Linje
Webshop in met de hand geïllustreerde (wand)bordjes.
9,9
Filter 470 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 342 met beschrijving

• Nienke Knol
    Geverifieerde klant van Linje

Fijne communicatie, snelle service en eind resultaat prachtig! Aanrader!

• Nora van der Zanden
    Review voor Linje

Heel blij met m’n gepersonaliseerde bordje! Snelle en keurige levering, goed contact met Inge!

• Hoe beoordeel je Linje?

• Esmee
    Geverifieerde klant van Linje

Heel snel een voorbeeld van het bord. Daarna was het super snel klaar en verstuurd. Netjes ingepakt. Bordje is in het echt super mooi. Heel blij mee.

• Nan
    Geverifieerde klant van Linje

De huisportretten zijn een super leuk en bijzonder concept, met een prachtig eindresultaat!

• Emmy Rypma - van der Wal
    Geverifieerde klant van Linje

Super fijne communicatie, snelle verzending, leuk ingepakt en mooie bordjes mogen ontvangen!

• Annie
    Geverifieerde klant van Linje

Snelle levering, prima prijs. Geen handleiding dus het was even puzzelen met 2 onderdelen

• Iris Koppejan
    Geverifieerde klant van Linje

Fijn contact en een heel mooi product afgeleverd!

• Herrinette Koert

Prachtig en realistische bordtekening

• Karen
    Geverifieerde klant van Linje

Ik heb al 7 x een bordje besteld. Altijd keurig verzorgd, leuk ingepakt en keurig verstuurd.

• Amanda Seel
    Geverifieerde klant van Linje

Hele fijne en snelle communicatie via de mail, snelle levering, goed verpakt en een prachtig eindresultaat! Ik zou Linje aan iedereen aanraden :)

• Emma Bosman
    Geverifieerde klant van Linje

Snelle communicatie, leuke collectie!

• Marije
    Review voor Linje

Het bord wat ik al een poos aan de wand had hangen was kapot gegaan. Gelukkig hangt er nu, dankzij de vlotte communicatie en het snel opnieuw maken, weer een prachtig zelfde bord aan de wand. Zo blij mee, dankjewel Inge🥰

• Esther Civile
    Geverifieerde klant van Linje

Ik ben zo onwijs blij met mijn maatwerk bordje! Ze heeft goed geluisterd naar mijn wensen en dit meer dan perfect weten uit te voeren. Bij Linje weet je zeker dat je zult slagen voor een origineel en persoonlijk cadeau. Echt een aanrader!

• Martin Kees
    Geverifieerde klant van Linje

Product is prima, de verpakking wat minder.

• Linda
    Geverifieerde klant van Linje

Zeer laagdrempelig in de communicatie (snelle reactie); fantastisch eindresultaat!

• Marinthe Montsma
    Geverifieerde klant van Linje

Als cadeau een gepersonaliseerd bord van een huis besteld, de ontvangers waren er heel blij mee, wat het nóg leuker maakte om te geven!

• Ed
    Geverifieerde klant van Linje

Snel en correct geleverd, precies de bordenhanger die ik nodig had!

• Yolanda
    Geverifieerde klant van Linje

Al meerdere malen bordjes laten maken en telkens weer onder de indruk van de creativiteit. De bordjes zijn erg mooi en daardoor een feestje om te geven! Daarnaast hele fijne communicatie en snelle levering. Top!

• Tim Both
    Geverifieerde klant van Linje

Snel en prettig in contact. Heeft goed mee gedacht om een persoonlijk cadeau zo goed mogelijk vorm te geven

• Rick Siemerink
    Geverifieerde klant van Linje

Top service en prachtige ontwerpen!