Lola Speelgoed

Lola Speelgoed

Urenlang speelplezier met Lola Speelgoed! Wij bieden keuze vanuit een ruim assortiment speelgoed voor jong en oud. Zowel binnen- als buitenspeelgoed voor jongens en meisjes van alle leeftijden.
8,3
Filter 598 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 596 met beschrijving

• MC
    Review voor Lola Speelgoed

Producten niet ontvangen. Geen reactie op e-mails. Al wel betaald bij bestelling. Onbetrouwbare website!

Goede dag Marlien,

Zijn onze berichten mogelijk in de spam terecht gekomen?
    Een van de bestelde artikelen stond in nabestelling, maar is niet meer leverbaar.
    Zien graag je reactie tegemoet of we rest bestelling kunnen toezenden.

Hartelijke groet,

• Marian Biljard
    Geverifieerde klant van Lola Speelgoed

• Hoe beoordeel je Lola Speelgoed?

• Fabienne
    Geverifieerde klant van Lola Speelgoed

Ik had meteen nadat ik de bestelling geplaatst had een mail verzonden om iets te wijzigen. Nu, enkele dagen later nog steeds geen reactie ontvangen waardoor ik dus een foute bestelling ontvangen heb! Jammer dat er niet deftig gecommuniceerd kan worden naar klanten toe!

• Michelle Zohlandt
    Geverifieerde klant van Lola Speelgoed

Roze kindertoilet besteld. De verzending was heel snel alleen bij het uitpakken was ik wat teleurgesteld..
    Geen piepschuim in de doos het lag er gewoon los in en de doos was dichtgemaakt met simpel plakbland..
    (Mij is geleerd in de detailhandel dat simpel plakband staat voor een retourproduct)
    We haalde de wc uit de doos en zagen allemaal bruine vlekken zitten alsof het al gebruikt was! Het kan zijn dat dit lijmresten zijn maar het ziet er smerig uit als je een nieuwe wc verwacht. Ik vind het ook wat prillerig gemaakt. Doorspoelknop werkt met licht en geluid alleen zit deze niet vast op de wc zelf (er zit een opbergvak onder) waardoor de knop de hele dag eraf gehaald word om mee te spelen.
    Leuke wc, jammer van de leveringskwaliteit!

• Miranda Koelemeijer
    Geverifieerde klant van Lola Speelgoed

Snelle levering, ik had het zo thuis!

• Gwen
    Geverifieerde klant van Lola Speelgoed

Geen reactie gekregen op levering van goederen die defecten vertoonden.

• Cor van der Wal

Toppi

• Maudy
    Geverifieerde klant van Lola Speelgoed

Bij de skippybal werd geen stop geleverd, maar wordt goed opgepakt door de klantenservice

Hallo Maudy,
    Mogelijk zijn onze reacties in je spam folder terecht gekomen?
    We hebben je eerder deze week twee emails toegezonden.
    Groeten Team Lola Speelgoed

• Carina van Wijck
    Geverifieerde klant van Lola Speelgoed

Voor de kerstviering heb ik 30 lampionstokjes besteld. Helaas doen 5 daarvan het niet. Daarnaast stond in de beschrijving dat ze een knopje op het handvat hebben, maar dat blijkt niet waar. Ik heb meerdere keren gebeld, voicemail ingesproken, een formulier op de website ingevuld en gemaild maar krijg geen reactie. Erg jammer.

• Jeannette
    Geverifieerde klant van Lola Speelgoed

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen! Diverse e-mailberichten verstuurd maar geen reactie. Telefoon wordt niet eens beantwoord, zit een bandje op. Ergste is dat ik al betaald heb en geen reactie ontvangen! Bestelling geplaatst op 27/11 tot op heden geen reactie. Maar ik laat het hier niet bij!

• Cosmin

Goed service, snel bezorgt

• Evita Max
    Geverifieerde klant van Lola Speelgoed

Snelle levering, artikel goed ingepakt. Zeer tevreden.

• Anna
    Geverifieerde klant van Lola Speelgoed

Leuke aanbieding van een kinderglijbaan, snelle levering, goede communicatie.

• Marleen
    Geverifieerde klant van Lola Speelgoed

Goede prijs voor leuke boekjes

• Jurgen Hank
    Geverifieerde klant van Lola Speelgoed

Goede kwaliteit van het speelgoed,alleen het pompje ging direct kapot dus dat was even lastig. Vandaar ook 4sterren ipv 5 😀

• Anita
    Geverifieerde klant van Lola Speelgoed

Snelle levering, bestelling was naar wens

• Anja Engels
    Geverifieerde klant van Lola Speelgoed

Binnen 1 a3 dagen zou het bezorgd worden. Maar het duurde wat langer. Bijna een week later.

Beste Anja Engels,

Bedankt voor je feedback na aanleiding van je bestelling. We hebben in dit geval (een artikel wat nabesteld moest worden) de bestelling binnen 3 dagen toegezonden. Helaas hebben we geen invloed op de levering van vervoerder. Natuurlijk vinden we het jammer de bestelling later in huis was dan verwacht. Bij artikelen die nabesteld worden staat dit op pagina en bij orderbevestiging gemeld en zal levertijd iets langer zijn. We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd zodat dit ook helpt bij een volgende bestelling.

• Gerlinde Van de Pol
    Geverifieerde klant van Lola Speelgoed

Zeer lang moeten wachten! En na mails geen reactie gekregen.

Beste Gelinde van de Pol,

Bedankt voor je feedback na aanleiding van je bestelling. We hebben eerdere mails wel beantwoord, mogelijk zijn deze in je ongewenste mail terecht gekomen? We hebben in dit geval (een artikel wat nabesteld moest worden) de bestelling binnen in enkele dagen toegezonden. Helaas hebben we geen invloed op de levering van vervoerder. Natuurlijk vinden we het jammer de bestelling later in huis was dan verwacht. Bij artikelen die nabesteld worden staat dit op pagina en bij orderbevestiging gemeld en zal levertijd iets langer zijn. We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd zodat dit ook helpt bij een volgende bestelling. Team Lola Speelgoed

• Roy Zantinge
    Geverifieerde klant van Lola Speelgoed

Zeer lange levering wachttijd en nergens een berichtje van gehad na het bestellen. Pas na weken kwam er een mail dat er iets gestuurd werd, net toen ik dacht opgelicht te zijn.

• Marjon Slagman
    Geverifieerde klant van Lola Speelgoed

Speelgoed puppy besteld. Deze stond afgebeeld op de foto's en werd omschreven in de omschrijving. We kregen een poesje thuisgestuurd. Gevraagd om ruiling oid. Geen reactie. Retour aangevraagd. Weer geen reactie. Niet aan te raden deze webwinkel.

Beste Marjon,

Bij het artikel zijn meerdere foto's van variaties en bij het artikel staat vermeld:
    Verkrijgbaar in verschillende uitvoeringen
    U kunt niet kiezen, maar ontvangt een willekeurige uitvoering

Gezien dit een assortimentsartikel is waarvan veelal nog een aantal varieties beschikbaar zijn wordt dit op deze manier aangeboden tegen een voordelige prijs. We begrijpen uiteraard dat wanneer je het artikel niet wilt hebben het wilt retourneren. Hiervoor hebben we het retourformulier toegezonden zodat je het artikel aan ons kan retourneren. Mocht dit niet in goede orde ontvangen zijn vernemen we het graag.

Groeten,