Little Green Goods

Little Green Goods

Little Green Goods neemt jou en jouw kind mee naar een groen leven. Een leven zonder gifstoffen en weekmakers. Een leven dat bijdraagt aan duurzaamheid. Dit alles om jouw kind gezond te kunnen laten opgroeien en een groene toekomst te kunnen bieden.

Little Green Goods wilt die ondersteuning van binnen en van buiten bieden. Dat wil zeggen dat wij naast vele leuke, duurzame goods ook heerlijke, biologische foods aanbieden. Deze combinatie zal ervoor zorgen dat jouw kind zorgeloos kan genieten van eten en drinken.

Op Little Green Goods vind je merken als Bear Nibbles, Nakd, Hippeas, Smooze, de Kleine Keuken, Leev, Lunchskin, Sipsnap, Kid Kanteen, Bobble, The Zoo, Eco Import en nog heel veel duurzame en 100% natuurlijke merken.

Little Green Goods is onderdeel van Novi Leefstijl.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018