Little Ace

• Susanne Beugelsdijk

Goede service,

• Rachida
    Geverifieerde klant van Little Ace

Goed prijs en mooie kwaliteit. Ook super snelle levering . Top.

• Hoe beoordeel je Little Ace?

• Mark Bezooijen
    Geverifieerde klant van Little Ace

Snel geleverd en prima kwaliteit.

• Kimberley Jenster

Mooie prijzen leuke spullen

• Wendy Verhaak

Snelle levering, netjes ingepakt . Goeie kwaliteit

• Imke Lammers
    Geverifieerde klant van Little Ace

Fijn contact gehad over bestelling die niet meer op voorraad was. Tip is nog wel om dat op de site bij te werken zodat je het niet kan bestellen als het niet op voorraad is.

• Jessica Kivits
    Geverifieerde klant van Little Ace

Jurkje wat ik had besteld was helaas niet meer op voorraad dus had ze gelijk contact opgenomen en kon ik kiezen voor een ander product of geld terug. Heb toen voor een shirtje gekozen. Hele fijne goede kwaliteit ☺️

• Emma Kroese
    Geverifieerde klant van Little Ace

Super snelle levering. Fantastische service!

• Janine Mulder
    Geverifieerde klant van Little Ace

Goede service, mooie kwaliteit.

• Wendy Smolders- van der Meijs
    Geverifieerde klant van Little Ace

Goede en duidelijke communicatie! Prachtige spullen!

• Paulien Roolvink
    Geverifieerde klant van Little Ace

Mooie en fijne kleding. Super service en goede klantvriendelijkheid! Ik had twee bestellingen geplaatst vanwege de hoge temperaturen wilde ik een shirt met korte mouwen. Ik kreeg een mail waarin er werd meegedacht en opties werd voorgesteld. Ik kon hierdoor het shirt met lange mouwen om laten zetten naar korte mouwen en kreeg van de lange mouwen het geld teruggestort. Hele fijne service.
    Ik kom hier zeker nog eens terug!

• Sabina Lambregts

Heel mooi pakje

• Zita Schoonhoven
    Geverifieerde klant van Little Ace

Ik had het juiste adres ingevuld en nu is mijn pakketje bij de buurvrouw afgeleverd die telkens niet thuis is, dus dat is wel een beetje vervelend want het is een vaderdag cadeautje en dat is morgen al.. Maar toen ik contact opnam met de klantenservice kreeg ik wel relatief snel antwoord dus vandaar dat ik drie sterren geef in plaats van 1! En misschien is het meer de fout van de bezorger, maar toch best vervelend wanneer je echt het juiste adres met het juiste nummer hebt aangegeven..

• Mandy

Super service!

• Elize Heijstek - den Hollander
    Geverifieerde klant van Little Ace

Top service, product was niet meer leverbaar, maar mocht kosteloos iets anders uitzoeken of mijn geld terug gestort krijgen.

• Melissa De Vries
    Geverifieerde klant van Little Ace

Super service! 2x een jurkje besteld maar helaas maar 1 jurkje op voorraad. Marloes belde mij om het samen op te lossen en ze heeft het heel netjes opgelost. Mooie kwaliteit. Super blij mee😁

• Tess Kuipers
    Geverifieerde klant van Little Ace

Ik heb nog niks ontvangen terwijl er staat dat het zaterdag bezorgd is

Antwoord van Little Ace

Beste Tess,
    Wat vervelend dat je je pakketje nog niet ontvangen hebt terwijl deze wel als afgeleverd staat gescand.
    Ik kreeg de volgende melding van Post NL:
    wegens een technische storing bij PostNL kan het voorkomen dat brievenbuspakjes in de regio Brabant (postcodegebieden 5000 t/m 5499) er langer over doen dan je gewend bent. PostNL doet er alles aan om de brievenbuspakjes zo snel mogelijk te bezorgen. Onze excuses voor het ongemak.

Ik hoop dat je je pakketje inmiddels ontvangen hebt?

• -
    Geverifieerde klant van Little Ace

Snelle reacties en goede service

• Maarten
    Geverifieerde klant van Little Ace

Snelle en persoonlijke service!

• Rik Elbers
    Geverifieerde klant van Little Ace

Goede service en snel antwoord. Zeker goede prijs kwaliteit.