LoLa Sieraden & Accessoires

LoLa Sieraden & Accessoires

LoLa Sieraden & Accessoires is een Nederlands sieraden merk opgericht in 2019! Alle sieraden worden met liefde en aandacht gemaakt. We vinden duurzaamheid en ambacht belangrijk! Daarom maken we onze items van hoogwaardige en anti-allergene materialen. Met de hand! Elk seizoen komen we met een nieuwe collectie. We volgen de modetrends op de voet! Daarnaast gooien we ons ontwerptalent in de strijd voor net dat beetje extra. We hebben een uitgebreid assortiment. Denk aan kettingen armbandjes oorbellen enkelbandjes kindersieraden en nog veel meer! Indien gewenst maken we onze items op maat, vaak zonder extra kosten! We geloven in unieke items en laten je graag stralen! Daarom bieden we naast onze collectie ook maatwerk aan. Denk aan het laten aanpassen van een familie juweel, een cadeau voor een jubileum of een bijzonder sieraad voor jezelf. Aarzel niet en mail ons via info@lolasieraden.nl je wensen! We denken graag met je mee. Bezoek aan huis is mogelijk.
De zekerheden van https://www.lolasieraden.nl

Goedgekeurd