Little Ukkies

Little Ukkies

Shop bij Little Ukkies de hipste handgemaakte en gepersonaliseerde baby musthaves voor kleine ukkies. Stel je eigen ontwerp samen of kies uit het ruime assortiment aan speenkoorden, bijtringen, wagenspanners, maxi-cosi hangers en boxspanners met de meest trendy designs!

Alle producten van Little Ukkies zijn:
โœ” Vrij van schadelijke stoffen
โœ” 100% Veilig
โœ” Volledig handgemaakt
Filter 24 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 17 met beschrijving

• José Tijssen
    Geverifieerde klant van Little Ukkies

Hele snelle levering en mooie speenkoorden! Staat ook erg schattig

• Marilene Roest
    Geverifieerde klant van Little Ukkies

Mooi speenkoord en leuk verpakt!

• Hoe beoordeel je Little Ukkies?

• Kimberley Bomers
    Geverifieerde klant van Little Ukkies

Heel erg blij met de mooie speenkoord!

Antwoord van Little Ukkies

Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met het speenkoord, Kimberley! Veel plezier ermee en bedankt voor je lieve woorden!

• Nellie Bos
    Geverifieerde klant van Little Ukkies

Snelle levering en het zag er erg leuk uit

Antwoord van Little Ukkies

Wat fijn dat je bestelling zo snel is aangekomen en dat je er tevreden mee bent, Nellie! Bedankt voor je lieve woorden!

• Bente
    Geverifieerde klant van Little Ukkies

Het cadeau pakketje was leuk ingepakt. Het is alleen jammer dat dit verder geen meerwaarde meer had, omdat de verzend sticker van DHL op het ingepakte pakketje is geplakt. Er zit geen dubbele doos omheen, waardoor het cadeautje er dus niet meer leuk uit ziet om te geven..

Antwoord van Little Ukkies

Hoi Bente, bedankt voor je eerlijke feedback, dat waardeer ik enorm! Het klopt inderdaad dat de verzendlabel op het ingepakte doosje wordt geplakt. Dit doe ik bewust aan de onderkant van het pakketje, zodat je dit vanaf de voorkant niet kan zien en het dus het minst storend is. Maar ik snap zeker je punt, dus ik ga daar absoluut mee aan de slag!

Ik hoop dat je verder wel tevreden was over de inhoud van het pakketje. (:

• A. Duijst

Antwoord van Little Ukkies

Wat fijn dat de bestelling zo snel is afgeleverd! Dat is altijd goed om te horen. Mocht ik nog iets kunnen doen om van je 4-sterren ervaring in de toekomst een 5-sterren ervaring te maken, dan mag je dit natuurlijk altijd laten weten. (:

• giada
    Geverifieerde klant van Little Ukkies

Snelle levering en super leuke speenkoord!

Antwoord van Little Ukkies

Wat fijn dat je blij bent met het speenkoord, Giada! Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven, dat waardeer ik enorm! Liefs, Madelaine

• Natascha Feijsman
    Geverifieerde klant van Little Ukkies

Super snelle levering en een leuk cadeautje om te geven!

Antwoord van Little Ukkies

Wat fijn dat je bestelling zo snel bij je bezorgd is, Natascha! En super leuk dat het cadeautje een succes was!

• P. Glezer
    Geverifieerde klant van Little Ukkies

Snelle levering. Heel mooi en leuk verpakt! Ben erg blij met de persoonlijke speenkoord.

Antwoord van Little Ukkies

Wat fijn om te horen dat de bestelling snel en goed bij je is aangekomen! Super dat je er zo blij mee bent, dat hoor ik natuurlijk graag! Bedankt voor je lieve woorden!

• Sasja De Brouwer

Super snelle levering! En erg leuk verpakt๐Ÿ˜

Antwoord van Little Ukkies

Bedankt voor de 5 sterren, Sasja! Fijn om te lezen dat je zo blij bent met je bestelling en dat het snel bij je is aangekomen. Dat hoor ik natuurlijk graag! :)

• Anita Otten
    Geverifieerde klant van Little Ukkies

Mooi produkt voor goede prijs en met veel zorg ingepakt, zodat ik een mooi cadeau kon geven ๐Ÿ˜„ !

Antwoord van Little Ukkies

Fijn dat je zo tevreden bent, Anita! Wat leuk dat je je bestelling cadeau hebt gedaan en natuurlijk super om te horen dat de ontvanger er blij mee was!

• Mevra Demircan
    Geverifieerde klant van Little Ukkies

Je krijgt echt wat terug voor wat je betaald!

Antwoord van Little Ukkies

Bedankt voor je positieve review, Mevra! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je bestelling en de prijs/kwaliteit verhouding kan waarderen!

• Lisette Klomp
    Review voor Little Ukkies

Super blij met mijn bestelling bij Little Ukkies! Ze heeft echt de tijd voor mij genomen bij het maken van een keuze. Bij een twijfel over de kleur maakt ze snel de aanpassing om te kijken of ik een andere kleur mooie vond. Kan allemaal dus. Dankjewel voor deze persoonlijke service!

Antwoord van Little Ukkies

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent, Lisette! Bedankt voor je lieve woorden en dat ik deze leuke bestelling voor je mocht maken!

• Nicky de Groot
    Review voor Little Ukkies

Het contact via Instagram verliep heel vlot en was heel persoonlijk. Je bestelling kan echt helemaal op je eigen smaak worden verwerkt. Super leuk! Ik zou deze webshop zeker aanraden.

Antwoord van Little Ukkies

Wat een lieve review, Nicky! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je bestelling en natuurlijk helemaal super dat je Little Ukkies zou aanraden! Bedankt voor je mooie compliment!

• Kirsten Braak
    Review voor Little Ukkies

Ruime keuze aan producten, helemaal zelf samen te stellen zodat je het kraamcadeau passend kan maken voor elke baby! Ontzettend leuk ingepakt, een cadeautje om te krijgen en om weg te geven!

Antwoord van Little Ukkies

Bedankt voor je mooie review, Kirsten! Wat fijn dat je zo tevreden bent!

• Natasja Westenbroek
    Review voor Little Ukkies

Snelle service en superleuk ingepakt. Mooi kraamcadeautje voor mijn collega, zeer geslaagd!

Antwoord van Little Ukkies

Bedankt voor je mooie review, Natasja! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent en dat je collega blij was met het cadeau.

• Charlotte Huyskes
    Review voor Little Ukkies

Super blij met het eindresultaat! Uiteindelijk een bijtring en mobiel besteld en ze pasten perfect bij de stijl van de babykamer! Heel leuk om cadeau te geven :)

Antwoord van Little Ukkies

Bedankt voor je mooie review, Charlotte! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent.