Linje
Webshop in met de hand geïllustreerde (wand)bordjes.
9,9
Filter 484 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 353 met beschrijving

• Kim
    Geverifieerde klant van Linje

Fijn contact, snelle reactie en een super gaaf bord geworden! Met erop onze trouwlocatie.

• Claudia Smit
    Geverifieerde klant van Linje

Prachtig maatwerk geleverd. Wij zijn heel blij met ons bordje. Een mooi aandenken van ons huis. Contact verliep goed en vlot en de levering en bestelling ging ook super. Erg bedankt!

• Hoe beoordeel je Linje?

• Ron
    Review voor Linje

Inge levert écht kwaliteit! Ik heb nu een paar maatwerk borden besteld en ze zijn altijd prachtig. In overleg kan er veel, zeker als je last minute besluit om een bestelling te plaatsen.

• Do
    Review voor Linje

Erg hulpvaardig! En met een paar ideetjes kwam er een super bord! Het eindresultaat is FANTASTISCH! We zijn er erg blij mee!!
    Een aanrader!!

• Melissa
    Review voor Linje

Snelle communicatie! Er wordt goed met je meegedacht en naar je wensen geluisterd. Het eindresultaat is precies wat ik wilde. We zijn er erg blij mee!! Zeker een aanrader!

• Lesley
    Review voor Linje

Al tientallen geboorteborden bij Linje laten maken.
    Elke keer weer een kunstwerk op zich.

Een echte aanrader voor een origineel kado.

• Sandra
    Geverifieerde klant van Linje

Fantastisch mooi cadeau is het geworden. Heel bijzonder en super blij mee.

• Marjolein
    Geverifieerde klant van Linje

Snelle, duidelijke communicatie en natuurlijk mooie producten die als een echt cadeautje worden verpakt.

• Marjoleine
    Review voor Linje

Voor een bruiloft van een vriendin hadden wij de vraag of er van een foto een lijntekening gemaakt kon worden. Het bordje met de lijntekening is zeer mooi geworden en de service was erg snel. Ik zal linje dan ook zeker aanraden. Bedankt Inge!

• Robin Driessen

Super!!

• Karin
    Geverifieerde klant van Linje

Mooi handwerk, goede service! Blij mee

• Nienke Knol
    Geverifieerde klant van Linje

Fijne communicatie, snelle service en eind resultaat prachtig! Aanrader!

• Nora van der Zanden
    Review voor Linje

Heel blij met m’n gepersonaliseerde bordje! Snelle en keurige levering, goed contact met Inge!

• Esmee
    Geverifieerde klant van Linje

Heel snel een voorbeeld van het bord. Daarna was het super snel klaar en verstuurd. Netjes ingepakt. Bordje is in het echt super mooi. Heel blij mee.

• Nan
    Geverifieerde klant van Linje

De huisportretten zijn een super leuk en bijzonder concept, met een prachtig eindresultaat!

• Emmy Rypma - van der Wal
    Geverifieerde klant van Linje

Super fijne communicatie, snelle verzending, leuk ingepakt en mooie bordjes mogen ontvangen!

• Annie
    Geverifieerde klant van Linje

Snelle levering, prima prijs. Geen handleiding dus het was even puzzelen met 2 onderdelen

• Iris Koppejan
    Geverifieerde klant van Linje

Fijn contact en een heel mooi product afgeleverd!

• Herrinette Koert

Prachtig en realistische bordtekening

• Karen
    Geverifieerde klant van Linje

Ik heb al 7 x een bordje besteld. Altijd keurig verzorgd, leuk ingepakt en keurig verstuurd.