemaakte afspraak. Product was deskundig verpakt

mooi, dank voor uw tijd

• Kees
    Review voor Limburg Koi

Super snelle levering en zending goed verpakt.

• John
    Review voor Limburg Koi

Zeer goed verpakt, snelle levering, goede prijs. Alleen jammer dat ik veel moeite heb moeten doen om uit te vinden hoe en waar ik deze winkel kon beoordelen, kon het niet vinden op de eigen website helaas.

Antwoord van Limburg Koi

hoi, bedankt voor uw tijd!

• Huismans

goede kwaliteit, supersnelle levering

• Peter van der Velden
    Review voor Limburg Koi

Lage prijzen, snelle en correcte levering en service achteraf

Antwoord van Limburg Koi

dank u wel, heel veel plezier er mee!

• Kathy

Antwoord van Limburg Koi

dank u wel! veel plezier er mee!

• Roy
    Review voor Limburg Koi

Snelle levering degelijk verpakt...Top!

Antwoord van Limburg Koi

dank je wel, gewoon zoals het moet ;-) have fun!

• Duprez
    Review voor Limburg Koi

Goede en vlugge service.. recent donderdag besteld en vrijdagmorgen bij mij aan huis geleverd in België

Antwoord van Limburg Koi

lekker snel ;-) dank je wel!

• Anneleen
    Review voor Limburg Koi

Snelle levering, goed verpakt. Kwaliteitsvol product.

u blij, wij blij ;-)

• Rob
    Review voor Limburg Koi

Had een kapotte Uvc lamp, besteld en binnen no time geleverd. Ook nog eens voor de beste prijs. Top!!

super, have fun!

• Jo
    Review voor Limburg Koi

Duidelijke communicatie en zeer snelle levering (1 dag na het plaatsen van de bestelling reeds geleverd). Product was netjes verpakt. Kan wat mij betreft niet beter. Bedankt!

Antwoord van Limburg Koi

dank u wel! fijn dat u tevreden bent!