LoLa Sieraden & Accessoires

LoLa Sieraden & Accessoires

LoLa Sieraden & Accessoires is een Nederlands sieraden merk opgericht in 2019! Alle sieraden worden met liefde en aandacht gemaakt. We vinden duurzaamheid en ambacht belangrijk! Daarom maken we onze items van hoogwaardige en anti-allergene materialen. Met de hand! Elk seizoen komen we met een nieuwe collectie. We volgen de modetrends op de voet! Daarnaast gooien we ons ontwerptalent in de strijd voor net dat beetje extra. We hebben een uitgebreid assortiment. Denk aan kettingen armbandjes oorbellen enkelbandjes kindersieraden en nog veel meer! Indien gewenst maken we onze items op maat, vaak zonder extra kosten! We geloven in unieke items en laten je graag stralen! Daarom bieden we naast onze collectie ook maatwerk aan. Denk aan het laten aanpassen van een familie juweel, een cadeau voor een jubileum of een bijzonder sieraad voor jezelf. Aarzel niet en mail ons via info@lolasieraden.nl je wensen! We denken graag met je mee. Bezoek aan huis is mogelijk.
  • Susette
    Review voor LoLa Sieraden & Accessoires

Mooi product, leuke communicatie, snel verstuurd!

• Mirelle
    Review voor LoLa Sieraden & Accessoires

Super leuke thermoskan gekocht! Wel vaker leuke dingetjes gekocht bij Lola sieraden, erg leuk allemaal en goede kwaliteit.

• Hoe beoordeel je LoLa Sieraden & Accessoires?

• Valentina
    Review voor LoLa Sieraden & Accessoires

Sleutelhangers zijn mooi en schattig! Blij mee!
    Goed gemaakt en met zorg ingepakt. Snelle service en een goede communicatie.

• Rosa
    Review voor LoLa Sieraden & Accessoires

Mooi cadeautjes, Carola reageerde supersnel. En zo had ik op tijd nog 2 kerstcadeautjes!

• Christel
    Review voor LoLa Sieraden & Accessoires

Mooie sieraden en heel snel verzonden! met een leuk kaartje erbij.

• Nanda
    Review voor LoLa Sieraden & Accessoires

Goede service, leuk spul voor zacht prijsje, erg blij met mijn haarband!

• Roshan Fazili
    Review voor LoLa Sieraden & Accessoires

Super leuke en originele sieraden. Voor ieder wat wils. Reageert snel en denkt mee

• Jolanda
    Review voor LoLa Sieraden & Accessoires

Leuke sieraden, prettig contact en alles superleuk ingepakt en nog een leuke attentie erbij ook!

• Yoëlle Van Oosterhout
    Geverifieerde klant van LoLa Sieraden & Accessoires

Goede service, snel verstuurd, en goed contact!

• Susan
    Review voor LoLa Sieraden & Accessoires

Snelle levering, mooi ingepakt en goede kwaliteit!