Limburgsgeschenk.nl

Limburgsgeschenk.nl

Of je nu op zoek bent naar een origineel geschenk, een persoonlijk pakket of gewoon iets lekkers om samen te delen. Met onze échte Limburgse streekproducten verras je niet alleen anderen, maar ook jezelf. Bestel gemakkelijk en snel een écht Limburgs geschenk binnen elk gewenst budget. Lekker, puur en bijzonder verrassend. Limburgs Geschenk creëert een plek waar je kennis maakt met eerlijke producten en een persoonlijke service.

Limburgs Geschenk, écht Limburgse streekproducten.

• Lea van Well Groeneveld
    Geverifieerde klant van Limburgsgeschenk.nl

Snelle levering met een persoonlijk tintje! Erg leuk!

• Helga Wijngaards-Hesen

Niks is hun teveel
    Ze kwamen zelfs het gewenste thuis bezorgen toen het afhaalpunt gesloten was.

• Hoe beoordeel je Limburgsgeschenk.nl?

• chantal Goessens
    Geverifieerde klant van Limburgsgeschenk.nl

Duidelijke en snelle levering . Voldoet helemaal. Perfect!!!

• Richard Kerkman
    Geverifieerde klant van Limburgsgeschenk.nl

Leuke keuze voor een redelijke prijs. Nemen persoonlijk contact met je op om de juiste afspraak te maken.

• Naud Loomans

Goede service, leuk concept

• Bas Schaafsma

Goede kwaliteit

• Petra van Rijswick
    Geverifieerde klant van Limburgsgeschenk.nl

Mooie, fijne spullen en netjes verzorgd

• Jacqueline Buijs
    Geverifieerde klant van Limburgsgeschenk.nl

Duidelijke en heldere communicatie. Snelle levering. Vriendelijke service bij afhalen.

• Astrid Pluijmen
    Geverifieerde klant van Limburgsgeschenk.nl

Geschenk was Top! Werd gewaardeerd. Ik schreef eerder dat mijn vragen helaas niet beantwoord werden, maar dat bleek niet terecht! Dus daarom nu een aanpassing. Ze vroegen me even de spam/ongewenste mail te checken. En daar was inderdaad de reactie op mijn vragen te zien. Dit dus als Tip voor iemand die een bestelling + vraag stelt: "Kijk in je spam/ongewenste mail." Super (na)service! Bedankt!

Antwoord van Limburgsgeschenk.nl

Beste Astrid, hartelijk bedankt voor deze mooie en eerlijke waardering op webwinkelkeur. Fijn om te horen dat het geschenk gewaardeerd werd. N.B. Wellicht is er op het gebied van de communicatie iets mis gegaan en dat vinden we vervelend. We hebben op woensdag 17 juni nadat uw bestelling is geplaatst een reactie per mail verzonden als antwoord op uw vragen. Is onze mail misschien in uw spam terecht gekomen, waardoor dit misverstand is ontstaan.

• laj laj wevers
    Geverifieerde klant van Limburgsgeschenk.nl

vanwege de goede en aparte artikelen