Little Ukkies

Little Ukkies

Shop bij Little Ukkies de hipste handgemaakte en gepersonaliseerde baby musthaves voor kleine ukkies. Stel je eigen ontwerp samen of kies uit het ruime assortiment aan speenkoorden, bijtringen, wagenspanners, maxi-cosi hangers en boxspanners met de meest trendy designs!

Alle producten van Little Ukkies zijn:
✔ Vrij van schadelijke stoffen
✔ 100% Veilig
✔ Volledig handgemaakt
Filter 87 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 56 met beschrijving

• Coby van Hal
    Geverifieerde klant van Little Ukkies

Leuk dat er een persoonlijk briefje bij zat

• Priscilla
    Geverifieerde klant van Little Ukkies

Snelle levering. Netjes ingepakt!

Antwoord van Little Ukkies

Wat fijn om te horen, Priscilla! Bedankt voor je mooie review.

Madelaine

• Hoe beoordeel je Little Ukkies?

• Lienke Jager
    Geverifieerde klant van Little Ukkies

Snelle levering en de speenkoorden waren weer heel mooi. En zo leuk verpakt :) nogmaals dank ♡

Antwoord van Little Ukkies

Wat fijn dat je weer zo tevreden bent met je bestelling, Lienke! Bedankt voor je lieve woorden.

• H. de Lange
    Geverifieerde klant van Little Ukkies

Ik heb een speenkoord met naam besteld. Het was een cadeautje. Het was erg leuk ingepakt en de ontvangers waren er erg blij mee. Snelle en nette levering.

Antwoord van Little Ukkies

Wat fijn om te lezen dat zowel jij als de ontvangers zo blij zijn met het speenkoord! Heel erg bedankt voor het delen van je ervaring, dat waardeer ik enorm!😊

• Jacqueline Zwakenberg
    Geverifieerde klant van Little Ukkies

Ik heb het cadeau nog niet gegeven, dus kan niet 100 % beoordelen. Wel vind ik de website prettig, de levering snel en prettig en de manier waarop het cadeau is ingepakt geweldig

Antwoord van Little Ukkies

Hoi Jacqueline, bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! Wat fijn dat je ervaring tot dusver zo positief is. Hopelijk zijn de ontvangers net zo blij met het cadeautje.🥰

• Sasja De Brouwer
    Geverifieerde klant van Little Ukkies

Super leuke speen knuffeltjes! Mijn zoontje is er gek op😍

Antwoord van Little Ukkies

Wat fijn dat je zoontje zo gek is op de speenknuffeltjes, Sasja! Ik wens je zoontje nog heel veel knuffelplezier en bedankt voor je lieve review!

• Chantal de Hoop
    Geverifieerde klant van Little Ukkies

Cadeau viel goed in de smaak en snelle service en meedenken ook t.a.v. verzending cadeau/te lange tekst voor kaart.

Antwoord van Little Ukkies

Wat ontzettend fijn om te horen, Chantal! Top dat het zo is opgelost en dat de ontvangers blij zijn met het cadeautje en je mooie, persoonlijke tekst.

• Wil van den Berk

Mooi speenkoord, snelle levering
    We zijn er erg blij mee

Antwoord van Little Ukkies

Wat fijn om te horen, Wil! Bedankt voor je review en nog veel plezier met het speenkoord.

• Floor Vroom
    Geverifieerde klant van Little Ukkies

Hele fijne communicatie en snel verzonden. Het was precies zoals verwacht (heel mooi dus) en leuk ingepakt. De groeimeter was super makkelijk te bevestigen met het meetmaatje en de bijgeleverde ’buddy’. De naampijltjes zitten in een mooie bewaarzak. Al en met al echt een aanrader!

Antwoord van Little Ukkies

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je bestelling, Floor! Heel erg bedankt voor je lieve woorden en ik wens je nog heel veel meet-plezier met de mooie groeimeter.

• Shana De Meyer
    Geverifieerde klant van Little Ukkies

Prachtig cadeau en geweldige service

Antwoord van Little Ukkies

Bedankt voor je lieve woorden en het delen van je ervaring, Shana! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent en ik wens je nog veel plezier met je bestelling.

• Malou van der Noord
    Geverifieerde klant van Little Ukkies

Goede service, mega lieve vrouw en een prachtig product ontvangen! 😍

Antwoord van Little Ukkies

Wat lief, Malou! Bedankt voor je mooie review en veel plezier met je groeimeter!

• Mirjam
    Geverifieerde klant van Little Ukkies

Prachtige pijltjes cadeau gekregen voor mijn verjaardag voor op de groeimeter. Met de naam van mijn kinderen er op. Zo mooi om op deze manier dit vast te kunnen leggen! Zien er heel mooi uit.

Antwoord van Little Ukkies

Wat een leuk verjaardagscadeau, Mirjam! Nog van harte gefeliciteerd!😉 Wat fijn dat je zo blij bent met de groeipijltjes voor je kinderen. Heel veel plezier met het vastleggen van alle groeimijlpaaltjes en bedankt voor je lieve review.

• Melanie de Koter
    Geverifieerde klant van Little Ukkies

Goede, snelle service en levering. Prachtig speenkoord voor mijn zoontje ontvangen.

Antwoord van Little Ukkies

Bedankt voor je lieve review, Melanie! Fijn om te horen dat je zo blij bent met het speenkoord.

• Linne Schenk
    Geverifieerde klant van Little Ukkies

Mooi handgemaakt product naar wens samen gesteld. Heel blij met het speenkoord voor onze kleine uk😁

Antwoord van Little Ukkies

Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met het speenkoord, Linne! Je hebt dan ook prachtige kralen uitgekozen. Bedankt voor je lieve woorden en ik wens je nog veel plezier met het speenkoord.

• Anita
    Geverifieerde klant van Little Ukkies

Mooi artikel aangeschaft, passend bij eerder cadeau ook hier besteld.

Antwoord van Little Ukkies

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over je bestellingen, Anita! Bedankt voor je achterlaten van je beoordeling en wie weet tot een volgende bestelling.

• Priscilla Holierhoek
    Geverifieerde klant van Little Ukkies

Geweldige service en goede kwaliteit spullen! Mijn kleine meid is er blij mee.

Antwoord van Little Ukkies

Wat fijn om te horen Priscilla! Bedankt voor je mooie review en ik wens je nog veel plezier met je bestelling.

• Kirsten Braak
    Geverifieerde klant van Little Ukkies

Fijne communicatie, in overleg veel mogelijk, helemaal afgestemd op je persoonlijke wensen en voorkeuren binnen de mogelijkheden!

Antwoord van Little Ukkies

Wat een lieve en uitgebreide review, Kirsten! Bedankt voor je mooie woorden.🤎

• Warsh

Goede service, goede kwaliteit

Antwoord van Little Ukkies

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor het achterlaten van je mooie review.

• Sasja De Brouwer
    Geverifieerde klant van Little Ukkies

Snelle levering en super leuk verpakt! Zo fijn zeker als het een kadotje is❤️

Antwoord van Little Ukkies

Wat leuk om te horen, Sasja! Bedankt voor je bestelling en je mooie review.

• Denise Kleinjan

Heeeel blij met de leuke dingetjes voor Suze. Echt een top service! ♡

Antwoord van Little Ukkies

Fijn dat je zo tevreden bent met je gepersonaliseerde bestelling, Denise! Bedankt voor je lieve woorden en veel plezier met je bestelde producten!