LingerieCompany

LingerieCompany

LingerieCompany gemakkelijk besteld en discreet geleverd Inspiratie en een groot assortiment. Wat bepaalt voor u wat de beste online lingerie winkel is? U zoekt een ruime keuze in een groot assortiment aan erotische lingerie. Maar ook inspiratie om uw lust- en liefdesleven nog spannender te maken. Alles wat u nodig heeft voor genot en plezier, in de slaapkamer en daar buiten, heeft LingerieCompany voor u in huis.

Betrouwbaar en flexibel
Bij LingerieCompany winkelt u bij een online lingerie winkel die de hoogste eisen stelt aan betrouwbaarheid en gebruikersgemak. Wist u dat LingerieCompany bovendien de meest flexibele lingerie winkel online van Nederland en België is?
Gegarandeerde kwaliteit, voordelig geprijsd
Een groot assortiment artikelen van hoogwaardige kwaliteit: u kunt bij LingerieCompany alleen het beste verwachten. Maar wel voor een voordelige prijs.
9,1
Filter 94 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 65 met beschrijving

• Femke
    Review voor LingerieCompany

Snelle service en mooie lingerie. Leuk assortiment apparte kleding en leuke speeltjes vooral die luchtdruk dingen van tegenwoordig heeeeerlijk. Kom hier zeker terug.

• Jolanda
    Review voor LingerieCompany

Heb inmiddels al vaker bij lingerie company besteld. Naast het grote aanbod aan fijne producten die elk net weer een tikkeltje anders zijn zorgt er voor dat er voor iedereen wel wat leuks te vinden is. Ik slaap een stuk beter nu ik op avonden dat ik alleen slaap even met een van de producten van lingerie company speel. Heb inmiddels meerdere vibrators, tarzandildo’s en buttplugs. Elke doet haar taak als behoren en maken mij erg blij. Krijg ook vaak leuke cadeaus van mijn vriend van lingerie company, wetende dat hij bij die cadeaus altijd wel goed zit hihi. Ook de website van LingerieCompany heeft leuke functies. Op de blog staan vaak hele leuke dingen die ik interessant en herkenbaar vind. Hartelijk dank en tot de volgende keer.

• Hoe beoordeel je LingerieCompany?

• Henry Nuij

• Maga
    Review voor LingerieCompany

Goed bereikbaar. Snelle levering en zeer goede communicatie. Nog bedankt en tot snel.

Antwoord van LingerieCompany

Dank je voor je feedback Maga

• Nathalie De Bruyckere
    Geverifieerde klant van LingerieCompany

Communicatie rond levering en levering zelf was perfect.

Antwoord van LingerieCompany

Dank je wel Nathalie hier zijn we blij mee.
    Groetjes Lydia

• Sandra Maas

Goede service snelle levering

Antwoord van LingerieCompany

Dank je voor de feedback Sandra

• Rene Smeitink

Good Product and super fast shipping! Simply perfect. Will buy again. Thanks

Thank you for your feedback. Greetings Lydia

• Monique Barendswaard
    Geverifieerde klant van LingerieCompany

Hele fijne en snelle service!

Dank je Monique voor je feedback groetjes Lydia