Lokaal Living

Lokaal Living

Maak kennis met Lokaal Living, en vind een combinatie van zelfontworpen en toffe ingekochte woondecoratie op onze webshop. Lokaal Living verkoopt producten die prachtig met elkaar te combineren zijn en hangen samen door hun rustige sfeer met veelal neutrale kleuren.

• Caroline Kempeneers
    Geverifieerde klant van Lokaal Living

Nu al meerdere keren besteld en elke keer keurig verpakt. Super leuke producten en de lives op TikTok vind ik heerlijk om te kijken. Ga zo door Merel!!!

• Diana Schaap
    Geverifieerde klant van Lokaal Living

Super leuk ingepakt zijn net all

• Hoe beoordeel je Lokaal Living?

• Tanja Dijkstra
    Geverifieerde klant van Lokaal Living

Prachtige woonaccessoires en daarbij nog mooie zelfontworpen muurcirkels, kaarten en posters. Met liefde ingepakt! Blij mee!

• Plonie De Geus
    Geverifieerde klant van Lokaal Living

Goede levering, service prima!

• Ikra
    Geverifieerde klant van Lokaal Living

Heel netjes en zorgvuldig verpakt. Item was super mooi!

• JolandavH
    Review voor Lokaal Living

Ik zocht iets voor op mijn tv kast en heb Merel om hulp gevraagd in de live op tiktok. Ze heeft me super goed geholpen en verschillende opties laten zien. Nu heb ik een prachtige set en een mooi boeket op mijn kast staan en is mijn huisje eindelijk echt af. Ik geniet er elke dag ontzettend van. Het uitpakken is ook een feestje, alles is zo mooi verpakt. Echt met liefde en zorg gedaan. Nogmaals ontzettend bedankt!

• Lydia
    Geverifieerde klant van Lokaal Living

Geweldige service. Mooie website en alles leuk en goed ingepakt. Ik ga zeker vaker bestellen 😃

• Miranda
    Geverifieerde klant van Lokaal Living

Merel ( en Martijn )..super lieverds..

• Rika Offermans
    Geverifieerde klant van Lokaal Living

Mooie spullen en goed advies
    En zeer vriendelijk

• Natasja Groen
    Geverifieerde klant van Lokaal Living

Webshop wordt met heel veel li

• Martina Gutjahr
    Geverifieerde klant van Lokaal Living

Mooi ingepakt, leuk dat je filmpje op TikTok hebt gezet en producten mooie kwaliteit

• Wilma
    Geverifieerde klant van Lokaal Living

Goede advies over de geuren van de kaarsen die bij de amber blokjes passen en elke keer is het een een verrassing als je je bestelling uitpakt net of je jarig bent

• Michelle van Driel

Leuk bedrijfje! Persoonlijke benadering

• Chantal Bekers
    Geverifieerde klant van Lokaal Living

Weer ontzettend blij met al mijn aankopen, en weer heel zorgvuldig en mooi ingepakt door Merel.

• Sandra Hendriks
    Geverifieerde klant van Lokaal Living

Super leuke producten tegen betaalbare prijs

• Renee
    Review voor Lokaal Living

Wat een leuke ervaring om bij Lokaal Living te bestellen! Bestelling wordt live voor je ingepakt en Merel neemt echt de tijd om je te helpen als je ergens over twijfelt. De kwaliteit van de spullen is erg goed. De beschrijvingen die bij de artikelen staan zijn altijd kloppend. Kortom zeker een aanrader!!

• J Rus
    Geverifieerde klant van Lokaal Living

Goede, vlotte verzending. Altijd weer als een mooi cadeautje ingepakt.

• Anita Van Der Zijden
    Geverifieerde klant van Lokaal Living

Wat een super gave webwinkel mooie betaalbare ,accessoires
    En elke dag super leuke lives Merel de verkoopster is zo ontzettend lief en aardig en ze laat alles zien , maakt ook gave combinaties en al je aankopen worden super leuk verpakt en met zorg
    Echte een cadeautje om uit te pakken .
    Een echte aanrader 👍🏻ik ben Fan 😁

• Jenny Van de peppel
    Geverifieerde klant van Lokaal Living

Feestelijk verpakt. Breekbare producten extra goed ingepakt. Zeker de moeite waard om vaker te bestellen.

• Marijke
    Geverifieerde klant van Lokaal Living

Prettig persoonlijk contact met verkoper en hulp bij het uitzoeken van passende vaas. Vragen worden snel beantwoord. Pakket wordt snel verzonden en uitpakken is een feestje!