Little Welp
Bekijk alle reviews en keurmerken van Little Welp en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,7
Filter 25 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 18 met beschrijving

• Maria
    Geverifieerde klant van Little Welp

Na het webinar heb ik een groeigesprek aangevraagd. We hebben op een ander moment een gesprek gepland. Daar was ik ontzettend blij mee. Elke luistert goed en heeft veel kennis gedeeld die ik gelijk toe kon passen. Ook brak Elke mijn verhaal in twee delen die even apart aangepakt konden worden. dat gaf mij ineens beter inzicht in de situatie. Ik ben erg blij met dit gesprek, want hierdoor kon ik even van een afstand kijken naar ons patroon die ontwikkelt was. Echt even wat ik nodig had om weer opwaarts te gaan.

• Dirk Kessels
    Geverifieerde klant van Little Welp

Zeer waardevol gesprek gehad over "Groeimindset". Achtergrond informatie gekregen maar vooral concrete tips om mee aan de slag te gaan. Zeer positieve en prettige gesprekssfeer. Jordi neemt luistert goed naar je om je behoefte te achterhalen.

• Hoe beoordeel je Little Welp?

• Eefje Dufait
    Geverifieerde klant van Little Welp

Ongelooflijk waardevol online traject. De onmiddellijke link naar de praktijk maakt dat je er direct mee aan de slag kan. De structuur is duidelijk en de informatie to the point. Een ware eye opener te weten dat je op elk moment extra 'bruggetje' kan maken in de hersenen en dat we als persoon, als ouder en als kind op elk moment bewust kunnen kiezen om een vaste mindset in te ruilen voor een groeimindset! Uiteraard met vallen en opstaan. Hoe je je kind hierbij helpt leer je hier. Ik kan het alleen maar aanraden.

Antwoord van Little Welp

Dankjewel Eefje! Wij wensen jullie heel veel plezier en succes met jullie proces!

Groetjes Jordi & Elke

• Brenda De Vries
    Geverifieerde klant van Little Welp

Snelle levering en leuk ingepakt. Was echt een cadeautje om de kaarten uit te pakken en te bespreken met mijn dochter. 🙏

Antwoord van Little Welp

Wat leuk Brenda! Fijn dat ze het zo leuk vond. Veel plezier met jullie kaartjes!

Groetjes Jordi & Elke

• Ellen De Smet
    Geverifieerde klant van Little Welp

De vorming 'mijn kind kan het nog niet' is echt top! Heel toegankelijk en onmiddellijk inzetbaar. Jordi en Elke werkten heel mooie materialen uit en geven op een heel fijne manier een duidelijke en efficiënte uitleg die te volgen is op eigen tempo. Hier hou ik van! Ik kijk al uit naar volgende projecten!

• Happy Talk - Iris Bonekamp
    Review voor Little Welp

Ik mocht meedenken en kijken met de nieuwe online training. Een hele laagdrempelige training, waarbij er veel herkenning en erkenning is voor je kind. Het spreekt de kinderen aan en is makkelijk toepasbaar.
    De uitleg van Jordi en Elke is kort en bondig maar heel compleet. Door de fijne opzet kun je altijd terug springen naar een vorige stap en deze herhalen waar nodig. Ook zijn de materialen als PDF bijgevoegd, hierdoor kun je ze makkelijk meer dan één keer printen en toepassen.
    Niet alleen voor ouders erg fijn, maar ook voor kindercoaches en leerkrachten!

• Ann Konings
    Review voor Little Welp

Ik volgende onlangs in preview de online training naar een groeimindset. Het was een heel aangename training om naar te luisteren! Jordy en Elke stralen rust en uit en spreken op een zeer rustige, begrijpbare manier.
    De training is opgedeeld in verschillende kleine deeltjes waardoor het niet langdradig is en later de info snel terug te vinden is.
    Het is ook heel laagdrempelig. Een basiscursus rond mindset.
    Naast de vele info die je van hen krijgt, is er ook heel veel visueel materiaal. Dit is prachtig gemaakt en onmiddellijk inzetbaar thuis, in je klas, praktijk,...
    Ook fijn dat je dit in pdf krijgt zodat je het steeds opnieuw kan inzetten.
    Ik kan het alleen maar aanraden!

