Livinggold

Livinggold

Livinggold is een Uniek Exclusief luxe merk waar we hoofdzakelijk home en living producten aanbieden. Met de visie die we hebben willen wij een doelgroep bereiken die op zoek is naar unieke stukken in de woningmarkt met zeer hoge kwaliteit en een luxe uitstraling. Doordat we ook alleen topstukken zullen aanbieden zal de waarde van onze producten goed tot zijn recht komen in uw woning. Living Gold producten zullen u een totale huistransformatie geven in een andere dementie. Wij zijn als bedrijf elke dag weer strevend naar vernieuwing, dit wil zeggen dat er wekelijks al dan niet maandelijks nieuwe topstukken zullen worden toegevoegd aan ons assortiment. Wij werken met designers en merken samen die alleen de beste kwaliteit leveren en een unieke en luxe uitstraling hebben. Daarnaast zijn we ook druk met eigen ontwerpen en kunstwerken wat absoluut een nieuwe frisse blik op de woningmarkt zal brengen. Livinggold is een nieuw fris bedrijf wat aan de wensen van de consument zal voldoen. Persoonlijke aandacht aan de eisen van de klant en het leveren van kwaliteitsproducten zijn de hoekstenen van ons bedrijf.
De zekerheden van https://livinggold.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020