Limburg Koi

zwemvijver en zwembad.
8,0

• Herman
    Review voor Limburg Koi

Erg teleurstellend. Vijverpomp DM6500 kapot. Verwacht toch niet dat de pomp maar 1,5 jaar meegaat. Geen garantie omdat de stekker was gemodificeerd. Slecht excuus om geen garantie te hoeven geven. De volgende keer dus maar niet meer bij u bestellen (geen kwaliteit blijkbaar, en erger nog, geen garantie) Groeten van Herman

Antwoord van Limburg Koi

Hoi Herman, jammer dat het zo moet verlopen. Stekker er af, is garantie er af, bij elke pomp, bij elk merk. Zoals aangegeven is er eigenlijk ook geen reden om dit te doen. Er zijn perfecte oplossingen voor. Stekker er af is een keuze, dit is het gevolg. Ik kan er niet meer van maken.

• Fred. Verschoof
    Review voor Limburg Koi

gekocht handzwengel pomp unit NP75 deze was niet geheel in orde Na het insturen van foto’s die bekeken zijn door Marcel van limburgkoi.nl werd beslotenom een geheel nieuwe zuiger(NP75) Wat mij opviel was het zeer dikke zuigerleer. (5mm) Nogmaals hartelijk dank Marcel voor de snelle nalevering Gr Fred. Verschoof

• Hoe beoordeel je Limburg Koi?

• Veldhuizen

uitstekende service verlenen

• Kees Bijman
    Review voor Limburg Koi

Ik krijg geen garantie over een defect product omdat ik de stekker van de vijverpomp heb verwijderd. Dit heb ik gedaan omdat de fabrieksstekker niet door de daarvoor bedoelde pvc-buis paste. Het excuus is dat ik had kunnen weten dat dit niet mag. Maar anders had ik de pomp niet kunnen laten werken. De stekker heeft ook helemaal niets met het defect te maken. Ik kreeg het aanbod dat ze het wel wilden nakijken. Maar dat kost me verzendkosten en ik schiet er niets mee op als het niet te herstellen is. Ik vind het een erg kinderachtig excuus.

Antwoord van Limburg Koi

Het is erg jammer dat u een stekker en kabel van een vijverpomp modificeert. Iedereen zou moeten weten dat garanties vervallen bij modificaties. Bovendien delen wij dat mede bij elke pomp die onze zaak verlaat en kan u dat in elke gebruiksaanwijzing terug vinden. Dat is zo bij een budget pomp als deze, maar ook bij een dure merk pomp. Er zijn speciale doorvoeren om stekkers door te halen, daar zou elke aanlegger kennis van moeten hebben. Jammer dat wij dan de gebeten hond zijn al het later fout gaat.

• Gijsbers

Betere service na verkoop

Beste heer Gijsbers,
    Als daarna het telefonische gesprek ook nog eens gepaard gaat met grof taalgebruik op een agressieve toon moet u niet verwachten dat er een tegemoetkoming of regeling mogelijk is. Jammer dat het zo moet verlopen.

• Mike Geubel
    Review voor Limburg Koi

Mijn drijvende filter was binnen ruim één jaar twee keer defect geraakt. De eerste keer was de rotor defect en kreeg ik een nieuwe thuis gestuurd. De tweede keer was mijn filter helemaal doorgebrand, en kreeg ik een heel nieuw filter.
    Super service, echt top!

Antwoord van Limburg Koi

als iets stuk gaat, is dat nooit leuk, ook niet voor ons. echter zullen wij er alles aan doen wat binnen onze macht ligt om dit op te lossen. zo ook deze keer. veel plezier er mee.

• Jan
    Review voor Limburg Koi

Via Bol.com een Pontec vijverpomp en wat andere spullen gekocht. Snel geleverd en uitstekend verpakt, prima!

Antwoord van Limburg Koi

Ook daar zijn we natuurlijk te vinden! Dank voor uw bestellingen en veel plezier er mee! U mag ons natuurlijk altijd rechtstreeks contacten voor pakketprijzen!

• Tom denisse
    Review voor Limburg Koi

Onderwaterspot snel en goed verpakt geleverd. Top do zo verder

Antwoord van Limburg Koi

Super! Veel plezier er mee!

• John
    Review voor Limburg Koi

Precies wat ik zocht en perfect afgeleverd.

Antwoord van Limburg Koi

Geweldig! Wat fijn dat u zo tevreden bent. Daar worden wij ook blij van natuurlijk! Dank wij deze beoordeling van u mogen ontvangen! Veel plezier er mee.

• F v d Ven
    Review voor Limburg Koi

Via bol.com bij jullie terecht gekomen voor een bleu lagoon 35watt voor zwembad. Dik tevreden heb het apparaat nu 4wkn en vandaag heeft mijn zwager monsters van het water genomen ( is zijn beroep ). Alle waarden waren prima dus helemaal blij mee. Ik heb jullie al in het begin een berichtje gestuurd en zou na een paar wkn jullie nog even berichten. Dus bij deze. Vr. Gr. F. v. d. Ven

Beste F. v.d. Ven,
    Wat mooi dat u zo tevreden bent. Fijn dat het ook allemaal zo perfect werkt en dat u dat zelfs heeft laten controleren door een specialist. Vaak doen mensen dat maar op het oog zeg maar, maar nu met een professionele onderbouwing. Heel veel plezier er mee en graag tot een volgende keer. Als we u nog eens ergens mee mogen adviseren doen we dat natuurlijk graag. Bedankt!