Linje
Webshop in met de hand geïllustreerde (wand)bordjes.
9,9
Filter 380 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 273 met beschrijving

• Natasja
    Geverifieerde klant van Linje

Voor de tweede keer een bestelling gedaan en wederom top! Echt een aanrader!

• A. Klarenbeek
    Geverifieerde klant van Linje

Communicatie was heel netjes en snel. Alle wensen zijn besproken en alles is volgens afspraak gegaan. Ik raad iedereen aan hier een gepersonaliseerd bord te bestellen. Helemaal top en zeer tevreden.

• Hoe beoordeel je Linje?

• Laura Cleven
    Geverifieerde klant van Linje

Er werd snel gereageerd op mijn e-mail. Leuk contact gehad en de bestelling werd snel verzonden. Heel blij mee!

• Linda
    Review voor Linje

Super mooi bord! Service ging vlot en heel netjes. Wat een talent heeft Inge!

• Marco van Harn
    Geverifieerde klant van Linje

Goede service en prima kwaliteit!! ✊🏼

• Suzan Ujvari
    Geverifieerde klant van Linje

Goede service, denkt in mogelijkheden en snelle reacties. Leuk ingepakt ook :).

• Annafien Henkes
    Geverifieerde klant van Linje

Inge denkt heel erg met je mee om het mooiste resultaat te behalen! Dit is mijn tweede bestelling maar zeker niet de laatste. Echt een aanrader als je op zoek bent naar een uniek cadeau.

• Lisa Oude Lenferink
    Geverifieerde klant van Linje

Een ontzettend leuk kado om te geven. In fijne afstemming en snel gemaakt. Aanrader!

• Karen De Folter
    Geverifieerde klant van Linje

De service is Top! Voor ieder kleinkind dat geboren werd hebben wij een geboortebordje besteld bij Inge (6 ondertussen) en altijd werd het bijzonder netjes gemaakt en mooi ingepakt en snel geleverd. En altijd zit er een lief felicitatiekaartje bij met handgeschreven tekst. ❤️ Wij zijn zeer tevreden!

• Eline Heida
    Geverifieerde klant van Linje

Fijne service, wil graag meedenken in nieuwe mogelijkheden! Heel erg blij met het eindresultaat en de kwaliteit daarvan. Zou het iedereen aanraden als je een uniek cadeau wilt geven.

• Ans koopmans
    Geverifieerde klant van Linje

Snelle service en prettig contact. Bordje mooi ingepakt met felicitatiekaartje.

• Lieke

Super mooie kunstwerken

• Sharon Gebbink
    Geverifieerde klant van Linje

Prettige communicatie en mooi eind resultaat!

• Yvonne Nuus
    Geverifieerde klant van Linje

Super leuke bordjes! Heel creatief en goede service!

• Ellen Klumper
    Geverifieerde klant van Linje

Fijn contact en zeer mooi bordje. Blij met het eindresultaat.

• Chantal
    Geverifieerde klant van Linje

Erg tevreden over het ontvangen bord! Het was maatwerk. Mailcontact was vlot. Proefversie via de mail ontvangen die al helemaal top was! Betaling eenvoudig. Levering ook snel. Heel tof eindresultaat!

• Lianne Van Gorssel
    Geverifieerde klant van Linje

Goede service, fijne communicatie! Prachtig cadeau geworden. Heel blij mee!!

• Laura Hendriks

Super goede service!

• Lotte
    Geverifieerde klant van Linje

Ik ben super blij met het bord (huisportret) wat ik heb ontvangen! Ik heb eerst een fijne communicatie via de mail gehad en vervolgens is het pakketje goed beschermd en heel leuk verpakt opgestuurd. Ik ben zeer tevreden.

• Addy Timmer
    Geverifieerde klant van Linje

Leuk product, klantvriendelijk, snelle levering, blije klant.