• Marije
    Review voor Little Welp

Jordi en Elke zijn fijne mensen, die de tijd nemen om je vragen te beantwoorden en ze staan ook open voor feedback. Op beeld (en in contact) stralen ze rust uit, waardoor het fijn is om naar ze te luisteren (en met ze te communiceren). De online training over groeimindset vind ik een echte aanrader. Laagdrempelig, praktisch, met veel visueel materiaal wat direct in te zetten is. De training kun je geheel in je eigen tempo volgen. Het materiaal blijft beschikbaar, je kun dus ook makkelijk video's nog een keer terugkijken of werkbladen opnieuw uitprinten. Al met al een hele mooie manier om samen met je kind te groeien van 'ik kan het niet' naar 'ik kan het NOG niet'.

• Sofie Van Den Ouweland
    Geverifieerde klant van Little Welp

Zeer aantrekkelijke en kindvriendelijke groeiposters!

• H. van Alebeek
    Geverifieerde klant van Little Welp

Super service en persoonlijk advies op maat. Ze zorgen goed en vol aandacht voor hun klanten, erg fijn!

• Silke Van Loo
    Geverifieerde klant van Little Welp

Snelle service & top materialen! Een echte aanrader!

• Tinne Wilmssen
    Geverifieerde klant van Little Welp

Zeer snelle en vlotte service...denken ook mee na bij vragen..de kaartjes zijn super mooi, ook mooi papier 💛

• Peggy
    Review voor Little Welp

Mooi design spel, waarmee je dagelijks je kind op een positieve manier kan motiveren om nieuwe dingen aan te leren of slechte gewoontes af te leren. Het leuke aan het spel is dat je het na elk behaald doel het weer opnieuw in kan zetten voor een nieuw doel. Daarnaast is het gekoppeld aan beloningen dmv positieve aandacht en 1 op 1 momentjes met je kind. Top product!

• JD
    Geverifieerde klant van Little Welp

Creëert bewustzijn en leert ons kindje nadenken over waarmee ze bezig is. Leukste zijn de spelletjes gekoppeld aan de stapjes!

• Kim
    Geverifieerde klant van Little Welp

Snelle levering. Het spel is van goede kwaliteit, degelijke materialen. Coachingsboekje staat vol goeie tips. Je voelt dat het gemaakt werd door een gezin die voor dezelfde uitdagingen staan als wijzelf. Het kan lang meegaan en onze kids zijn heel positief! Als ouder ook leuk om te zien dat je kindje zich ontwikkelt op een speelse manier, wat zijn ze trots bij elk stapje!

• Lotte Van Boxel
    Geverifieerde klant van Little Welp

Vlotte service en een uniek product. Mijn zoontje en ik zijn fan. Ook het coachingsboekje is super leerrijk! 'It takes a village to raise a child' dus wat hulp is zeker welkom😊

• E.B
    Geverifieerde klant van Little Welp

Super mooi spel dat voor onze dochter van 6 jaar ook echt werkt. We hebben het al enkele keren gespeeld, telkens met een ander Groeidoel (gezelliger slaapritueel, drinkbus leeg na school, meer proeven en proberen aan tafel, ... ) Het coaching boekje geeft mij als moeder extra inzichten in doelen stellen, positief motiveren, groeimindset enz. Maar maakt het tegelijk ook heel concreet zodat je er ook echt wat aan hebt. Wij zijn dus heel blij met onze aankoop!

• Manon
    Review voor Little Welp

Mooie website en goed contact met eigenaars, spel ziet er veelbelovend uit, heel benieuwd!