Little King Arthur

Little King Arthur

Online kidsconceptstore met kleding voor kindjes t/m 8 jaar, kraamcadeautjes, speelgoed en overige accessoires.

• Bibi Metikos
    Geverifieerde klant van Little King Arthur

Mooie producten en snelle levering!

• Christina Jongejan
    Geverifieerde klant van Little King Arthur

Uitgebeide collectie van unieke kinderkleding, mooie prints en stoffen! Bij een cadeautje ook mooi verpakt. Erg blij met de bestelling.

• Hoe beoordeel je Little King Arthur?

• Sara Vandekerckhove
    Geverifieerde klant van Little King Arthur

Mooie, kwalitatieve producten. Vlotte levering.

• Lana Jans
    Geverifieerde klant van Little King Arthur

Supermooi wat ik heb ontvangen, echt heel blij mee!

• Elke Vander Elst
    Geverifieerde klant van Little King Arthur

Ik ben fan! Fan van het aanbod, van de service, van de prachtige kwaliteit en de mails met tips en aanraders. En ik ben zeker fan van de stevige one-woman-show die deze zaak is, van de kracht van de zaakleidster die thuis ook nog moedert op vierrrrrrrrr kinderen. Wat een gedrevenheid! Alleen maar lof.

Antwoord van Little King Arthur

Wow wat een superlieve beoordeling! Dank je wel! Dit beurt me enorm op in deze pittige tijden!! Heel blij word ik hiervan!!!!!

• Maartje De Boer
    Geverifieerde klant van Little King Arthur

Erg laat verzonden en artikel kwam niet overeen met de foto op de website

Hoi Maartje,

Ik heb je ook een mail gestuurd. Ik word erg verdrietig van deze review met name omdat wij hierover al contact hadden. Ik had al aangegeven dat er iets vertraging was ivm drukte ivm sale en thuisscholende kids. En dat ik per ongeluk een verkeerde foto bij het artikel heb geplaatst is stom maar menselijk. Ook hier heb ik excuus voor aangeboden. Om dan meteen 1 ster te geven. Je hebt al meerdere keren bij me besteld en 1 x duurt het wat langer en gaat er iets mis. Ik vind dat geen reden om meteen 1 ster te geven. Een beetje begrip voor een kleine ondernemer zou fijn zijn geweest.

• LO

Super snelle verzending! Netjes ingepakt

• sanne houben
    Geverifieerde klant van Little King Arthur

Je moet even geduld hebben voor het met de hand gemaakt item maar dan ontvang je er ook wel wat moois voor terug!

Antwoord van Little King Arthur

Hallo Sanne, het klopt dat je langer hebt moeten wachten. Wij zetten dit ook in de vermelding bij het product. Het gaat hier om een handgemaakte haarband. Dat duurt wat langer om te maken. Daarnaast krijgen wij het daarna toegestuurd van Atelier Ovive. En dan zat Oud en Nieuw er nog tussen waardoor er nog extra vertraging bij is gekomen. Had me gewoon een mail gestuurd dan had ik je kunnen informeren. Inmiddels staat het pakketje als geleverd bij PostNL dus ik hoop dat je het inmiddels hebt ontvangen. Jammer van de drie sterren om dat te voorkomen heb ik het bewust vermeld in de productomschrijving.

• Nicole Knegt-Mulder
    Geverifieerde klant van Little King Arthur

Leuke site, en kwam snel binnen👍

Antwoord van Little King Arthur

Dank je wel voor de positieve beoordeling!

• Dephany Meeng-Sussenbach
    Geverifieerde klant van Little King Arthur

Leuke webwinkel. Snelle levering en fijne service.