Lola
Webwinkel met een ruim assortiment in o.a. artikelen voor in en rondom het huis. Een grote collectie aan speelgoed voor binnen en buiten.
6,9

• Kimberley
    Review voor Lola

Al vaker hier besteld, zonder problemen.. 15 april een bestelling geplaatst en verder dan een orderbevestiging is het nog steeds niet gekomen.. al meerdere mailtjes gestuurd, telefonisch totaal niet bereikbaar.. ook daar de voicemail meerdere keren ingesproken. Contact met lolaspeelgoed krijgen lijkt een mission impossible.
    Eindelijk is dan het pakket 27 april aangeboden bij de postnl.
    Contact met lolaspeelgoed is nog steeds zeer slecht

• Ina
    Geverifieerde klant van Lola

Goede service, breed assortiment.

• Hoe beoordeel je Lola?

• Marco
    Geverifieerde klant van Lola

Goede service ga zo door
    Dank je wel

• J Balk

gewoon goed

• Nick
    Geverifieerde klant van Lola

Snelle bestelling, was zo thuis!

• A
    Review voor Lola

Communicatie kennen ze niet.
    Meerdere keren gemaild, zowel mijn moeder als ik. Uiteindelijk een reactie gekregen, nadat we hier een review geplaatst hebben. Schommel is uiteindelijk bezorgd, maar een iets duidelijkere communicatie zou fijn zijn geweest, voornamelijk betreft levertijd en verzending.

• Michel
    Review voor Lola

Ze hebben het erg druk, hierdoor is de communicatie niet altijd 'spot-on'.
    Maar ze doen wel wat ze beloven.

Bedankt voor je reactie

• Emmy
    Review voor Lola

Producten worden niet geleverd, telefonisch niet bereikbaar.

Uiteindelijk kwam na 2 weken wachten maar een deel van de bestelling, hierover waren we niet geïnformeerd. Na een mail van ons kant, wel netjes het geld van het ontbrekende artikel terug ontvangen.

Wij bestellen niet weer bij Lola Speelgoed!

Beste Emmy,

Zoals we vorige week per e-mail ook hebben aangegeven zijn levertijden momenteel langer dan gebruikelijk. De Coronamaatrdegelen hebben een enorme invloed op onze werkzaamheden en die van onze leveranciers en vervoerders. En tegelijkertijd is het drukker dan gebruikelijk. We doen met ons team ons best om zo veel mogelijk bestellingen te leveren zodra artikelen die niet op voorraad zijn weer binnen komen. Hierin hebben we ook een verwachting afgegeven op basis van indicatie van onze leveranciers vorige week. Mocht je niet op een artikel willen wachten neem dan contact met ons op.
    Ons excuses voor het ongemak, we vinden het oprecht vervelend jouw order nog niet te kunnen verzenden.

Lola Speelgoed

• Anja
    Review voor Lola

Zeer ontevreden! Geen antwoord op mijn vragen, na 8 dagen pas binnen. Iets niet op voorraad, wat ik pas na 5 dagen te horen kreeg, omdat ik gemaild had waar mijn pakket bleef. Geld nog niet terug ontvangen! Meerdere speelgoeddozen aan elkaar geplakt met brede tape, omdat het niet in een grote doos verstuurt werd, ondanks de hoge verzendkosten. Niet mogelijk de tape eraf te halen zonder flinke beschadiging van 1 doos, wat echt niet meer als cadeau gegeven kon worden.

Latere aanvulling, nadat ik via deze site een reactie van Lola speelgoed kreeg op mijn bovenstaand bericht:
    Ik klaag niet over een niet leverbaar product! Wel over de omgang met klant hierover. Daarnaast is dat NIET de reden van de late verzending (woe bekend niet leverbaar, vrijdagavond pas verzonden)
    Tevens verbaas ik me erover dat Lola speelgoed aan mij vraagt of zij iets kunnen doen om meer sterren te verkrijgen. Dit heb ik al gemaild naar hen, persoonlijk! Maar daar krijg ik, zoals verwacht, geen mail op terug. Ik wil enkel een fatsoenlijk opgestuurd product, op hun kosten, voordat het 5 dec is geweest.

• Laurens
    Geverifieerde klant van Lola

Helaas hadden we een defect aan het product, gelukkig is dit opgelost vanuit Lola Speelgoed in contact met fabrikant.

Antwoord van Lola

We zijn blij dat het met hulp van fabrikant opgelost kon worden. Bedankt voor je reactie en veel plezier met je aankoop.