Lola Speelgoed

Urenlang speelplezier met Lola Speelgoed! Wij bieden keuze vanuit een ruim assortiment speelgoed voor jong en oud. Zowel binnen- als buitenspeelgoed voor jongens en meisjes van alle leeftijden.
8,6

• Natascha
    Review voor Lola Speelgoed

ondanks dat het product niet meer leverbaar was toch netjes geholpen.

• Jannie Loon

Bedankt voor je reactie!

• Hoe beoordeel je Lola Speelgoed?

• Lucy Bonnema
    Geverifieerde klant van Lola Speelgoed

Aantrekkelijke prijzen en prima verpakt

Hallo Lucy,

Hartelijke groet,

• Frans Van den Hoek
    Geverifieerde klant van Lola Speelgoed

Goede prijzen en goede snelle afhandeling

Antwoord van Lola Speelgoed

Bedankt voor de review van de bestelling.

• Geert Buysse

alles liep vlot !

Bedankt voor de reactie!

• Anja
    Review voor Lola Speelgoed

Zeer ontevreden! Nooit bestel ik hier nog iets. Enorm spijt. 1 Ster nog teveel.
    Geen antwoord op mijn vragen,(soms kreeg ik reactie, maar geen antwoord op mijn vragen) na 8 dagen pas binnen. Iets niet op voorraad, wat ik pas na 5 dagen te horen kreeg, omdat ik gemaild had waar mijn pakket bleef. Ook dat geld gewoon nog niet terugbetaald! Meerdere speelgoeddozen aan elkaar geplakt met brede tape, omdat het niet in een grote doos verstuurt werd, ondanks de hoge verzendkosten. Niet mogelijk de tape eraf te halen zonder flinke beschadiging van 1 doos, wat echt niet meer als cadeau gegeven kon worden.

Latere aanvulling, nadat ik via deze site een reactie van Lola speelgoed kreeg op mijn bovenstaand bericht:
    Ik klaag niet over een niet leverbaar product! Wel over de omgang met klant hierover. Daarnaast is dat NIET de reden van de late verzending (woe bekend niet leverbaar, vrijdagavond pas verzonden)
    Tevens verbaas ik me erover dat Lola speelgoed aan mij vraagt of zij iets kunnen doen om meer sterren te verkrijgen. Dit heb ik al gemaild naar hen, persoonlijk! Maar daar krijg ik, zoals verwacht, geen mail op terug. Ik wil enkel een fatsoenlijk opgestuurd product, op hun kosten, voordat het 5 dec is geweest.

• C
    Review voor Lola Speelgoed

Ik heb 21 november een bestelling geplaatst, helaas nog niets ontvangen en ook nog geen reactie op mijn mails.

• Katja de Graaff
    Geverifieerde klant van Lola Speelgoed

Goede prijzen, prima in hun contact

• Joke Duim
    Geverifieerde klant van Lola Speelgoed

Mooie prijzen en prima service!

Antwoord van Lola Speelgoed

Bedankt voor je reactie, veel plezier met je aankoop!

• Sandra Lemmens

Antwoord van Lola Speelgoed

Bedankt voor je beoordeling.