LoLa Sieraden & Accessoires

LoLa Sieraden & Accessoires

LoLa Sieraden & Accessoires is een Nederlands sieraden merk opgericht in 2019! Alle sieraden worden met liefde en aandacht gemaakt. We vinden duurzaamheid en ambacht belangrijk! Daarom maken we onze items van hoogwaardige en anti-allergene materialen. Met de hand! Elk seizoen komen we met een nieuwe collectie. We volgen de modetrends op de voet! Daarnaast gooien we ons ontwerptalent in de strijd voor net dat beetje extra. We hebben een uitgebreid assortiment. Denk aan kettingen armbandjes oorbellen enkelbandjes kindersieraden en nog veel meer! Indien gewenst maken we onze items op maat, vaak zonder extra kosten! We geloven in unieke items en laten je graag stralen! Daarom bieden we naast onze collectie ook maatwerk aan. Denk aan het laten aanpassen van een familie juweel, een cadeau voor een jubileum of een bijzonder sieraad voor jezelf. Aarzel niet en mail ons via info@lolasieraden.nl je wensen! We denken graag met je mee. Bezoek aan huis is mogelijk.

• Adinda
    Review voor LoLa Sieraden & Accessoires

Heel snel bezorgd en als een leuk cadeau verpakt. Erg tevreden!

• Yvonne
    Geverifieerde klant van LoLa Sieraden & Accessoires

Ontving de bestelde broche met een zichtbaar ontbrekend steentje. De reactie na de klacht was: oh maar dat heb ik niet gezien toen ik ‘m inpakte; terwijl het ‘t eerste was wat ik zag toen ik ‘m uitpakte (en het zakje uitschudde om te kijken of ‘ie er misschien nog in zat). Vervolgens onduidelijkheid over de verzendkosten bij retournering. Ik heb met dank en groet beantwoordt en alles retour gezonden zonder positieve klant ervaring.
    NB: n.a.v. van de reactie van de verkoper op mijn negatieve beoordeling en in verwachting van een oplossing heb ik deze positiever bijgesteld.

Antwoord van LoLa Sieraden & Accessoires

Ik schrik van je bericht, ik vroeg of het steentje misschien in het zakje zat en bood daarna direct aan retour sturen en kosten vergoed via de mail bedank je me en nu deze review…teleurgesteld jammer

• Hoe beoordeel je LoLa Sieraden & Accessoires?

• Maud
    Review voor LoLa Sieraden & Accessoires

Ik had de fairytail oorbellen gekocht en ontdekte later dat er een steentje miste... Gelijk contact opgenomen en hebben ze snel en goed opgelost heb gelijk weer nieuwe prachtige oorbellen helemaal heel en van goede kwaliteit!

• Monika-Ulrika Cossé
    Geverifieerde klant van LoLa Sieraden & Accessoires

Hallo aan Lolasieraden - bedankt voor het pakket met de armbanden - heel liefdevol en lief verpakt! Helaas wordt de gouden armband (roestvrijstalen armband klaver aqua zilver of goud) tijdens het dragen donkerbruin, nog niet helemaal, maar op veel plaatsen. Ik zal proberen om vergulde balkralen te krijgen en het een nieuw leven te geven. Bedankt voor de vriendelijkheid!
    hartelijk Monika-Ulrika

• Sam
    Review voor LoLa Sieraden & Accessoires

Super blij met mijn spulletjes van Lola Sieraden. Snelle levering en goede service!

• Macha
    Review voor LoLa Sieraden & Accessoires

Onwijs goede service! Ben super blij met mijn nieuwe sieraden en nieuwe haarclip!

• Diane
    Review voor LoLa Sieraden & Accessoires

Snelle service, mooi verpakt, zeer tevreden!

• Neeltje
    Review voor LoLa Sieraden & Accessoires

Prachtige sieraden, ook leuk als cadeautje. Mooi verpakt en snel verzonden. En fijne, vriendelijke communicatie!

• Susan
    Review voor LoLa Sieraden & Accessoires

Wat een passie er in het verpakken van het pakketje is gestopt is gewoon top!

• Susette
    Review voor LoLa Sieraden & Accessoires

Mooi product, leuke communicatie, snel verstuurd!

• Mirelle
    Review voor LoLa Sieraden & Accessoires

Super leuke thermoskan gekocht! Wel vaker leuke dingetjes gekocht bij Lola sieraden, erg leuk allemaal en goede kwaliteit.

• Valentina
    Review voor LoLa Sieraden & Accessoires

Sleutelhangers zijn mooi en schattig! Blij mee!
    Goed gemaakt en met zorg ingepakt. Snelle service en een goede communicatie.

• Rosa
    Review voor LoLa Sieraden & Accessoires

Mooi cadeautjes, Carola reageerde supersnel. En zo had ik op tijd nog 2 kerstcadeautjes!

• Christel
    Review voor LoLa Sieraden & Accessoires

Mooie sieraden en heel snel verzonden! met een leuk kaartje erbij.

• Nanda
    Review voor LoLa Sieraden & Accessoires

Goede service, leuk spul voor zacht prijsje, erg blij met mijn haarband!

• Roshan Fazili
    Review voor LoLa Sieraden & Accessoires

Super leuke en originele sieraden. Voor ieder wat wils. Reageert snel en denkt mee

• Jolanda
    Review voor LoLa Sieraden & Accessoires

Leuke sieraden, prettig contact en alles superleuk ingepakt en nog een leuke attentie erbij ook!

• Yoëlle Van Oosterhout
    Geverifieerde klant van LoLa Sieraden & Accessoires

Goede service, snel verstuurd, en goed contact!

• Susan
    Review voor LoLa Sieraden & Accessoires

Snelle levering, mooi ingepakt en goede kwaliteit!

• Job
    Review voor LoLa Sieraden & Accessoires

Goeie kwaliteit en snelle levering