Lisoflex ® Strokengordijnen

Lisoflex ® Strokengordijnen

Lisoflex Strokengordijnen / Strokengordijnen.shop is een onderneming van Lisoflex International B.V. - Lisoflex Strokengordijnen is een groothandel in Strokengordijnen en toebehoren en produceert Strokengordijnen op Maat of levert Losse Materialen direct aan de eindgebruiker. Tot onze klanten behoren o.a. particulieren, MKB Bedrijven, (grote) bouwbedrijven, restaurantketens en fabrikanten van (industriële) transportmiddelen in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk.

Lidmaatschap per 11-02-2024 stopgezet

9,6

• Jan Ligtenberg

Beantwoord aan de verwachtingen

• Kevin Moespot
    Geverifieerde klant van Lisoflex ® Strokengordijnen

Niet compleet kwa levering en duurt erg lang voordat je de spullen hebt maar het is netjes opgelost

• Huub Janssen
    Geverifieerde klant van Lisoflex ® Strokengordijnen

Het zou fijn zijn als het een keer geleverd gaat worden

• pieter pollux
    Geverifieerde klant van Lisoflex ® Strokengordijnen

Prima service, snelle levering en prima kwaliteit

• Marcel Louwers
    Geverifieerde klant van Lisoflex ® Strokengordijnen

zo goed verzorgd met alles erbij kan hem zo ophangen top kwaliteit

dank u voor de snelle levering

• Bianca Lemmens
    Geverifieerde klant van Lisoflex ® Strokengordijnen

Aanpassing --> Hebben netjes een mail terug gehad op onderstaande en blijkt dat er een mail was verstuurd die in de spam terech is gekomen. De wachttijd is wel hierdoor niet korter geweest maar een zeer correcte terugkoppeling waardoor ik mijn sterren toch ga aanpassen naar 5 stuks Compliment voor de snelle feetback

Duurde enorm lang voor het geleverd werd.
    Moesten zelf navraag doen. Fijner zou geweest zijn als ze een mail gestuurd hadden met de mededeling dat de levering uitgesteld werd door omstandigheden.

Antwoord van Lisoflex ® Strokengordijnen

Hartelijk dank voor uw review, daar zijn wij altijd heel blij mee.

We hebben de afgelopen tijd inderdaad te maken met wat vertraging in levering van materiaal waardoor we helaas al meermaals te maken hebben gehad dat onze productie deels steel is komen te liggen. We betreuren het erg om onze klanten steeds te moeten informeren dat de levering van de bestelling wordt uitgesteld.

Er wordt dus degelijk wel geïnformeerd. Ik heb ook even naar uw bestelling gezocht en zie dat u op 31 jan. 2023 om 7:20 uur geïnformeerd bent dat er vertraging plaats vindt.

Desondanks hopen wij dat u veel plezier mag hebben van uw bestelling en u nog eens terug te mogen zien in onze webshop.

• Jan
    Geverifieerde klant van Lisoflex ® Strokengordijnen

Mooi product, snelle levering.

• Lambert

Degelijk produkt,

• Dirk
    Geverifieerde klant van Lisoflex ® Strokengordijnen

Goede service, er was iets te weinig geleverd maar ze hebben het gelijk opgestuurd en de andere dag was het binnen.

• Hilmar Tamming
    Geverifieerde klant van Lisoflex ® Strokengordijnen

snelle service en erg behulpzaam bij vragen

• M vd Heijden Autocentrum Zijtaart
    Geverifieerde klant van Lisoflex ® Strokengordijnen

Ondanks langere levertijd vermelding op site toch binnen een paar dagen geleverd. Super. Makkelijk te bestellen en goede prijzen.

• Dankert Woutersen
    Geverifieerde klant van Lisoflex ® Strokengordijnen

Duidelijke website, netjes geleverd.

• Edwin
    Geverifieerde klant van Lisoflex ® Strokengordijnen

Goede en snelle levering en service

• A van den Broeke Motoren
    Geverifieerde klant van Lisoflex ® Strokengordijnen

Onze bestelling kwam bij mij later binnen dan beloofd maar heb begrepen dat het tijdens transport niet goed was gegaan. Dat was lastig. Het product ziet er overigens geweldig uit en voldoet volledig aan onze verwachting

Antwoord van Lisoflex ® Strokengordijnen

Hartelijk dank voor uw review.

Vervelend dat de bezorging niet helemaal lekker loopt. Zoals u op de Track en Trace kunt zien is de bestelling vrijwel direct verzonden. Helaas is het pakket door drukte bij de koeriersdienst vertraagd en vervolgens is de registratie gegeven dat het pakket beschadig is en dat het hersteld moet worden. Dit is middels gebeurt, en ik verwacht dat ook dat het spoedig weer in de route komt.

Ik raad u aan in het vervolg ons gewoon even te bellen zodat wij direct kunnen handelen en wellicht via een andere weg een nieuw pakket kunnen sturen. Is vaak wat vriendelijker naar elkaar toe dan direct een 1 sterren review geven ;)

Mochten we nog iets kunnen betekenen horen we het graag.

Lisoflex

• Gert-Jan v. D
    Geverifieerde klant van Lisoflex ® Strokengordijnen

Kwalitatief goed product, mooi stevig en helder, wel een specifieke geur de eerste dagen, wat naar verloop van tijd wel weg trekt.

• Yvonne Velthuis
    Geverifieerde klant van Lisoflex ® Strokengordijnen

Snelle levering en goede kwaliteit

• Frits Meijer
    Geverifieerde klant van Lisoflex ® Strokengordijnen

Levering via GLS vertraagd.
    Prima voorlichting op website Lisoflex

• Arjan Minderhoud

Zeer goed geholpen!!!
    Het hangt prachtig, mooi spul!

• Koenraad Coppens
    Geverifieerde klant van Lisoflex ® Strokengordijnen

Levering correct een heel snel.

• J.G. Foks

Snel