Living Fair
Verkoop van nieuw solide modern klassiek meubilair voor woonkamer, eetkamer en kantoor. Grote keuze tegen marktconforme prijzen en gebruikelijke garantie. De reguliere detailhandelsmarge van 30% gebruiken wij voor ons project in Malawi. Wij werken met vrijwilligers en hebben dus geen loonkosten. Onze overige kosten zijn laag.

In Malawi helpen wij 8.000 boerengezinnen om mais te verbouwen op een biologisch manier zonder gebruik van kunstmest. Wij leren hen hoe zij dat moeten doen en geven hen vooraf de benodigde zaaizaden en meststoffen gratis. Van hun meeropbrengst betalen zij een circa 10% aan ons terug. Van die opbrengst kunnen het volgend jaar meer mensen meedoen. Gratis. Zo geven wij het hele jaar door iedere dag aan 125.000 mensen eten. Misoogst en honger is voor hen voorbij. www.FoodForLifeMalawi.com
8,7

• n
    Geverifieerde klant van Living Fair

Ze houden zich aan hun woord

• Rianne van der Ham
    Geverifieerde klant van Living Fair

Levering duurde erg lang, er staat 5 tot 7 dagen op de site. Ik moest weken wachten. Jammer. Verder..... fijne stoelen.

• Hoe beoordeel je Living Fair?

• Carly
    Geverifieerde klant van Living Fair

Goede service, prachtig bureau. Op sommige plekken waren de schroeven niet te plaatsen vanwege het laswerk. Eigen langere schroeven gebruikt om hem te monteren.

• Den Hartog Riet BV
    Geverifieerde klant van Living Fair

Mooie en goede kantoor meubels voor een nette prijs. Al meerdere keren hebben we besteld bij Living Fair. Altijd vlot geleverd en vakkundig gemonteerd!

• Alex Nifterik
    Geverifieerde klant van Living Fair

Correcte afhandeling. Vriendelijke mensen!

• Mkj De Bruin

Prima, netjes verpakt. Zitten prima. Heel blij mee