Lola's Baby Store

Lola's Baby Store

Bij Lola's Baby Store vind je (h)eerlijk zachte loungepakjes, newborn sets, babykleding, mutsen en haarbanden voor je baby.
9,4
Filter 42 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 24 met beschrijving

• Sabrina Gravestein

Super kwaliteit

• Vonk
    Geverifieerde klant van Lola's Baby Store

Heerlijk en bijzonder pakje! Lekker zacht en makkelijk aan te trekken. Het eerste pakje van ons zoontje. Ook ons tweede kindje zal de roze of blauwe als eerste pakje dragen!

• Hoe beoordeel je Lola's Baby Store?

• Milou Halfweeg
    Geverifieerde klant van Lola's Baby Store

Hele lieve zachte kleding in mooie kleuren, niet de standaard kleuren.

• Leon

Super kwaliteit, snelle levering

• Stefan de Visser
    Geverifieerde klant van Lola's Baby Store

Kwaliteit is top en snelle levering

• Boze man
    Review voor Lola's Baby Store

Verkoper is niet te bereiken, mijn vrouw heeft weken terug een pakje besteld en niks ontvangen. Verkoper reageert niet via mail en ook niet via Facebook en Instagram, gelukkig met klarna besteld ipv vooraf betaald.

Antwoord van Lola's Baby Store

Wat vervelend om dit te lezen! Ik doe altijd mijn uiterste best om bestellingen binnen 1-4 werkdagen te verzenden. Natuurlijk kan er iets mis gaan, maar ik kan deze reactie niet linken aan een order. Ik zou je graag verder helpen, maar het lijkt erop dat deze review uit het niets komt. Heel jammer.

• SB

Snelle bezorging

• Nicoline

Heerlijk pakje!

• Annemie
    Geverifieerde klant van Lola's Baby Store

Is prima shop. Na vraag direct geholpen.

• Alida
    Geverifieerde klant van Lola's Baby Store

De levering duurde wat langer maar zag er heel goed uit en ik kreeg er zelfs een extra pakje bij met een handgeschreven briefje

Antwoord van Lola's Baby Store

Bedankt voor je geduld! En voor je review :)

• Savannah
    Geverifieerde klant van Lola's Baby Store

Snel bezorgd en heel fijn verpakt. Wat een heerlijke lounge pakjes! Kan niet wachten totdat onze baby het aankan :)

Antwoord van Lola's Baby Store

Wat fijn om te lezen! Alvast veel plezier ermee.

• Laura
    Geverifieerde klant van Lola's Baby Store

Zulke fijne pakjes! Mijn dochter draagt ze al vanaf dat ze kan kruipen. Inmiddels is ze bijna 3 jaar en gelukkig vallen de winterpakjes ruim, waardoor ze weer lekker fluffy de winter door kan! Ik hoop dat ze nog in grotere maten komen, want ze ze zijn zo zacht en knuffelig (Bing uitspraak) :-)

Wat fijn om te lezen zeg! Bedankt voor je uitgebreide review :) Liefs

• Sandra Van os

Goede en snelle levering

Bedankt voor je review! Liefs

• Liz
    Review voor Lola's Baby Store

Voor allebei mijn kindjes zo goed als alle pakjes gekocht omdat ze ze zo graag dragen en ze zo fijn blijven ! Mooie kleuren en fijne stof.

Antwoord van Lola's Baby Store

Wat fijn om te lezen! Bedankt.

• Lotte
    Review voor Lola's Baby Store

Top setjes! Wij gebruiken de ribsetjes altijd als pyjama's en zelfs na 20x wassen ziet het er nog perfect uit. Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat er niet meer maten beschikbaar zijn zodat mn dochter ze langer kan dragen. De blauwe voor onze zoon zijn ook alweer binnen!

Antwoord van Lola's Baby Store

Wat fijn om te lezen :) Bedankt!

• Debby
    Review voor Lola's Baby Store

Hele fijne en mooie pakjes! Lekkere zachte stofjes, zowel de ribstof-, zomer- en winterpakjes. Heerlijk voor in huis of om in te gymmen. Mijn zoontje heeft ze in alle maten gehad. Hij was er eigenlijk uitgegroeid, maar gelukkig gaan de laatste winterpakjes tm maat 98. Hele fijne communicatie en sneller levering.

Antwoord van Lola's Baby Store

Bedankt voor de uitgebreide review!

• Renee
    Review voor Lola's Baby Store

Fijne pakjes die er ook nog eens mooi uit zien! Prettig contact en snelle levering. Je kunt de pakjes ook als cadeau op laten sturen, heel handig!

• Sumitha
    Review voor Lola's Baby Store

Prachtige pakjes van goede kwaliteit. Ook leuk om als (kraam)cadeau te geven. Aanrader!

• Inske Kuik
    Review voor Lola's Baby Store

Heerlijke, zachte pakjes waarin mijn baby zich makkelijk kan bewegen. Liefste kraamcadeau met het mutsje erbij.

Bedankt voor de review!

• KP
    Review voor Lola's Baby Store

Super mooie pakjes en van erg goede kwaliteit. Ze blijven mooi van kleur en lekker zacht. Een echte aanrader! Ook om te geven als cadeau (leuk ingepakt).
    Tot slot wil ik nog zeggen dat ze goed bereikbaar zijn en de levering snel is.

Antwoord van Lola's Baby Store

Dankjewel voor je review!